יום י' סיוון הוא יום משמעותי עבור כל בן תורה. היום לפני שנה ביצע מרן שליט"א את המהפכה הגדולה ביותר שציבור בני התורה עבר בחמישים השנים האחרונות. וכדרכו בקודש, גם המהפכה הגדולה הזאת הוא עשה בדרכו האופיינית בשני מילים בלבד "תיקון גדול". לא צריך להכביר במילים את התיקון גדול שעשה מאור עיני הגולה קדוש ה' מרן הגראי"ל שליט"א, די גם לאנשים פשוטים להביט מה מתחולל ביהדות החרדית בשנה אחת.
זוהמה שהנחיל נתי גרוסמן ואותה כת הרסנית שעושים מעשי זמרי בן סלוא ומבקשים שכר כפנחס ומראים את עצמם צדיקים, נעלמו כלא היו ונאלצים לרוץ מגימיק לגימיק כדי להצדיק את קיומם הפוליטי. גם גדולי הדור הקודמים לא הצליחו לחולל מהפכה בסדר גודל של הרב שטיינמן בתקופה קצרה כל כך. 30 שנה של הרס וחורבן של שלטון יחידים על עולם התורה 30 שנה של שלטון שקר שכולו היה מלחמה נגד גדולי התורה נמחק בבת אחת.
חזרנו לתקופה גדולה שבה גדולי ישראל אומרים את דברם ולא לבלרים מטונפים. כן, הרב שטיינמן לא ירקוד לפי החליל של כמה קנאים מטורפים גם אם זה לא נראה טוב. גדולי הדור לא עושים גימיקים ומחאות והכפשות לפי הצרכים של הלבלרים. כולנו זוכרים את התקופה הלא מחמיאה של הנהג חיים כהן ואנשי הרב אלישיב שהיו מנפיקים כותרות של פסקי הלכה שונים ומשונים בבחינת חדשים מקרוב באו. כן זה נפסק.
גימיקים לא אצל גדולי הדור. את זה השארנו להפלס ולאנשי שערי חסד שירקדו יחד עם הסיקריקים במאה שערים ומול משרד החינוך. על כתפו של הרב שטיינמן מוטל משא הדור כיצד ייראה עם ישראל ועולם התורה בעוד שנות דור, ובזה לא משחקים משחקים של ילדים. לא בהתלהמות ושריפת פחי זבל וצעקות נאצים ופציעות שוטרים ניוושע.
מי שעוקב אחרי הנהגתו של הרב שטיינמן משתאה לראות מה זה ענק שבענקים שלא ראינו מאות!!! בשנים עוד בתקופת הגר"א. אין לחצים ואין מקורבים ואין מה יאמרו ומה יחשבו. כך היה לפני הבחירות שלא נכנעו לאיומים ולחצים וכך יהיה עכשיו. אם יצטרכו הפגנת המיליון הרב שטיינמן יעמוד בראש ואם לא יצטרכו גם אם הפלס ינבח ויצעק וינפיק פשקוילים מכוערים זה לא יעזור לו. כי הנהגת הדור לא תיקבע לפי פרחח כזה או אחר או לפי מה יאמרו כמה ליצני הדור. ראיתי הנהגה של גדולי ישראל, אבל המהפך שהוביל הרב שטיינמן הוא מהפך בקנה מידה היסטורי שהיהדות החרדית לא ראתה מאות בשנים.
אנו בטוחים שרק בזכות מרן קודש הקדשים ובזכות הקדושה והטהרה והענווה והחרדה לגורל הדור ניוושע במהרה בתשועת עולמים ונזכה לימים על ימי מלך תוסיף שנותיו כמו דור ודור. אשרנו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו.