רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 במאי 2013

העצה לישועה עבדי ה' - אל תלכו לרבי'ס רבנים מקובלים ודומיהם שם לא תוושעו תהיו חכמים ותוושעו במהרה - בעקבות ברכת הקבצנית והישועה המהירה

במשך שנות חיי במיוחד בתפקיד אחר שלי, באים אלי אנשים ומבקשים עצות ברכות וישועות, ובניגוד לאחרים הלוקחים כסף מעולם לא לקחתי דולר אחד ויחיד על הענינים האלו למרות שרבים נושעו, נתתי להם עצה ולאחר תקופה באו להודות לי על שהצלתי אותם, מכאלו שלא היו להם ילדים הרבה שנים עד לחולים וצרות אחרות

היה זה יהודי שכבר היה אצלי כמה פעמים וסיפר לי כי הוא הלך לרבי'ס רבנים ומקובלים ולא עזר כלום, הוא שם שם הרבה כסף הבטיחו לו ישועות והמצב רק החמיר, וכשהוא בא אלי לא רק שלא רציתי לקחת דולר יחיד, הישועה מיהרה לבא, אמרתי לו, הסיבה שנושעת עשית באמת ובתמים ולא הלכת אחר הבעלים, מאז בכל ענין הוא בא רק אלי

איני כותב שורות אלו בשביל חלילה להתייהר לספר על מעשיי, ואיני מחפש שיבואו אלי, פתחתי בהקדמה זו להבין מה שאני עומד לספר לכם כאן מהיכן תצמח ישועה והיכן חבל על הזמן

הגמרא מספרת לנו על בתו של רבי יוחנן בן זכאי שחלתה, ביקשה אשתו של רבי יוחנן שיתפלל עליה, מה עשה רבי יוחנן, קרה לצעיר תלמידיו חנינא וביקש ממנו שיתפלל על בתו. כאשר ראתה אשתו של רבי יוחנן שלא הוא התפלל אלא ביקש מחנינא כעסה ושאלה אתה שכל כך גדול ובודאי הרבה יותר קרוב לקדוש ברוך הוא לא מספיק טוב בשביל להתפלל ופנית דוקא לתלמיד חנינא, וכך אמר לה רבי יוחנן. אני שר אצל הקדוש ברוך הוא, ובשביל להכנס אליו אני זקוק להזמין תור וזה יכול להיות רק בעוד תקופת זמן ומי יודע אם לא יהיה מאוחר מדי. חנינא הוא עבד אצל הקדוש ברוך הוא, הוא נכנס ויוצא כל היום ולכן הוא זה שיגיע אליו הכי מהר ויעביר את הבקשה

הסיפור הזה הוא הכלל שלי בכל עת צרה, כשפונים לרבי'ס או רבנים גדולים אז אחת מן השניים. אם מדובר בשר וגדול אצל הקדוש ברוך הוא, זה יקח הרבה זמן וכשיכנס אולי כבר יהיה מאוחר מדי, ובנוסף, הוא מגיע עם רשימה ארוכה מאוד ולא את הכל יקבלו, ואם אינו שר אלא רק שקרן רמאי ונוכל שמתחפש לצדיק וגדול הרי שחבל על הזמן ממנו לא תצמח ישועה הוא בגדר של כת לצים

לעומת זאת, כאשר פונים לאותו יהודי פשוט שלא מחזיק מעצמו, חושב שהוא כלום עבד ה' באמת, מתבייש שפונים אליו ומבקשים שיבקש, הוא האיש שיגיע הכי מהר והוא זה שלעולם לא יאמרו לו לא

זה הסוד, כך אני משיג את הישועות הכי גדולות, מה שצריך זה רק לחפש את אותו יהודי תמים פשוט עניו צדיק באמת לא בתואר אלא במעשה, הוא מתבייש שבכלל מבקשים ממנו הוא חושב כי אינו ראוי מי הוא בכלל, הוא זה שעושה את המלאכה הכי טובה, ומנסיון של שנים נושעו רבים

כן, זה לא קל למצוא, אבל יגעת ומצאת ויש כאלו, צריך לחפש אותם. לי יש כאלו מכיר אותם והם עושים לי את המלאכה הכי טובה, בזכותם נושעתי וזה סוד כוחי כל כך הרבה שנים. מעולם לא ביקשתי ברכה מרבי כלשהו, לא מגדולים ולא מראשי ישיבות ולא מכל אלו שהולכים עם האף למעלה וצריכים פרוטקציה להתקרב אליהם, אלו האחרונים שיפעלו עבור מי ישועות, אלו שקרנים ורמאים עובדים על הציבור, אותו עבד ה' שאף אחד בימינו לא מסתכל עליו, הוא זה שישפיע ישועות הרבה יותר מהר מכל אחד אחר
חיים שאולזון
על ברכת הקבצנית כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/05/blog-post_3566.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.