רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 באפריל 2013

גורמים בבית הרבי מגור במסע עולמי להבטיח כי כל מוסדות גור בעולם ירשמו בעמותות המבטיחות כי לאחר הרבי הכל שייך לילדיו ולא לקהילה - זעזוע בגור

לא תאמינו עד להיכן זה מגיע ובמה מונח ראשם, הם הפיצו כאילו הרבי שלח שלוחים לאירופה ולאמריקה להביא כסף לבניית בית המדרש כשאין זה אלא מסווה בלבד. הם היו באירופה וישבו עם ראשי המוסדות ותבעו כי כל המוסדות יעברו לעמותות עם שמות שיהיו מוסכמים עליהם להבטיח כי יום אחרי הרבי הם שולטים על המוסדות כולם

אנשי הרבי הגיעו השבוע לניו יורק וגם כאן הם עושים אותו דבר, עוברים על עמותה עמותה מבקשים לבדוק מי הם הבעלים את מי לדחוף החוצה ואת מי להוסיף להבטיח כי בעתיד הם שולטים על גור שליטה מלאה

בשביל להבין את הדברים צריך לדעת מה קורה בבית הרבי, שם מתנהלת מלחמה קשה בין האחים, אמנם רשמית משחקים אותה יפה לא אומרים כלום, מעשית לכל אחד קבוצה עם אינטרסים משלו יש מי שעובד בשיטת הטרור ויש מי שעובד חכם יותר, וזה מה שקורה עתה, מבקשים להבטיח כי גם אם עתיד האדמורו"ת לא בידיהם אבל הנכסים יהיו שלהם

ברור היום בגור כי בעתיד יהיה יותר מאדמו"ר אחד ויתכן כי יהיו שלשה וארבעה. כרגע לא מוצאים את מי שיכול לאחד את כולם, ולכן כל מי שרק יכול מבטיח לעצמו כח בכל מקום שהוא רק יכול

בגור מזועזעים, גוזלים את שלהם, מדובר בכספי ציבור במה ששייך לגור, מה שקורה עתה חוששים לומר מילה מפני שהטרור יופעל מיד, אבל הם מחפשים עצות עם עורכי דין להבטיח כי בעתיד הנכסים ישארו  בידי גור ולא בידי אנשים פרטיים כפי שזה הולך לקרות

12 תגובות:

  1. לחיים מצורף הסבר על סוגים של תרופות פסיכיאטריות בבקשה תתחיל לטפל בבעיה לפני שזה יהיה מאוחר!!!!

    נהוג לחלק את התרופות הפסיכיאטריות למספר משפחות, לפי ההפרעות שבהן הן מטפלות:
    תרופות נוגדות דיכאון משמשות לטיפול בהפרעות מצב רוח כגון דיכאון, דיסתימיה והפרעת אישיות גבולית. נוגדי דיכאון בולטים כוללים תרופות מסוג SSRI (וביניהן הפרוזק), תרופות טריציקליות ומעכבי MAO. תרופות נוגדות דיכאון בדרך כלל מתחילות להשפיע רק לאחר מספר שבועות, והן נלקחות לפרקי זמן ארוכים של חודשים או שנים.
    תרופות נוגדות חרדה משמשות לטיפול בהפרעות חרדה. התרופות הבולטות שמשמשות נגד חרדה הן תרופות ממשפחת הבנזודיאזפינים (לדוגמה ואליום), אשר נעשה בהן שימוש רפואי גם בתור תרופות הרגעה. בחלק מהמקרים הטיפול בחרדה נעשה באמצעות תרופות נוגדות דיכאון.
    תרופות אנטי-פסיכוטיות משמשות לשליטה על פסיכוזה, בעיקר בהפרעות כמו סכיזופרניה והפרעה דו-קוטבית. נהוג לחלק אותן לתרופות טיפוסיות, שהן הדור הראשון של תרופות אלו, ולתרופות לא טיפוסיות שפותחו בשלב מאוחר יותר ומתאפיינות בפחות תופעות לוואי.
    מייצבי מצב רוח מטפלים בהפרעות המתאפיינות בתנודתיות רבה של מצבי רוח, ובמיוחד הפרעה דו-קוטבית.
    סמים ממריצים משמשים בפסיכיאטריה לטיפול בהפרעות שונות, ובמיוחד בהפרעת קשב וריכוז. דוגמה בולטת היא התרופה מתילפנידאט, המוכרת בשם "ריטלין".


    המצב שלך ניהיה חמור מיום ליום תתחיל לטפל בבעיה



    הבעיה זה לא גור הבעיה זה הכדור!!!!!









    זה לא בושה !
    הרמב"ם, שהתייחס לנושא בהרחבה בספר "הנהגת הבריאות", שנכתב למלך נור א-דין עלי שסבל כנראה מהתקפי דיכאון, המליץ למי שסובל ממרה שחורה "לשמוע ניגונים ומיני זמר, ולטייל בגנים ובנינים נאים, וחברת צורות יפות ודברים המרחיבים את הנפש" (שמונה פרקים, פרק חמישי).

