רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

חסידי דארג רוקדים שמחים ומשמיצים את האדמו"ר מקרלין סטולין תפסו אותו קורא עיתון במטוס וקנה סיגריות בדיוטי-פרי

עבורם זו השמצה, אני רואה בכך גדלות, הוא לא צבוע לא משחק משחקים אומר את האמת כי הוא קורא חדשות רוצה לדעת מה שקורה, הוא לא סומך על 'המודיע' מפני ששם את העיקר יוציאו, אז כשישב במטוס הוא ביקש עיתון ונתנו לו את 'ידיעות אחרונות' ורפרף בכותרות

ואת זה פרסמו חסידי דארג: עשרות חסידי דאראג פתחו עיניים אמש בטיסה חזור מקייב שם שהו בשבת עם רבם במעז'יבוז', כשבמחלקת העסקים הם רואים את האדמו"ר מקרלין סטולין מבקש מהדיילת את העיתון של המדינה ידיעות אחרונות לעיני כל ומעלעל בו, כמה מחסידיו שהיו במטוס נבוכו. בארץ ניגש לדלפק הדיוטי פרי שם חיכתה לו שקית עם סיגריות וויסקי ע"כ

אומר לכם משהו, אצלי הוא בסיפור הזה גדל פי מאה, מפני שלא כמו אותם אדמורי"ם כשיושבים במטוסים משחקים מסתכלים בספר על מנת שיצטלם טוב, הרבי מקרלין סטולין לא משחק אותה, מציאותו היא של אדמו"ר אמיתי מפני שהתנהגות האדמורי"ם בדורנו היא השקר בהתגלמותה, בבית הם משחקים לגמרי אחרת מברחוב, הרבי מקרלין מציאותו הוא פשטות וענוה, ומי שלא אוהב זאת זו בעיה שלו

15 תגובות:

  1. הרב שאולזון הנכבד, האם האדמור לא היה מבקש מחסידיו לפני חודשים רבים את הסמארטפנים למניהם,הייתי מבין אותו,הגד לי בבקשה איזה חדשות הוא יכול לקרוא בידיעות שאין במבשר או בהמודיע? שרצחו אנסו או כדורגל נצחנות,או שבר רפאלי מתפשטת טופלס או שקייט מידלטון בהריון מתקדם,בקיצור מה שאתה אומר שהוא לפחות-לא צבוע,דהיינו מה שהוא עושה בבית הוא עושה במטוס!?.אך, בכל אופן מתגנב בלבי שמדובר בצבוע אחרת הוא גם היה מצרף את העיתון למסעות-פנים,ולכאורה הבן אדם הופתע ע"י הדארגים.

    השבמחק
  2. אולי בבית נמצאים ערוצים יותר מעניינים מידיעות? חשבתם על כך.

    השבמחק
  3. בר רפאלי ? קייט מידלטון ? מאן דכר שמן ?

    שמא "אנונימי" קורא בעיתונים שהוא מטיף נגדם ?

    השבמחק
  4. אדמור עדכני עונה לחסידיו במייל

    השבמחק
  5. האדמו"ר ברוך'ל שוחט הוא סיפור עסיסי הראוי לגדולי מספרי הבדיות, סיפורו של ילד שנולד עם פגם גופני מביך להורים אוטודוקסים-מודרנים ינקים ככל היענקים של ברוקלין. אבל גם נפלה לו בירושה מאבי אמו עדת חסידים שוטים נלבבים שמאות זבנות מהם קשקשו בעוז וגאון בישוב הישן של טבריה וירושלים. ברוך הזה שנולד אגוצנטרי ופלגמטי גדל במרכז עניינם של השמעק שהאמינו בקדושתו המולדת כמין דאלי-לאמה יהודי. בינתיים הוא גדל לאיש המחבב את הדברים ששאר הבריות אוהבים למד משחר ילדותו שאין לו שום צורך להתחפש או להתאמץ כדי לשמור לו את קרבנם של העלובים והיה למין 'רבי מיוחד ומאתגר' . אבל לזכותו יאמר שהוא משתלב כפתור ופרח בין שאר יורשי האדמו"רויות דהשתא. ואם יאמר לי מאן דהוא שלקדושיהם של הבעלזערס גערערס או המענדליסטים יש איזה יתרון על פניו אצחק לו בפרצופו

    השבמחק
  6. איך זה שאדמו"ר יכול להיות בנאדם נורמאלי.
    לא אחד שמדבר כיל היום עם שדים ומלאכים?

    השבמחק
  7. מקור הצרות של החרדים בימינו הוא קודם כל הצביעות. כולם יודעים מי אלה בר רפאלי וקייט מידלטון ושחקני הכדורגל המפורסמים וכו' וכו' וכו', ואני זוכר איך פעם זמר חסידי שר שיר זימה ברזילאי ידוע בחתונה וכל הקהל - אברכי משי עם שטריימלים ויוצאות מיטב הסמינרים - חזר יחד עמו על המילים בדיוק רב. אבל כולם מעמידים פנים שאין להם מושג מכל אלה זה עם זה. הדור של סבא וסבתא שלי, שעמד בנסיונות קצת קשים יותר מאתנו והיה לו הרבה פחות נח לשמור על הכל, לא עשה עצמו כאילו הוא מבודד לחלוטין מהעולם.

