רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במאי 2013

מה אני רוצה מאריה דרעי?

ר׳ חיים שלום וברכה
זה זמן מה שאני קורא בשקיקה את הבלוג שלך. הוא משדר אמת ויושר ואני נהנה מכל רגע כאשר אני עובר בין מאמריך בין בענייני חסידות ואדמו"רים ומה שביניהם בין בעמידתך איתן נגד המחבלים וחסידי גור ההורסים כל חלקה טובה בציבור החרדי בארצנו הקדושה וגורמים לחילול ה׳ בל יתואר הן בתוך המחנה פנימה וקל וחומר כלפי הציבור הכללי החילוני. ואין כאן המקום להאריך. 
בכל זאת תמהני עליך תמיהה גדולה
אינני מצביע ש"ס, אמנם אני ספרדי אבל למדתי כל חיי בישיבות ליטאיות ואיני רואה עצמי שייך לציבור של ש"ס. מכל מקום ביודעי את המפה הפוליטית מזה שנים, עקבתי כל הזמן אחר יו"ר ש"ס הנוכחי, ואיני מבין מה טענותיך נגדו, אתה הרי כל יום מעלה פוסט כזה או אחר נגדו בטענות שונות, אם בנושא ארץ ישראל, אם בנושאים אחרים, והשאלה היא למה? מה אתה יודע שאנו לא יודעים על איש זה? אני שואל באמת ובתמים כי אני חושב שהאיש הוא ראוי, ואם הוא זוכה לכזו קרבה של הרב עובדיה, זה כמראה לא בכדי. אני לא קונה את הטענות שכאילו הוא מערבב את הרב כיון שהוא שליט"א שקוע כל כולו בתורה ואינו שם לב לנעשה סביבו. זו טענה אבסורדית, הלא לו היה אחד מן השוק היה יודע שאין לבנות דעה או מחשבה משמיעת אדם אחד ובלבד אלא יש לשמוע וללמוד מהרבה אנשים בשביל לגבש דעה בכל נושא. אני לחלוטין לא חושב שהרב יותר טיפש מאדם משוק. ואם כן אם למרות הכל הוא בוטח בדרעי הנראה שהוא איש טוב. 
עם כל הכבוד לאלי ישי ויש לי כבוד, הוא הרי היה יו"ר 13 שנה ובלי קשר לפיקדון שמיקדון הגיע זמן לרענן את ההנהגה במישהו חדש, זה לא שש"ס ב13 שנים האחרונות הגיעו לכאלה הישגים אלקטורליים ופרלמנטרים תחתיו, אז הרעיון להחליפו בדרעי הוא מבורך. 
אתה טוען שאף אחד אינו מוכן לשבת איתו בגלל עברו הפלילי, ארשה לעצמי לשאול מניין לך זאת. אני מבין שאתה כועס על דרעי מאוד בגלל תפיסתו המדינית, האם חלילה משום כך אתה משחיר אותו בגל הזדמנות אפשרית? או שזה יותר אובייקטיבי כפי שאתה בד״כ
אשמח לקבל ממך תשובה או הסבר לכך ע״מ שאחכים קצת בנושא. 
אני אישית מאוד אוחז מכישוריו הפוליטים של דרעי למרות שקצת הזדקן, מהפתיחות שלו בכל הנושאים ועוד הרבה...
אשמח לתגובה עניינית ממך בהזדמנות כדי להאיר את עיניי. אולי...
יישר כח ושבת שלום
נתי 

אעשה זאת בשורות בודדות בלבד בגלל הזמן הקצר, הסברתי רבות בעבר מדוע אני נגדו, ולא חלילה שאיני מוצא בו מעלות, יש בו גם כאלו. לדוגמא, בניגוד לרוב העסקנים האחרים, הוא בסדר בענין של שמירת הברית, אבל במידות ובענייני ממונות הוא מושחת עד היסוד. אני לא מקבל את הטענה שלו כי ההבדל בינו לבין החכי"ם האשכנזים שגנבו, שאותו תפסו אותם לא, ההבדל ביניהם הוא, שמידת השחיתות של דרעי היא פי עשר משלהם. הללו ידעו היכן הקו האדום שלא לחצות אותו, הוא לא היו לו קוים הרחיק לכת, ואין זה פלא שנתפס

בעיית הבעיות של אריה דרעי שאין לו לב יהודי. הוא מוכן למכור את כל ארץ ישראל תמורת פרוטות. כל ההתרפסות שלו לשמאל נובעת מדבר אחד ויחיד, זרימת מיליונים בקרנות משונות הבאות מהאיחוד האירופי וממקורות ערביים וכאילו 'ארגוני שלום', דוחפים אותו גורמים העויינים את תורת ישראל, יש לו אגו מטורף הוא לא יודע איך לרסן אותו, כאן הבעיה שלו

