רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 באפריל 2013

למה רק הרב יוסף בלוי ראוי לשמש כיו"ר 'אגודת חסידי חב"ד'

מאת אחד הרבנים

אני מכיר את כל הטענות והמענות שמביאים מהרבי בנוגע להרה"ח ר' יוסף שיחי' בלוי. ואני רוצה להבהיר. חסיד הוא חכם. כל מי שיודע את דרכו של הרבי בנוגע לעסקנים יודע שהרבי תבע ולא ויתר. כאשר הרבי נכנס בעסקן זה סימן טוב. סימן שהוא 'כלי' לקבל את המנה מהרבי.
 
ר' יוסל עשה טעויות כמו שכולנו עושים. אנחנו קרוצים מחומר. אבל לא ניתן בגלל מענה כזה או אחר להכריע בנושא הכלל. במצב של היום האיש הכי אחראי בחב"ד. יהודי בגילו של ר' יוסל בלוי עם הניסיון העשיר שלו, עם החיבור שלו לכל הציבורים בארץ, במאור פנים בדרך של חב"ד האותנטית והמקורית, יהודי שער לשינויים שחב"ד עברה ויודע להלך נגד כל אחד ואחד. אין ספק שר' יוסל בלוי הוא האיש הכי מתאים והאיש שיצעיד את חב"ד בדרך המלך תרתי משמע. גם את שליימקה מיידנצ'יק הרבי זרק ולאחר מכן הרבי החזיר אותו. זה לא קשור אחד לשני.
 
מהיכרותי האישית את ר' יוסל עשרות בשנים ובהכירי את האיש עם האחריות הציבורית שלו ופועלו האדיר למען חב"ד ללא תעמולה זולה. מעולם לא גרם לחילול ה' כפי שכל העסקנים החדשים נגועים בזה. אדרבה תמצאו לי עסקן בסדר גודל של ר' יוסל ואני מסיר בפניכם את הכובע. תביאו לי עוד עסקן עם יושר ציבורי כמוהו ועשיה אדירה כפי שעשה לחב"ד ולרבי עד עצם היום הזה.
 
כן, יש חיסרון גדול ליוסל בלוי. הוא מעולם לא עשה יחצנות זולה כמו אהרונוב. מעולם תמונתו לא הופיע בשערי העיתונים. הוא לא רץ להודיע על כל כיתה לימוד שסידר לחב"ד. הוא לא רץ לספר לליצנים מה הוא עשה ומה לא עשה. כמה אלפי יהודים נהנו ונהנים ממנו עצה ותושיה. אז מי מתאים לעמוד בראש אגודת חסידי חב"ד? אופורטוניסטים שמעולם לא עשו כלום ורק רוצים להתכבד בתואר הנכסף?
 
זה השעה שכל חסידי חב"ד חייבים להתאגד כדי להביא לבחירתו של ר' יוסל בלוי לעמוד בראש המוסד הקדוש של הרבי אגודת חסידי חב"ד ר' יוסל הוא יהודי שיביא כבוד גדול לחב"ד ולרבי. מי שכל הקצוות בחב"ד יכולים לחיות עימו בשלום ויביא ברכה גדולה לחב"ד.

9 תגובות:

  1. אני בטוח שלכותב המאמר היו כוונות טובות, גם הוא לא רוצה לראות את אהרונוב ממשיך בראשות אגו"ח.

    אבל צריך לדעת שאם רוצים שהכוונות לא ישארו בפנטזיה אלא יצאו לפועל - צריך להיות ריאלים. אין שום סיכוי בעולם שלבלוי יהיה רוב. לכן לא רק שזה לא מועיל ההפרחת שמות הללו, זה גם מזיק.

    השבמחק
  2. ר' חיים, צר לי לאכזב אותך, הרעיון הזה לא עולה אפילו בדעתו של יוסל בלוי.