    השבמחק
  8. עיין הרב הקדוש מברלנד חברו הטוב של האדמו"ר מגור שעסק כנראה בקבלה-מעשית ולא בשטויות שכאלה..
    אבל כאחד שאינו זר לחיים הנוחים נגעל בעיקר מקטע המחלקה הראשונה שכל יורשי כסא הבעש"ט ממעז'יבוז' מדקדקים בו וכמובן מבלי שיושיטו את ידם לכיסם. הציגיינערס יושבים בדוחק מאחור ומנהל הקרקס מתמתח במחלקה הראשונה, הרי מגיע לו..

    השבמחק
    תשובות
    1. Ani Moche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  9. אדון שאולזון היקר!

    א. חיפשתי ולא מצאתי אפי' פרסום אחד של חסידי דורג על הנ"ל אולי תחכים אותי ותראה לי היכן פורסם הסיפור הזה (אולי זה רק פרי דמיון של איזה משועמם מחרחר ריב ומדון.

    ב. מבדיקה שעשיתי, חסידי דורג חזרו רק היום מנסיעתם כך שזה לא עולה בקנה אחד עם הסיפור הזה.

    ג. לפי מה שאתה מספר על העיתון, אני חושב שזה לא מכובד אפי' רק מטעם "והייתם נקיים" שעולה אדם חילוני (שלא מכיר את האדמור ואישיותו) ורואה אדם בעל צורה חרדי קורא כזה עיתון, יש לכך טעם לפגם.

    ד. אני חושב שכדאי לעשות בדיקה חוזרת לראות באם בכלל היה כזה סיפור או........

    השבמחק
  10. לאנונימי האחרון אזי ככה האדמור היה במטוס ונכנס לעשות צרכיו ומה יעשה ונייר הטואלט אזל,אזי חשיבה מהירה נזכר שיש פתרון מידי וביקש עיתון ע"מ להתנקות ומזה לעשות סיפור שהוא קרא עיתון הוא באמת קרע עיתון ידיעות ומה רצו שהוא יתנקה בעיתון המודיע רח"ל .

    השבמחק
  11. 1. ידוע שהפרנקפוטר (אב סבו ר׳ ישראל) היה הולך ברחובות עם עיתונים וקורא אותם בספסלים ציבוריים.
    2. כבר מעל שלושים שנה האדמו״ר מקרלין רודף את המעשנים ולא אפשר להכנס אצלו בקבלת קהל ועכשיו ממציאים שלקח סיגריות ?
    3. קנאה מוציאים את האדם מין העולם האדמור הזה הכי מצליחן יותר מכל שאר האדמורים ויש לכך הרבה דוגמאות...
    4. האדמו״ר עושה ככל העולה על רוחו גם בתוך החסידות עצמה ושולט בכל מוסדותיו בכל פרט ופרט ואי אפשר להסתיר ממנו כלום יש לו טלפון שעה ביום שכל אחד מכל העולם יכול לטלפן ולדבר איתו ישירות כולל פאקס ומייל שזה 24/6 ומעל אלפיים משפחות כיום שכולם חסידים ולא אוהדים אלא חסידים מושבעים.

    השבמחק
  12. אם הסיפור הוא נכון, אז זה כדרכו תמיד שבכל פעם שנמצאים אנשים שמסתכלים עליו אז בדווקא יבקש עיתון חילוני וכד'. כאן היה לו מציאה ממש, חסידים רבים שיושבים ומסתכלים עליו, והוא עושה כמו תמיד במצב זה - מבקש עיתון החילוני. תברר אצל אלו שיצא להם לטוס איתו ביחידות, ז"א שרק הם היו, ואז הרי הוא יושב נורמלי כמו יהודי רגיל, מעיין בספר ולומד. מה לעשות והוא אוהב אתגרים כאלה, שכשמסתכלים עליו בדווקא, אז הוא מפרנס את הסחורה בדווקא, ואוהב איך שמדברים עליו.

    השבמחק
  13. מוזר לי שאני מגיב כאן בכלל. אבל הגעתי לעמוד הזה בגלל חיפוש בגוגל על הרבי מקרלין. בגלל עיסוקי יצא לי להיות נוכח בשני פגישות איתו וכן להיות פרוייקטור בפרוייקט בינ"ל שניהלתי עם אחד מחסידי הרבי. אין ספק שמדובר באדם משכמו ומעלה, חכם וידען, בעל ראיה נכוחה וסבלנית ועם הבנה יוצאת מן הכלל. אני לא מאמין במיסטיקה ובמחוללי ניסים. אני כן מאמין ב'מנכ"לים' שעושים עבודה מעולה ומראים תוצאות מצויינות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.