רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 במאי 2013

מחדל החכי"ם החרדים - עסוקים במלחמה על חברות בוועדות ולא שמו לב למכת המכות של הכוללים שיקבלו מעתה רק 40 אחוז ממה שקיבלו עד כה ומחודש הבא לא יקבלו כלל

אחד מראשי ומנהלי הכוללים בישראל שלח לנו כמה הערות חשובות בענין הכוללים ובא בטענה קשה שהחכי"ם החרדים לאחרונה עסוקים במלחמות פניות של חלוקת תפקידים והתעלמו כליל ממצב המאיים על עתיד הכוללים עד כדי כך שיקבלו רק 40 אחוז וחלק כבר לא יקבלו השנה כסף כלל

וכך הוא כותב:

עקב כך שתקציב המדינה לשנת 2013 לא עבר, שיחררה המדינה את תשלומי ה"דתות" לעמותות רק עד ל-40% מתשלום ששולם לעמותות בשנה שעברה !!
לדוגמא, עמותה שקיבלה במהלך שנת 2012 סך 1.000.000 ש"ח במשך כל השנה, היא מוגבלת בשנת 2013 עד לסך של 400,000 ש"ח. והיא לא תוכל לעבור את הסכום הזה.
היום הופקדו בחשבונות הבנק של הכוללים המלגות של הדתות עבור חודש אפריל, אולם מכיון שזו הפעם החמישית במהלך 2013 של הפקדת כספים לחשבונות העמותות (התשלום עבור חודש דצמבר 2012 הופקד בינואר 2013), יהיו עמותות רבות שיראו בבנק רק למחצה לשליש ולרביע, כבר ביום שישי הקרוב כשיראו את ההפקדות בבנק!
בחודש הבא כבר שום עמותה כמעט לא תקבל כלום, האברכים המסכנים יפסידו! ואיפה הח"כים שלנו, רבים על ראשות ועדת המדע ועל חברות בועדת הכספים! זה מה שמעסיק אותם!!

תגובה 1:

  1. זו היתה מטרתה של "יש עתיד" - לטחון את האברכים לאבק דק. מטרה זו אכן מושגת. האברכים ייאלצו כעת לצאת לעבודה או שילדיהם יאכלו בשר רק פעם בשנה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.