    המאמר הזה סתם נותן עוד כח לאהרונוב שיאמר שחייבים לתמוך בו נגד יוסל בלוי

    השבמחק
  3. רבותי כל מילה בכתבה הזאת נכונה. יוסל בלוי ארבעי וחמש שנה בשדה הפעילות הציבורית. מעולם לא יחצן את עצמו. אני יודע מפורשת שהרבי אהב אותו גם לאחר התרגיל המסריח. היה לו טעות, ראיתם אנשים חפים מטעויות? אני לא ראיתי ילוד אנוש שאין לו טעויות. יוסל הוא עדיין לא רבי. אבל בשקלול פעילותו הצעיבורית של ר'יוסל מול דגי הרקק שיש לנו בחב"ד שלא עשו כלום אנחנו חייבים אותו היום במערכת. אפילו הרב ירוסלבסקי השלים איתו כל מי שעבד עם יוסל מודה בפה מלא שזה בדיוק העסקן הציבורי שאנו צריכים בדור יתום ושפל כמו שלנו.
    ר' יוסל אני מתחנן אליך אל תוותר.

    השבמחק
  4. שאולזון, חבל שאתה מתפתה להאמין לאגדה הזאת. אין אפילו חבר אחד באגו"ח, חוץ מיוסל בלוי עצמו, שיבחר בו ליו"ר. הצאחניקים שונאים אותו שנאת מוות ויעדיפו להיות בעצמם משיחיסטים קיצוניים לפני שזה יקרה. המשיחיסטים לא ירצו מישהו שמתייחס בציניות גמורה לכל אמונתם (למרות שהוא, שלא כצא"ח, לעולם לא יפלה אותם לרעה בתקציבים וכו').

    אין לי שום דבר אישי נגד בלוי, אבל אינני רואה רבע סיכוי שזה יקרה.

    השבמחק
  5. שאולזון, החלקת על בננה?
    מה השטויות האלו?
    כל חבדניק מבין כמה זה מגוחך, אבל מה אתה רוצה משאר קוראי הבלוג?
    מה עובר עליך?

    השבמחק
  6. טבעי שירושלמי כמו שאולזון יעזור לידידו הירושלמי בלוי.

    טבעי עוד יותר שירושלמי יאמין לאגדות , הדימיון אצלם מפותח מאוד,והם אכן עשויים להאמין שבלוי יהיה יו"ר צא"ח.

    השבמחק
  7. לכותב נא לא לשכתב את ההסטוריה ר' שלמה מיידנציק לא נזרק ע"י הרבי אלא לא התמודד בבחירות לועד בתשמ"ג

    השבמחק
  8. ר' שלמה מיידנציק לא רץ לבחירות של ועד כפר חבד בגלל התרגיל המסריח של יוס'ל בלוי שאח"כ ביקש מר' שלמה סליחה על התרגיל שעשה לו ולרבנים וכו

    השבמחק
  9. הסיבה שהצאחניקים הצעירים שונאים את יוסל בלוי זה בגלל ב' סיבות הראשונה זה א' מהדברים שעליהן התוועדנו בישיבות בזמן דב"ט שהרבי הכתירו למדיני. שנים האמננו לפרשנות הזאת שיוסל בלוי וכל השאר מדיינים בעוד שהאמת בדיוק הפוך הרבי דיבר אז בשיחה על זה שאין אהבת ישראל ושבאים ללכלך על בלוי וואלף וחבורתם והרבי צעק על אהאונוב רק שלא רצה להזכיר שמו כמו שהרבי לא רצה לתת לו שמורה מצה ולכן אמר שהתנהגות בזאת זה של המדינים הגיע זמן לגלות לצעירים את האמת המדיינים בשיחה זה אהרונוב וחבורתו. נכון שנהנינו לראות שמשפחות כל יכולות ירדו לקרשים ונהננו לראות אותם שותתים בדמם ושנלקח מהם כל סמכות וכו' בגלל בעגמת נפש שגרמו לרבי על התרגיל המסריח אבל מדיינים זה לא היה הם.
    זה ברור לכל מי שיודע לקרא ויודע קורות הימים ההם
    מדייני זה אהרונוב וחבורתו

    למען ידעו דורותיכם

    הסיבה השנייה זה המכתב שהרבי כותב מה לי' ב' וחב"ד ועוד חזון למועד

    אני מכיר את הרב שכתב את המכתב הנ"ל. הוא אמנם פוליטקאי גרוע אבל חוש החסידי לו מאוד מפותח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.