רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במאי 2013

על בילויי הרב יהושע ארנברג ראש ישיבת חדרה - הצד השני במטבע

שלום וברכה
מזה זמן שאני קורא את הנכתב בבלוג אודות הרב יהושוע ארנברג (אני בכוונה לא מתאר את תואריו)
אני לא שייך לפלג הליטאי כלל אבל זכיתי להכיר את הרב ארנברג ,ודווקא "בבילויים שלו" כפי שנכתב ע"י כל מיני מי ומי, ואני רוצה לומר לך שפגשתי לפני אישיות מיוחדת ומדהימה בכל המובנים בפשטות שלו ללא כל גינוני כבוד (כדרך ראשי הישיבות הליטאיות למינהם), והיו בינינו המון שיחות כך שמאד התרשמתי מההשקפה שלו, מן ההסתכלות שלו בנושאי חינוך, ודוקא במקום בילוי שבן אדם מרשה לעצמו קצת לצאת מהמסגרת ראיתי אדם משכמו ומעלה בעדינות בנועם הליכותיו,
קשה לי מאד לקרא את כל הנכתב אודותיו כאילו מדובר באיש גס ונהנתן שזה ממש אבל ממש לא הוא, ויעידו על כך כל הסובבים אותו במקום הנ"ל פשוט נותנים לו את מלא הערכה ואני מדבר על עניין של שנים רבות
אני מביא את דברי בכדי קצת לאזן את כל המלעיגים ומדברי הסרה בו  זה ממש בגדר מכה רעהו בסתר ועל כך אני מוחה!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.