רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 במאי 2013

גם במאבק הזה בכותל המערבי לא הצליחו להתאחד - מתנגדי הרב שטיינמן הורו לא ללכת

לאחר הסיבוב של הבוקר בכותל המערבי, כאשר הפרשנות ניתנה לכל הצדדים, יש מי שרואים כאן הצלחה גדולה ויש מי שמלאים בביקורת טוענים כי שיחקו לא נכון, לא אכנס כאן לוויכוח הזה, אעיר רק שהייתי שמח יותר אם המאבק היה על טהרת הנשים בלבד, היו צריכים להשאיר את השדה להן, הבנות היו עושות את זה הרבה יותר טוב במקרה הזה, אבל שוב לא כאן אדרש לסוגיה הזו. אני מתכוון למשהו אחר המשאיר טעם מר על מה שהתחולל מאחורי הקלעים בשאלה האם ללכת או לא ללכת

אין זה סוד כי ההוראה ללכת יצאה מבית הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן, וכאן המתנתי לראות מי יורה להצטרף ומי יתעלם. מי שישים לב, מהקהילות החסידיות הרבי מבעלזא הורה ללכת, אבל באשר לרבי'ס אחרים לא כולם הורו ללכת, בגור לדוגמא לא הורו ללכת. אותו דבר המחבלים ואחרים שלא אוהבים את הרב שטיינמן לא הורו ללכת

האמת היא כי הבנות הללו לא היו חסרות למנין, היו אלפים בלעדיהם, אבל זה מלמד אותנו שוב, כי הפוליטיקה היא מעל לכל, גם בנושא שכזה אי אפשר להתאחד

תגובה 1:

  1. אדון שאולזון ,
    נחשפתי לבלוגך לא מזמן והשגתי את השגותי
    הצנועות לגבי טבעך...
    בתחילה היה נראה לי כי כל ייעודך הוא אכן מיגור
    הטרור...אבל אז מופיעות כתבות מעין אלו.
    אדון שאולזון באמת עכשיו ענה לי...בשביל מה צריך כתבה כזו ? בשביל מה זה נחוץ ? מה היוצא מזה ?
    אומר לך מלב כואב , שלדעתי מטרתך כבר מזמן אינה לשמה בלבד...אתה כה שקוע בבוץ וברפש הרכילות ,
    שאינך יכול כבר לצאת מהן.
    אנא ממך , הוכח לי כי אני טועה.
    מה תרמה הכתבה הזו {ומעין אלו} ? רק לשון הרע ,
    שנאת חינם , ולא חסר.
    מתוך שלשמה בא לא לשמה ?
    אשמח אם תענה לי על השאלה , כי אני באמת זקוק
    לתשובה...להבין אותך...לסנגר עליך , בפני עצמי
    לפחות.
    בתודה , יאיר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.