רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במאי 2013

הצילו את הרבי!

לכבוד ר' חיים שאולזון
 
שלום וברכה!
 
מבירורים בדרגים גבוהים ביותר עד סוף השנה האזרחית המדינה אמורה להגיש כתב אישום נגד אהרונוב, בפרשה שהתפוצצה לפני חמש וחצי שנים. ואני שואל את כבוד הרבנים החשובים שעומדים להחליט בשבוע הבא בצורה עיוורת שאהרונוב הוא הראש של חב"ד, אתם מבינים את המשמעות בעידן האינטרנט והוואצפים שיוגש כתב האישום. את מתארים לכם את הכותרות האדומות ראש חב"ד הורשע בגניבת מליוני דולרים? מי לוקח אחריות על הדברים הללו? אתם קוברים את כל חב"ד בגלל איש אחד ויחיד, היכן נשמע כדבר הזה שיקברו את חב"ד והרבי בגלל שאהרונוב מגלומן?
 
רבני חב"ד
 
רגע לפני האסון שאתם מנחיתים על חב"ד אני מזהיר אתכם ממה שעומד להתרחש, לא תוכלו לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה. אינני משיחיסט והמאבק שאהרונוב לא יעמוד בראשות אגו"ח משותף למדינים והאנטי וכל האנשים השפויים כולל אנשי אהרונוב שעזבו אותו. רק אחד רוצה שאהרונוב יעמוד בראשות אגו"ח וזה אהרונוב בעצמו.
 
אני זועק מכאן מהאתר בעולמם של חרדים הצילו את חב"ד הצילו את הרבי מליובאוויטש!!!

3 תגובות:

  1. הרה"ק מרן אהרונוב - צדיק הוא!
    הרה"ק מרן אהרונוב - קדוש הוא!
    הרה"ק מרן אהרונוב - שדי הוא!

    הרה"ק מרן אהרונוב שליט"א הוא הרבי מליובאביטש !
    יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח הרה"ק מרן אהרונוב שליט"א לעולם ועד!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ר' חיים, שם ש - ד- י הוא מז' שמות שאינם נמחקים.

      איך שם זה השתרבב לתגובה? יש בכך משום זלזול בשם קדוש זה.

      מחק
  2. כבר שנים רבות ישנם נשמות טובות שלא בוחלים בשום דרך כדי להדיח את אהרונוב מתפקידיו ובעיקר י.ב. שקבלו כנהג משאית בבית ספר למלאכה ואהרונוב עקף אותו והפך להיות אחד מראשי חב"ד בארץ...ואילו יוסל בלוי מצא את עצמו, מפורסם באתר של ר' חיים שאולזון, רק כאן הוא יכול לכתוב שהוא אחד מראשי אגאדת חסידי חב"ד...שיבושם לו בפועל עולם יודעים שהרבי שאל על החתרן הבלתי נלאה הזה מה ל י.ב. במוסדותי, האיש ממשיך ואין מי שיעצור אותו והמטרה מקדשת את כל האמצעים...כפי שאמרו חז"ל הקנאה התאווה והכבוד מעבירין את האדם מן העולם...י.ב. לא ירגע עד שהוא לא יקבל את ראשו של אהרונוב שאעז להתחצף ולעקוף את הבוס שלו לשעבר...והכל כשר הלשנות ומסירות בדברים שהוא עצמו היה דש בעקביואבל עליו לא היה מי שילשין...אבל השנאה שלו לאהרונוב העבירה אותו על דעתו...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.