רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 באפריל 2013

הזהרו מן הצבועין - השכחתם מה אמר ר' שמואל אויערבך על הרב עובדיה יוסף? איך הוא דרך בביתו ובגד בגדולי הדור

מאת בן תורה:

כשראיתי את התמונה של ר' שמואל אוירבך בביתו של "הקבלן 45", לא התפלאתי. אני מכיר את הייצורים השפלים הללו. שקנאות בגרונם, ומשקרים את כולם ואין בהם אמת וחצי אמת ממה שהם אומרים. כמה הררי מילים נשפכו מצד נתי גרוסמן ושומואל אוירבך נגד הפרענק מרחוב הקבלן, כמה נאצות וקללות הם הטיפו אפילו את התואר רב הם השילו מהציוני מהרבנות הראשית. אבל כעת למען הפוטו הטוב כדי לקדם את מועמדות ר' שמואל אוירבך לגדול הבא הכל היה מותר כולל התמונה עם הצלם בהיכל.
  
מי יגלה עפר מעיניכם ר' יוסף שלום אלישיב ור' אליעזר מנחם מן שך שככה בגד בכם מחמד עיניכם ר' שמואל אוירבך, זה שהרב שך רצה לשטוף לו את הרגליים ולשתות את המי רגליים שלו. אם הרבנים  שך ואלישיב היו חיים ר' שמואל היה צועק ככרוכיא שאסור ללכת ומדובר במצווה הבאה בעבירה, אבל היום כשר' שמואל נאבק להיות הגדול הבא יחד עם נתי גרוסמן הכל מותר ופרצו את כל הגדרות. ר' שמואל איפה הבושה.

3 תגובות:

  1. אני מוחה מוחה מוחה על צורת הכתיבה הנלוזה הזו!
    גם אם יש לך חילוקי דעות על הרב עובדיה יוסף (וגם לי אישית יש) זו לא הדרך להתבטא עליו!

    ובוודאי זו לא הדרך של אדם שקורא לעצמו "בן תורה" להתבטא. אם אתה בן תורה, וכי לא למדת את הפסוק "דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום"?
    אתה יודע מה? לפחות תדבר עליו כבן אדם, אם לא כרב.

    מה זו צורת ההתבטאות הזו "הפרענק מרחוב הקבלן"?!
    הוא בגיל שלך? הוא חבר שלך? אולי הוא עבד שלך? (לפי צורת ההתבטאות כנראה שכן) כואב לי צורת הדיבור הזו...

    השבמחק
  2. תתבייש לך חיים שאולזון שכך אתה מדבר על גדולי הדור, הרבי מחב"ד היה מתבייש בך.

    השבמחק
  3. ואי אני חייב להעביר את זה לערוץ 2 שיראה איך דתיים מדברים אחד על השני

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.