רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 במאי 2013

האם יתרחש המפץ הגדול בח' תמוז?

אגודת חסידי חב"ד בארץ ישראל לפני 50 שנה
לכבוד הרב שאולזון

בודאי שמעת על הקמת ועד רבנים המתיימר להחליף את בית הדין שייסד הרבי באה"ק, כפי שמופיע בקישור הזה:
האם שאלת את עצמך מדוע רוצים להחליף את בית הדין? ומה דחוף כל כך כעת?
בודאי שמעת על החלטת בית המשפט בעניין אגודת חסידי חב"ד המוציאה שישה חברים מאגו"ח, וקביעה של חברי אגו"ח להתכנס בתאריך ח' בתמוז עם בא כוחו של השופט, האם שאלת את עצמך מה זה נוגע אל ההתנהלות של הנהגת חב"ד בארץ?
האם שאלת את עצמך למה צריך לרוץ לערכאות ולבזבז מליונים!(שישה מליון)!! על עו"ד וכו' במשך תשע שנים הרי הרב וילישאנסקי יכול לעשות מה שהוא רוצה גם היום, ואין באגו"ח לא נכסים ולא כסף, רק חובות, אז על מה המאבק? 
הרב שמואל חפר יו"ר מוסדות בית רבקה חבר אגו"ח אומר בגלוי שהוא מקבל טלפונים ממנדי הנדל בניו יורק, מה הקשר של מנדי הנדל לכל העניין?
גם אני התענינתי בכל זה, ואף שמעתי את נאומו של הרב חיטריק מנהל המוסדות לבנות בצפת בועידת המנהלים השנתית ובהזדמנות הראשונה ביקשתי ממנו הסברים, והוא שלח לי תכנית שהוא קיבל במייל מאדם אמין 

הראיתי את התכנית לרב גלוכובסקי והתשובה שלו היתה "בוקר טוב אליהו, זה ברור כבר מזמו שזו התכנית" 
התכנית כפי שקיבלתי במייל
שלב א': על פי החלטת בית משפט ישנה הזדמנות לא חוזרת להחלפת הנהלת אגו"ח בח' תמוז על פי מצב ההתפלגות של החברים נכון  להיום יש ניצחון ברור לרב וילישאנסקי (יצירת דעת קהל על ידי הדגשה שמדובר בעניין של איש פרטי – אהרונוב- בלבד הגורם מחלוקות הרב חפר והרב יוזביץ כבר ערקו ממחנה הנאמן לבית הדין והניצחון ברור).
שלב ב: הקמת ועד רבני אנ"ש –שכבר הוקם- ויאפיל בפעילותו על בית הדין המנומנם (כאשר מדגישים הטענה הצודקת שצריך להיות מקום לכל הרבנים ולא רק לשישה בלבד ללא ייצוג לאנ"ש, הרב גוראריה והרב העכט יגבו את המהלך).
·         שני השלבים הם התגשמות כתב יד הרבי "תוקף הנהגת ועניין אנ"ש באה"ק הוא בידי אגו"ח, בידי אגו"ח ובראשם ועד רבני אנ"ש שהם הפוסקי דינים בכח התורה" (יש ליצור דעת קהל על ידי פרסום כתב יד זה בכל מקום ומקום)
שלב ג': קריאה לכל הארגונים שאינם מוכרים ע"י צא"ח/בית הדין ולצרפם תחת מסגרת אגו"ח, כמו כן לצרף בתי חב"ד עם מוסדות תחת אגו"ח ולתת מענק מ"קרן דרייזין" לכל ארגון. (ולפעול לפי התקדים שבוצע במדינות חבר העמים בהם עברו השלוחים מארגון חמ"ה ועזרת אחים לארגון "אור אבנר" והמרכז לעניני חינוך הכיר בהם כשלוחים לכל דבר)
שלב ד': בכל קהילה ומושב למנות יו"ר אגו"ח מקומי –על דרך שיש בכל עיר יו"ר צא"ח בכל עיר- (הכבוד להיות יו"ר אגו"ח יעביר הרבה מהעסקנים ומובילי דעה בכל קהילה לצד הנכון)
שלב ה': לשלוח כל רשימת הארגונים במסגרת אגו"ח לכינוס בניו יורק בדרישה לצרפם לכינוס ככל השלוחים ברחבי תבל ולאיים שבאם לאו יצא פסק דין נגד הכינוס.
שלב ו': באם בטיפשותם לא יזמינו או יתעלמו מהדרישה, יש להוציא פס"ד נגד הכינוס שהרי הם מורדים בכתב יד מפורש של הרבי "תוקף הנהגת ועניין אנ"ש באה"ק הוא בידי אגו"ח, בידי אגו"ח ובראשם ועד רבני אנ"ש שהם הפוסקי דינים בכח התורה" וליצור דעת קהל שמי שאמור להחליט בארץ הוא אינו צא"ח אלא הרבי בעצם בסוף שנת תשנ"א מגדיר מחדש מי הקובע באה"ק, רק אגו"ח יחד עם ועד הרבנים כפי המופיע בכתב יד.
עד כאן
מה שברור שאם חצי מהתכנית המדוברת תיושם זה יהיה אסון, ברור שהרבי עשה סדר לא בשביל שיהיה אנרכיה, ומי שישתף פעולה בח' בתמוז עם העניין ולא משנה מה התירוץ שלו שיהיה, הקולר יהיה תלוי בו.

2 תגובות:

  1. פרנויה של איש אהרונוב שכל השנים משגע את רבני חב"ד עם פחדים שיקחו להם את התפקיד פשוט רחמנות עליהם

    השבמחק
  2. לא יודע לגבי כל מה שכתוב כאן, אבל משפט אחד בפוסט אידיוטי לחלוטין:

    "ואין באגו"ח לא נכסים ולא כסף, רק חובות, אז על מה המאבק?"

    מי שכתב זאת פשוט לא יודע על מה הוא מדבר. אדרבה, שיששאל את עצמו הפוך - למה לאהרונוב זה כל כך חשוב שהוא הוציא על כך מיליונים?

    והתשובה פשוטה: נכסים בשווי של יותר ממאה מיליון שקלים רשומים על-שם אגו"ח. אמנם נכון שמדובר בבתי-כנסת, מקוואות, ישיבות, בניני דירות מוזלות וכיו"ב, שאין שום דרך לממש אותם. אבל למי שיש חובות ענק, זה בהחלט עוזר עם הבנקים שיש להם נכסים לעקל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.