רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2013

האם לוקחים רבני חב"ד בחשבון את התוצאות אם אהרונוב יבחר ויועמד לדין?

מאת איש חב"ד

אינני רוצה לשפוט מי אמור להיות יו"ר אגודת חסידי חב"ד, שיריבו שם בארץ ישראל לבדם ויעזבו אותנו לנפשנו. אבל מה שאותי מעניין בכל הסיפור הזה, האם רבני חב"ד שמתייצבים בכל הכח לימינו של אהרונוב לוקחים בחשבון את המשמעות שבעוד חודשים ספורים יוגש כתב אישום חמור נגד הרב אהרונוב. אני מתפלל שזה לא יקרה, אני מאמין שנעשים השתדלויות מאחורי הקלעים כדי שחס ושלום לא יגישו כתב אישום, ואני הראשון שמתפלל בכל לב שכל התיק הזה ייסגר. אבל עלינו לשאול את עצמנו מה יקרה חלילה אם כן יוגש כתב אישום. בעידן המדיה המקוונת הנזק שהדבר יגרום לאלפי השלוחים ומאות אלפי חסידי חב"ד יהיה נזק עצום בסדר גודל שקרה לברסלב עם ברלנד. לא שאני משווה בין שני המקרים חלילה, אלא מדבר רק על עוצמת הנזק לחב"ד ולאלפי השלוחים
 
ולכן אני פונה לרבני חב"ד בבחינת חכם הרואה את הנולד. תחשבו גם על זה ואל תגידו שלא ידעתם כי הנורות מהבהבות כעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.