רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

מכתב הרב ירוסלבסקי המבאר את ההחלטה של בית דין רבני חב"ד


כדג

בס"ד
לכבוד ר' חיים שאולזון
בעניני אגו"ח התפרסם לפני 9 שנים מכתב של הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי מזכיר בית דין רבני חב"ד ובו הוא מבאר באריכות את ההחלטה שהמשיחיסטים מכנים כמחטף.
כדאי לצטט כמה דברים חשובים מהמכתב ההוא וגם להביא את העתק במלאו.
"אין זה מחטף, כי מייד ביום א' דחוה"מ פסח פחות מיום לאחר פטירת ר' שלומקה מיידנצ'יק ז"ל  התכנסו כמה חברים מהצד המשיחיסטי בלי להודיע לכלל החברים על ההתכנסות ודנו על כמה החלטות ואפילו כתבו אותם על בלנק רישמי של אגו"ח ולא היה מדוב שם ב'דבר האבד'.
למען עצירת המחטף המשיחיסטי לא הייתה לרבנים ברירה אחרת אלא להתכנס בערב שביעי של פסח ולמנות יו"ר עם 2 סגנים מכובדים ולכן אין כאן דן יחידי."
כדאי מאוד לקרוא את כל המכתב  של הרב ירוסלבסקי ולהבין שהענין לא כמו שמנסים לשקר.

8 תגובות:

  1. לכבוד הרב ירוסלבסקי
    שלום וברכה
    מאחר וקראתי את מכתבו של כבודו לרבנים החושבים כאן, לכן ברצוני לכתוב לכבודו תגובה מאותו מקום.
    אינני רוצה להיכנס לטענות המועלות במכתבו של הרב, לא קוראים לי יוסל בלוי (שהוציא כבר פאשקוויל אחד וכנראה עוד ידו נטויה לעוד כמה עד לפגיעה בביה"ד עצמו) ולכן לא אתווכח עם העובדות המופיעות במכתב.
    ברצוני לשאול את כבו' לאחר שאנו קוראים על תפקידו של ביה"ד בהנהגת אנ"ש ומהצד השני אנו רואים את המחלוקת הנוראה שפרצה באנ"ש מאז ההחלטה הנ"ל, האם הרבנים ניסו למצוא דרך ע"מ להרגיע את המחלוקת?
    תפקידם של הרבנים הוא 'הנהגת' אנ"ש, להנהיג זה לא רק להטיל הוראות, אלא להנהיג ולראות שכולם אחריכם, האם ניסיתם לסובב את הראש ולראות היכן הקהל?
    האם ניסיתם להגיע להידברות עם הקבוצה השניה, שבכל מהלך 9 השנים האחרונות רצו וניסו להיתדבר איתכם ונידחו על הסף!
    ואגלה לך סוד כבוד הרב, אם תנסו לדבר עם הרבנים ווילשאנסקי-רסקין-גינזבורג, אתם תופתעו מרמת הפרקטיות שלהם, מרמת הבנת המציאות אצלם, ובעיקר! מהנכונות שלהם לחתוך בבשר החי למען כבוד בית הדין!
    חבל, שאתם מפרשים את תוקף הנהגת אנ"ש כהטלת החלטות, ולא כהנהגת עדר במובן של לוודא שכל העדר אחריכם.
    בברכה
    אחד מאנ"ש הכואב עד עמקי לבבו את המצב

    השבמחק
  2. מעניין מאוד שבמשך תשע השנים נחשפו מסמכים המוכיחים כי היה זה מחטף, נחשפו מסמכים המוכיחים שהרב ירוסלבסקי עצמו גיבה את הכנסת החברים ווילשאנסקי, רסקין וגינזבורג, ועוד מסמכים המוכיחים את צדקתם.
    ורק המסמך אותו הציגו לבית הדין המראה כי בכוונת המשיחיסטים לבצע מחטף: לא נחשף?? מדוע?? הרי מסמך כזה היה מגבה את בית הדין, וגורם להטיה לתובתם בדעת הקהל, אז מדוע אינו נחשף? הרי בית הדין כשהוא רוצה הוא יודע טוב מאוד להפיץ מסמכים כאלה ואחרים, אז מדוע כאן תשע שנים והמסמך אינו נחשף?????

    השבמחק
  3. די ברור שמכתב זה לא נוסח ע"י הרב ירוסלבסקי אלא ע"י אנשי צא"ח, אבל זה לא מה שמעניין כאן.

    המעניין הוא שבמכתב מצוטט שוב המענה מ"אור לכ"א טבת תנש"א" - "בהתאם לזה שבזמן האחרון נתקבלה ידיעה..." - מענה שכבר הוכח בכמה מקומות שהוא מזוייף לגמרי. כל מי שראהו אי-פעם העיר מיד שאין זה סגנונו של הרבי, ודאי לא בשנים האחרונות. כאשר נשאל רי"ל גרונר עצמו על מענה זה אמר שאיננו זוכר אך ודאי שלא כך כתב הרבי.

    במכתבו "של ירוסלבסקי" עצמו הוא כותב על שאר המענות שהוא מביא ש"התפרסם הכתב-יד" שהרי הוא יודע מה ערכם של המענות מרי"ל גרונר שבהם מנפנפים אנשי אהרונוב כבר שנים ללא כת"י. א"כ מה ראו לפרסם מענה זה שמעולם לא התפרסם הכת"י שלו, ומזוייף מתוכו?

