רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

מה חיפשו נשות וויזניץ הישראליסטית במרפסת ביתו של מנכ"ל ויזניץ המנדליסטית?

מאת חסיד ויזניץ

השלום בויזניץ נראה ששובר שיאים ברמה שלא זכורה אי פעם, בסכסוכים שחלפו או שהיו בין חסידויות וקבוצות, איפוס המשקעים וההליכה אחד לקראת השני מרגש כל פעם מחדש.
ובכן כידוע לכל התקיימה אמש מעמד הכנסת ספר התורה בויזניץ, מרכזו של התהלוכה של אלפי ילדי התתי"ם היתה ברח' דמשק אליעזר במרכזה של שיכון ויזניץ שם עמד האדמו"ר מוויזניץ שליט"א על גבי במה גבוהה וצפה בהתרגשות באלפי הילדים העוברים בסך כשבידיהם מתנופפים דגלונים ולפידים.
בימים האחרונים חיפשו הנשים המכובדות בחסידות, מקום ראוי ומכובד שתוכלנה לעמוד שם ולצפות מקרוב במעמד המרגש, מול מיקום הבמה ברח' דמשק אליעזר בקומת פנטאוז הכולל מרפסת ענקית ומפוארת גרים בני משפחת רוטנברג שאבי המשפחה הרב יוסי רוטנברג מכהן כמנכ"ל מרכז חסידי ויזניץ [מוסדותיו של האח הצעיר] יצויין שלשעבר שימש שנים רבות כמנכל ארגון צעירי ויזניץ.
כאשר  נודע לגב' רוטנברג מפי קרובותיה על החיפושים הנ"ל, הציעה מיד את הזמנתה במרפסת ביתה המשקיף על במת האדמו"ר, הנשים אשר הגיעו לבית משפחת רוטנברג התקבלו במאור פנים וברוחב לב ונדהמו למראה ברים עמוסים לעייפה בעוגות משובחות ותיקרובות פירות אשר נערכו בהשקעה של אלפי שקלים לכבודם, על מנת להנעים להם את שהותם.
אכן אשרי העם שככה לו אשרי העם שאלו מנהיגיו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.