רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 באפריל 2013

הרב עובדיה יוסף לא סומך יותר על דרעי מתחנן לאשכנזים שיפעלו למען ביטול הגזירות

אם שמתם לב משהו מאוד מעניין קורה לאחרונה כאשר מגיעים לבית הרב עובדיה יוסף במיוחד בימים האחרונים הוא פונה לרבנים והעסקנים האשכנזים ומבקש מהם כי יפעלו לביטול הגזירות טוען כי בידם הכח

במהלך השבעה הרב עובדיה יוסף מרבה להתחנן לאשכנזים לפעול בכנסת למנוע את הגזירות. הוא פנה למאיר פרוש ולאדמו"ר מבעלזא ולאחרים

בש"ס אומרים שלרב יש בטן מלאה על אריה דרעי ומרגיש שדרעי הפיל אותו לקרשים ועיקר הזעם של הרב עובדיה שדרעי הכשיל אותו בנושא 'הבית היהודי' וגרם לקרע חמור  ומסוכן עם הציבור הדתי לאומי ברמה של ההנהגה הרוחנית כולה. הרב עובדיה סומך בזה על האשכנזים שהם ימצאו מסילות 'בבית היהודי' וינקו את הלכלוך שדרעי השאיר וגרם להכפשת ש"ס והחזיר אותה בבת אחת עשרים שנה אחורה

6 תגובות:

  1. עבדאללה יוסוף גולדמן. מסכן קטן שלי. עוד פעם דרעי הכשיל אותך ??? כמה יהודים ירצחו הפעם בגלל שאתה הולך בשרירות לבך???


    עבדאללה יוסוף גולדמן פנה עורף לרבם של בני בבל בצעירותו. יש אומרים שזה נבע מקנאה פשוטה בבני גילו שנהגו על פי מסורת הארי ז"ל והיה להם יחוס, כמו רבינו מרדכי אליהו למשל. ואילו עבדאללה עצמו, בנו של בעל מכולת פשוט, שלא רצה שבנו ילמד תורה.


    יש אומרים שעבדאללה יוסוף גולדמן הצעיר הפנה עורף למסורת הבבלית משום שנדלק על המסורת המצרית. שהרי איך יוכל חובב אום כולתום ונענועי מוצאותיה, פה ותורף, של בת הזנונים שונאת היהודים, שלא להפוך שולחנו, דבר המותר על פי מרן המחבר ואסור על פי הארי ז"ל.


    לאחר מכן, כשאסף עוד קצת ביטחון עצמי, והצטרף למחלוקת שך ועדתו, וחירף וגידף יהודי שכל ימיו עסק בקירוב יהודים לאביהם שבשמיים, הלא הוא הרב מנחם מנדל, הרבי. (היוטיוב מעיד).


    לאחר מכן חבר למרוקאי הפתלתל והערום מכל אדם, ובעד נזיד עדשים מסר לאוייב מרצח ארץ חמדה על יהודייה נשיהם וטפם, והפך עצמו לאחד המוסרים הגדולים ביותר בתולדות עמינו.


    אז נראה שמה שכתוב שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים וכו', לא צריך לרפות את ידינו. אנו חיים בדור בו רואים בחוש שגדולי הדור, השם יסלח לי, הולכים וקטנים הלוך וקטון.


    וזה מחייב כל אחד מאיתנו להרבה הרבה יותר. כי אין על מי לסמוך. ומיד לאחר שיש לאדם ביטחון בשם, צריך ביטחון בעצמו שהשם אוהב אותו וכו' ויצליח את מעשיו, אומר רבי צדוק הכהן וכו'.

    השבמחק
    תשובות
    1. דיי אני לא יודע מי זה אבל לא יתכן לזלזל בצורה כה בוטה בגדולי ישראל גם אם הרב עובדיה הוא לא הרב שלך לרדת כל כך נמוך שהרי פה מלכלך על גדול בישראל ועזות הפנים שלך הכותב מיוחסת לממזרים

      מחק
  2. מזל שיש עוד זונות חבדיות כדי שיפרכסו עצמם עם חיים שאולזון.

    השבמחק
    תשובות
    1. יהי רצון מלפני אבינו שבשמיים שאזכה להיות כמאמר האנונימי הקודם, חבדי במשהו. אפילו קטן, אפילו ביומי האחרון.

      תמהני, בגלל מה יצא הקצף. על שך ועדתו או על עבדאללה ועדתו. שני טיפוסים שהתימרו להיות גדולי הדור, ובפועל, אנחנו לא יודעים אם זה שגידל אותם הוא אביהם הביולוגי. שהרי פה מלוכלך ועזות הפנים שלהם מיוחסת לממזרים, למרות שאם זוכים, גדולים מכהן גדול. לא בשני המקרים האלה.

      מחק
    2. דיי אני לא יודע מי זה אבל לא יתכן לזלזל בצורה כה בוטה בגדולי ישראל גם אם הרב עובדיה הוא לא הרב שלך לרדת כל כך נמוך שהרי פה מלכלך על גדול בישראל ועזות הפנים שלך הכותב מיוחסת לממזרים

      מחק
    3. מי זה? סתם יהודי, די עם הארץ.


      ומאחר והרב שלי זצ"ל נפטר, ולא אזכיר את שמו אפילו, שלא ידבק בו אפילו מעט מאוירם של שני אלה, להבדיל בין וכו', אני מחפש רב הדומה למלאך. מלאך טוב ולא ס"מ.


      ובעוד שבבית מדרשו של רבי זצ"ל שבנחלאות, היו השמות בוערים ובוהקים, בבית תפלתו של הרב עובדיא לא הצלחתי בכלל להתפלל.


      ומוטב שנהפכה שליתו, לא נאמר על עם הארץ כמוני, אלא על גדולי ישראל, מפורסמים של שקר, אנשי השם. "הדומים במעשיהם לדור הפלגה, הבונים מגדל וראשו בשמים ועיקר סיבת מעשיהם הוא משאומר אחר כך הכתוב: ונעשה לנו שם". את זה כבר לא אני אומר אלא יהודי בשם רבי חיים ויטל, זצ"ל, על גדולי דורו הפשטנים, שמאסו בפנימיות התורה.


      מה לעשות שנמאס לי ולעניות דעתי גם למרבית עם ישראל, מכל רודפי הכבוד הממון והזימה המקללים המרביצים והנואפים, המתכסים בחלוקה דרבנן, תוך נפנוף ידיים לכל עבר. טפו, נמאס מהם, טפו, נמאס, טפו, נמאס. אך, אבאלה, השם ירחם עלינו, כמה נמאס כבר מכל מאחזי העינים האלה שרוממות קל בגרונם, ומוצאות אוםכולתום או נשות ברסלב באוזנם ובעינם.


      שנזכה כבר לראות יהודי אחד אמיתי, נעים הליכות. עד לא מזמן הסתובבו ביננו כאלה: הגרש"ז ר' משה וובר, הרב פישר, הרב בן ציון אבא שאול, הרב צדקה, הרב סלמן מוצפי וכו'

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.