בהיסטוריה שלו תמצא איך שהוא חמד וחמס אחרים. הוא היה עוזרו של הרב יצחק פרץ במשרד הפנים וסילק אותו תפס את מקומו, דרעי שתלטן, חושב שהכל שלו, הוא ממתין לרגע שישלוט יחזיק את ראש הממשלה אי שם וישוב לעשות את מה שהוא אוהב, לגלגל מיליונים בדרכים משונות כשהכסף הזה נעצר אי שם ולא נוסיף

הייתי נגד דרעי עוד הרבה לפני שזרח אורו של אלי ישי, מי שיעבור על העיתונים שלי לפני עשרים שנה ויותר ימצא חומר רב נגד דרעי, ראיתי בו את האדם המושחת ביותר בפוליטיקה החרדית, ולכן אני נגדו. - לחמתי בכל השנים נגד השחיתות, דרעי הוא סמל השחיתות 
חיים שאולזון

2 תגובות:

  1. אתה כותב:
    בעיית הבעיות של אריה דרעי שאין לו לב יהודי. הוא מוכן למכור את כל ארץ ישראל תמורת פרוטות. כל ההתרפסות שלו לשמאל נובעת מדבר אחד ויחיד, זרימת מיליונים בקרנות משונות הבאות מהאיחוד האירופי וממקורות ערביים וכאילו 'ארגוני שלום', דוחפים אותו גורמים העויינים את תורת ישראל.
    ואני תמיהני עליך האמנם אתה מאמין באמת ובתמים ש"הלב היהודי" מתאפיין בסנטימנט הלאומני העיוור. ואם אתה אומר על אלה שלא חולקים אתך את מחוייבותך לפוליטיקה הליובבצ'ית העכשווית שהם מוכנים למכור את כל ארץ ישראל, אז אומר לך ולחבריך אנא טלו נא קורה מבין עיניכם כי אפשר לומר עליכם בהרבה יותר ביסוס שאתם מוכנים למכור כל עם ישראל לאסון קולוסאלי על קדושת אמונתכם שדברי הרביים הספציפיים שלכם ווכל המתפרש מהם הם נבואיים ואין ילוד אשה רשאי להרהר אחריהם גם אם הם לא מתיישבים עם תבונת המציאות.
    ובאשר לחשבון הכדאיויות לא ידוע לי שהלובאווטשי'ם סובלים ממחסור בשל התמכרותם לנתניהו ומדיניותו, ואדרבא הרושם המתקבל כי העסק משתלם להם מאוד.
    דרעי הוא בכלל לא איש כלבבי. אבל החשד המתגנב הוא כי החבד"ים יודעים לעכל חלאות גדולות ממנו, והם נוטרים לו בשל מעט השכלתנות שיש בו כמו על מפוכותו בכל הקשור להאפשרי והבלתי אפשרי מבחינת המאווים הלאומניים, והרע מכל כשרונו ומוכנותו לבטא את מחשבותיו.

    השבמחק
  2. עם היד על הלב. למרות אופיו המהוגן של הבלוג הופתעתי לטובה כאשר ראיתי את דברי על הצג. ואם כבר נתמזל מזלי אז אנסה להרחיב טיפה במה שעל לבבי בנוגע לחב"ד העכשווי.
    השאלה הראשונה היא מה לכהן בבית הקברות?! הרי מדינת ישראל הימין כמו השמאל היו מאז ומעולם מפעל מדיני חילוני על כל הנגזר מכך וכל עסקם עם הדת היהודית הוא בגדר אילוץ או תועלתנות.
    אין החב"ד חייבים לקבל את תורת סאטמאר, ובהחלט שראוי להם לממש את מה שאפשר לקבל מהמדינה לקיום מוסדות תורה וכדומה. אבל להיות המושתל של הלאומנות הציונית בקרב החרדים כמו חותם הקדושה שהם נותנים על מצח אשה זונה של הקולוניאליסטים המטורפים בשטחים המחללים שם עם השם בגויים וכמו חותים בגחלי הסכסוך עם הערבים להדליק תבערת אימים שאחריתה מי ישורנו?!
    מה טוב בצילומים של החב"דניקים לצד ה"לוחמים" בחימת ה'פעילות' שכל העולם רואה בה פעולות דיכוי על גבולות פשעי המלחמה?!. מה לכם ולכל הלכלוך הזה. הרי מחר עלול לקרות מה שהדעת נותנת שיקרה ואז ישא הרוח את כל רווחיו המזעריים של הפופוליזים הזול ותשארו לבוז ולחרפה. הזוהי החכמה או תוצאות הבינה והדעת אתמה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.