    הפוריטנים החלוצים והחרוצים בארצות הברית שהעלו על נס את ערך העבודה, התייחסו למחלה זאת כאל חטא חמור, ודנו לעונשים שונים את הלוקים בה, למשל בכבילה לסד. רק לאחר שאשתו של קוטון מת'ר, כומר פוריטני חשוב לקתה בדיכאון, היחס לחוטאים בחטא העצלות התרכך, ושורבבה אליו גם חמלה ונטייה לראות בו מחלה ולא חטא. בסוף המאה ה-19 היו מספר רופאים שהאמינו כי השתלה של אשכי קופים יכולה לשפר את מצבו הרפואי של אדם שלקה בדיכאון, והיה אף מטפל אמריקני (שלבסוף התגלה כשרלטן) שהשתיל במטופליו אשכי עזים.

    הדיכאון הקליני מהווה גורם ראשוני לנכות בארצות הברית ובמספר מדינות נוספות. לפי ארגון הבריאות העולמי, התחזית היא שעד שנת 2020 הדיכאון יהפך לסיבה השנייה בעולם לנכות, אחרי מחלות הלב.

    כ-60% מניסיונות ההתאבדות נובעים מדיכאון, כאשר מתוכם 15% מצליחים ליטול את חייהם.

    אז אנא לטיפולך לפני שיהיה מאוחר !

    השבמחק
  2. כיין כיין זה ממש מצליח , תגובות כאלה חכמות שעכשיו כולם חושבים שהוא משוגע. כמה חכם מצידכם. מה חכם , גאוני.

    אידיוטים .

    השבמחק
  3. הכל אמת ואפילו יותר מזה, אך אין מה להתרגש יתר על המידה, חסידי גור מאוגדים תחת ארגון גג אחד של חברי אחוד מוסדות גור, ובמצב כזה בין בדין תורה ובין בבית משפט הסדר של בחירות חשאיות יהיו הקובעים לגבי הבעלות וחברי העמותה של כל המוסדות שהיו רשומים ומתוקצבים ע"י חברי האיחוד וע"י המדינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הטענה שמה שיקבע זה בחירות לא נכונה במוסדות שיצליח הרבי לרשום כנכס פרטי וכדומה, וזה תוכניתו. אני יודע מבפנים ממש [מפי בן משפחה שבסוד העניינים] שהרבי עכשיו כבר מסיים ממש לסדר את כל המוסדות המשמעותיים של גור, שבכל מצב יישאר בידי בנו "דוד אלתר" ללא שום אפשרות ערעור !!!

      מחק
  4. משמרת הצניעות צריכים להכות מכות רצח ולכרות להם את האצבעות של הגערער נואפים שמכניסים פה את חומר התועבה.

    שמם ידוע לקודקוד משמרת הצניעות.

    גדול המחטיאו יותר מו ההורגו.

    ימח שמם וזכרם.

    השבמחק
  5. ר' חיים, בבקשה בזריזות תסיר את התועבה הזאת תיכף ומיד

    ובערת הרע מקרבך.

    תודה.

    השבמחק
  6. מה קורה לאדמו"ר מברקת, לפי התזזית שאחזה בו נראה שהוא כבר השלים עם המצב ומתכנן את ירושתו,

    כלום לא יעזור לו,

    בשנים האחרונות הראה את פרצופו האמיתי, ורוב מנין ובנין של חסידי גור מתעבים אותו,

    על אף שבאים נסיעות ונותנים קוויטלעך עם פדיונות (כמובן רק מעטפות שמנות מתקבלות),

    הכל משחק אחד גדול, אין ברירה יש לכולם מוסדות בנים בנות משפחה שידוכים וכו' וכו' חייבים לשתוק על שהסיוט הזה יהיה מאחורינו

    אמן!!!

    השבמחק
  7. היה אסיפה אצל א. ב. ז. ביום ראשון והשתתפו שם ארבעם אברכים, לאחר שקרא את כל תגובות הניאוף שהשיארו באתר הורה להם להפסיק כי זה מלכלך על גור אבל עודד אותם להמשיך להריע לפעולתו הרגילה של האתר

    השבמחק
  8. אין בהודעותיו של שאולזון כל חדש. כל הרכוש של גור שייך לאדמו"ר מגור ולבניו הגאונים. הם עושים כל מה שצריך להבטיח שרכוש המשפחה לא יגזל על ידי טיפוסים כמו שאולזון. זה נאות, נקי וראוי.

    השבמחק
  9. אכן הבעיה זה הכדורים שהאדמו"ר חייב לקחת ושלום על ישראל.

    השבמחק
  10. חיים שאולזון,
    למה אינך מיידע את הציבור במעלליו של הטרוריסט והנואף הגרוש 'לאזר ויגדורוביץ'?

    זה שהוא שלח לך כמה פעמים חומר טוב ואמין על גור - מנקה אותו? מחפה עליו? נותן לו חסות?
    הרי אתה לוחם נגד הרשע ובעד הצדק???

    'לאזר ויגדורוביץ'
    הוא אותו אחד שהיום נפתח עליו אשכול באתר בח"ח בגין היותו המדליף של שאולזון, האשכול כמובן נמחק כעבור שעה אחרי איומים של הטרוריסטים שמפחדים מהחומר שיש לויגדורוביץ עליהם.
    הוא אותו אחד שבא על אשת איש (גברת לוי שהתגרשה בעקבות הסיפור),
    הוא אותו אחד שהכה עד מוות את הירשמן מבתי וורשא,
    הוא אותו אחד שעסוק יומם ולילה בטרור פנימי בגור,
    הוא אותו אחד מחזיק בסקודה סופרב גנובה,
    הוא אותו אחד שמחזיק אייפון דרך קבע,
    הוא אותו אחד שאחראי כאן על הטינופת בתגובות הבלוג בימים האחרונים!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.