    בכלל, בכל ההתעסקות בנושאים אלו, מרבים אנשי אהרונוב להביא שוב ושוב מענות מפוקפקים מתקופת תשמ"ט-תשנ"ב, ופיהם מכשילם: כל המענות האלו נכתבו - אם נכתבו - ע"י הרבי לא לטובת אהרונוב, אלא לטובת ר"ש מיידנצ'יק, וברוב המענות מוזכר בפירוש "בראשות ר"ש מיידנצ'יק". איך על בסיס מענות אלו עצמם לחמו אהרונוב ואנשיו בר"ש מיידנצ'יק עד פטירתו ולאחר פטירתו?

    השבמחק
    תשובות
    1. יודל'ה זיפניוב28 במאי 2013 בשעה 10:57

      כמה מוזר שאין משיחיסט אחד שזיף כתב של הרבי לעומת האנטים שמתימרים לומר מעל כל במה רק אנו חסידים של הרבי נתפסו בזיוף כמו יודל קרינסקי מ ברוד ב קליין זאקליקובסקי ואולי לצערנו יש עוד

      מחק
  4. שאולזון, מדוע אינך מביא בנושא זה את מכתביו הרבים של הרב משה אשכנזי ע"ה, רב מוערך ע"י כל חלקי הציבור החבד"י, אינו חשוד על משיחיות יתר כלל, שכל ימיו ברח ממחלוקת, מכבוד ומשררה כמפני אש.

    רק בנושא זה יצא לראשונה בחייו, לאחר גיל 80, בעוז ובתעצומות להלחם באהרונוב. הוא כותב במכתביו כי בחירת אהרונוב ליו"ר אגו"ח היא תחילת חורבנה של חסידות חב"ד באה"ק ח"ו היל"ת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תשלחו לו את המסמכים ישר מישיבת צפת ושאולזון יפרסם. הצלחתם להפוך את שאולזון למשיחיסט בחודשים האחרונים. הוא משרת אתכם בלי סוף בגלל שהוא נאיבי ומאמין לכם, בטוח שהוא יפרסם לכם את המכתבים.

      מחק
  5. להווי ידוע אחת ולתיד: לולי 'צפת' ליובאוויטש היתה מתפרקת! צפת הצילה את חב"ד. ופתאום מגיעים אנשים ריקים ואומרים אנחנו ליובאוויטש. הרב ירוסלבסקי קודם כל שיטפל בכל הטינופות שלו בנחלה וכל הילדים שמתקלקלים ואחר כך צריכים שצפת תטפל בהם. לא אכתוב כאן כמה משפחות הרב ירוסלבסקי לבד הציע להם לשלוח לצפת כי שם מרימים בחורים ונותנים להם אהבה. אז הרב ירוסלבסקי של נעליך מעל רגליך לפני שאתה מדבר על הרב וילשאנסקי. הרב וילשאנסקי לא חייב לך דין וחשבון. רוב ליובאוויטש בארץ הם משיחיסטים ותפסיקו לחשוש מחבורת הרב ירוסלבסקי ואהרונוב.
    הרב וילשאנסקי שליט"א: חזק ואמץ אל תחשוש מהם כלל. לך עם האמת עד הסוף כמו שעד עכשיו הורדת אותם ועשית להם בחכמתך ופיקחותך בית ספר של החיים, אל תחשוש כל הספינים שהם שולחים לשאולזון, אפילו שאולזון בעצמו מראה שאתם צודקים, הוא עצמו מבין זאת שיש אמת בטענות המשיחיסטים.

    אני פונה אליך הרב וילשאנסקי: אל תתפשר. לך עד הסוף וה' יהיהי בעזרנו!

    כל אלו שמבזים אותו את שימעלה פיזם שאחראי למהפך אכן כן הוא החיל גבית של הרב וילשאנסקי וכל החבר'ה הטובים של 'התאחדות החסידים' יביאו את המהפך לליובאוויטש. יביאו בית דין טהור בלי פוליטיקה אלא עם רבנים יראי שמים וחסידיים ולא בית דין של אנשים שכבר שכחו איך נראה חושן משפט ויורה דעה.

    אין מה לחשוש להקים בית דין נפרד (זו האמת שהרב עצמו יודע) ואין כל חשש להקים אגו"ח נפרד. תראו כמה אנשים יש בכינוס אגו"ח המדומה של אהרונוב וה'בית דין המדומה' ותראו כמה באים אלינו!!!!!!!1111

    דידן נצח בח' תמוז!

    שימעלה תכין את הפארברענגן הגדולה כמו ה' טבת. הולך להיות דידן נצח אדיר רק בתנאי שהרב וילשאנסקי לא יתפשר ויכנע

    השבמחק
  6. רק אדם מבית שזר יכול לכתוב בכזה סגנון פוליטקה נדבקת לפוליטיקה ולבימעלה שיזם אין חסידים אנו משחיסטים פשוטי העם שונאים ולא רוצים פוליטיקות לא של בית משיח ולא של בית שזר אנו חבר'ה שהולכים עם כיפה יחי מכריזים ורוקדים לאומתם יש את הפוליטיקאים הנ''ל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.