בס"ד
מוצאי חג מתן תורה
עונת הרישום בעיצומו
חושב על כנסת יצחק בחדרה?
תברח כמו מאש!!!
בימים אלו – עיצומם של הרישום לעולם הישיבות הגדולות, זמן הפרשת דרכים להצלחת כל עתיד חייך וחיי ילדך, עשרות ישיבות מוצעים, עשרות טופסי רישום מוגשים.
אך זכור! זכור היטיב! כי למענך ולמען עתיד ילדיך, אם אתה רוצה לפרוח ולשגשג, לגדול ולעשות שטייגן, ואפילו לו רק להיות נורמלי ולא שקוע בנייעס גואלי תברח הרחק כמטחווי קשת מישיבה כנסת יצחק בחדרה.
לצערנו מחלוקת נוראה שורפת כל חלקה טובה בדורנו ואינה פוסחת על שום חלקה טובה.
אבל בעוד בכל הישיבות ברחבי הארץ, התלמידים וציבור הלומדים אינו עסוק בלעיסה שוב ושוב של נייעס המועלה בגירת המדברים, ציבור הלומדים בכל אתר ואתר אינו עסוק במחלוקת פנימית בתוככי היכלי הישיבות, בכל מקום ומקום כולם יודעים את השייכות, וב"ה זה גורם להרחקת המחלוקת מכל מקום ומקום.
הרי שבחדרה המחלוקת חודרת עמוק עמוק לתוככי הישיבה!!! והורסת כל חלקה טובה.
זוהי הישיבה היחידה בארה"ק שהמחלוקת בין הבחורים היא מידי יום ביומו, זה הנייעס בביהמ"ד!!! זה הנייעס בחדר אוכל!!! וזה הנייעס בפנימיות!!!, כשמשני הצדדים נמצאים טובי הנייעסנים.
ואת השמן למדורה דואג ראש הישיבה הרב ארנברג להוסיף מידי יום ביומו.
חביות מלאות בשמן, ובהרבה שמן הוא מוסיף מה שדואג להבעיר את המדורה הגדולה שבין כה נמצאת בין התלמידים.
ונגיש כמה אנקדוטות מעניינות.
למרות שמשגיח הישיבה אוסר מאז ומתמיד הכנסת עיתונים  לישיבה, החל מי שהחל להביא בקביעות חינם וללא תשלום את העיתון של הגר"ש אויערבאך. ואז הבלאגן שבין כה נמצא בישיבה גדל ביתר שאת ועוז, התלמידים היכו זה את זה, ביהמ"ד הפך למרקחה של נייעס ומחלוקות, והרב ארנברג הבין שאין ברירה! או אז מסר שיחה בישיבה שלא להכניס את העיתון.
אך כל זה לא עזר, גם בעונת הבחירות, היה שמחה וששון בישיבה, מחלוקת ונייעס, אשקן ומכות, פתיחת מטה נצח וסגירתו ועוד ועוד, התלמידים הצמאים לנייעס מסוג זה לא גמרו ללקק את הכל בשקיקה נפלאה.
הנייעס לא פסק ולא פוסק לרגע, וכך גם בעוד כל עולם התורה אינו מזדהה עם הפגנת העדה החרדית ונטורי קרתא, הרי שדווקא בחדרה, החליטו על ביטול סדר ב' יום לאחר קבלת התורה והעמדת צי של אוטובוסים להפגנה, אלא שגם כאן המריבות לא פסקו רוב תלמידי הישיבה השתוללו והודיעו כי הם נוסעים לביתם, והנייעס והבלאגן הפך לשמחה וששון מיד במוצאי מתן תורה.
שלא תהיה טעות, זה המצב בישיבה כבר הרבה זמן!!!
אין שטייגן!!!
אין שקיעות בתורה!!!
יש נייעס והרבה!!!
יש ביזוי תלמידי חכמים והרבה!!!
ב"ה עולם התורה פורח ומשגשג, עולם התורה מצמיח כל שנה עוד ועוד ישיבות רבות ומגוונות
אך המקום היחידי שבו המחלוקת הוא פרי נחלתו – זה ללא ספק ישיבת כנסת יצחק בחדרה שהמילה שטייגן כבר ממזמן לא בלקסיקון של הישיבה ותלמידיה
תלמידי הישיבה