רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באפריל 2013

הגוראים נכשלו בכל סוגי החקירות שהשקיעו אז הם הזמינו חוקר פרטי בניו יורק שיעקוב אחרי

שנה שהם מנסים את כל סוגי החקירות, הם השקיעו הון ונכשלו כשלון אחר כשלון לא הצליחו למצוא גרגיר של סימן מהיכן אני מקבל חומר, הם משתגעים ולא יכולים להאמין איך שאדם אחד מול אלפים מצליח לשחק איתם והם לא מצליחים לעשות דבר

אז מה הם עשו? החליטו כי אין ברירה מעבירים את החקירה לניו יורק, הזמינו חוקר פרטי שיעקוב אחרי. אני אומר לחוקר כל יום בוקר טוב וגם אומר לו איך לנסוע אחרי בדיוק את המסלול שאסע, אני צוחק לו בפנים, אבל הוא מסכן צריך למלא את העבודה הוא מקבל כסף

הבוקר הצעתי לחוקר שנסע אחרי כוס קפה, הוא משתגע ולא קולט מה הולך פה. אמרתי לו שעוד לפני שהגיעו אליו כבר ידעתי כי הם פונים אליו לחקור להיכן אני הולך והיכן אני מסתובב, אמרתי לו שלעיתים אני גם עושה כמה גיחות בשמים עם מטוס, והוא מוזמן להצטרף לסיבובים שלי באמריקה ולמסור דו"ח מפורט היכן הייתי ומה עשיתי

ההבדל ביני לבינם, שכל מה שאני עושה זה בגלוי ולא מעלים מאיש, ואילו הגערערס המסכנים עושים מה שהם עושים בהסתר

כאן סיפרתי לחוקר שגם אני לקחתי חוקר שיחפש לי מה עשו ראשי גור במועדון לילה מכוער מאוד, וכי יש לי את התמונות של שלשה, שניים מראשי איחוד מוסדוות גור בארץ ישראל והשלישי הוא תורם מאירופה עשיר שהצטרף עימם הם לבשו קסקטים שלא יזהו אותם. החוקרים שלי עושים עבודה הרבה יותר טובה, מספקים לי יום יום חומר חם

13 תגובות:

  1. חיים אם אתה יכול לצלם את החוקר הפרטי אולי אנחנו מכירים אותו גם בישראל

    השבמחק
  2. חיים תיזהר
    הם יכולים גם לשלוח רוצח שכיר
    וההוא אם תגיד לו בוקר טוב עם חיוך, הוא יענה לך עם כדור בראש,
    הגוראים מסוגלים לעשות הכל, הם הרבה יותר גרועים מסאטמאר
    חיים אני מבקש ממך, תבקש ממשטרת ניו יארק שישמרו עליך, זה לא צחוק, כנראה שדרעי לא יגיד קדיש אחריך

    השבמחק
  3. חיים כולנו יודעים את שיטות העבודה שלך ואם היית אפילו רק חושד במישהו שהוא עוקב אחריך כבר היית מצלם אותו ומפרסם את תמונותיו גם באמצע הלילה, אלא מה זה עוד איזה דמיון שמגיע ממוחך החולני אתה כבר לא צריך להוכיח לנו כמה אתה מדומיין ומחפש להוכיח לנו שהם באמת לאחרונה מצליחים באיזה שהיא צורה להפחיד אותך וכבר ידוע ה האימרה שהכלב לא נובח כשטוב לו,
    רק אנחנו שואלים הרי חיים דוגל בשיטה שכולם צריכים לדעת הכל אז שבבקשה יואיל בטובו לספר לנו מה הם עושים לו.

    השבמחק
  4. מה יש לחפש מזהים את הכותבים ממרחק, ירוקים מקנאה עם עצמות מתפוררות [רקב עצמות קנאה]

    השבמחק
  5. הגורים אף פעם לא יצליחו לעלות על המקורות שלך, מפני שכל מה שאתה כותב עליהם אף אחד לא אמר לך, וזה מצוץ מן האצבע.
    אני לא חסיד גור, אבל לפי מה שראיתי שאתה כותב מה שקורה בחצר שאני נמצא בו, שזה מצוץ מהאצבע, אני מבין שגם מה שאתה כותב על גור הוא כך

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה יש אצבע שמוקדשת לכל חסידות כדי למצוץ ממנה סיפורים. וביחס לבלרנד לא נכתוב ...

      מחק
  6. תגידו מה שתגידו הוא פיתח כשרון חדש לא רק למצוץ מהאצבע,
    הוא מוצץ גם מהבוהן,וגם מהזרת.
    כשרון נדיר,,,,,חחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  7. הכל מצוץ מהאצבע, אין חסידות גור, אין אדמו"ר מגור, אין הרב ברלנד, אין בן אדם בשם יעקב ליצמן, אין בן אדם בשם שלמה צבי אלתר.
    הכל דמיונות של שאולזון המטורף והמפונטז וכו' וכו' וכו'.

    חלומות פז!!!

    השבמחק
  8. בדידי הווה עיבדא:
    הגערע רבי מושחת שאי אפשר להסיג בכלל, עובדה!!!

    השבמחק
  9. חיים שאולזון היקר
    אתה מותק
    זה כיף לקום בבוקר וללכת עם הקפה הראשון
    לראות בעולמם של חרדים
    תמשיך ותמשיך עד שתטאטא את כל המושחתים החוצה ותעשה סדר
    ביהדות החרדית, כי בעזרת ה' כשלא יהיו מושחתים המשיח יגיע
    ויהיה לך חלק גדול בזה
    אתה חייב להמשיך כדי שיפסיקו להרוס לאנשים שלא חטאו מימיהם את החיים.

    השבמחק
  10. חיים חזק ואמץ אתה פותח לי כל בוקר כ"כ טוב עם חדשות גור אני פשוט מלקק אצבעות משמחה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא פלא שאתה מלקק את האצבעות שלך משם הסיפורים, הם שוות הון רב,חחחחח

      תמשיכו להתחרות מי יותר טיפש מרוזנברג.

      מחק
    2. בס"ד, אני עובדת במשרד עם אשה חסידית , שמכירה אותך עוד מלפני 30 שנה. היא ראתה אותי היום גולשת ונבהלה: מי שרואה את הלכלוך שלו סופו שיסריח!! אי אפשר לכנות אותו בן זונה ,כי אמא שלו צדיקה אז הוא הטינופת בעצמו!!
      אני לא יודעת מה אתה באמת, אבל אני לא מבינה: אתה לא מפחד לכתוב כ"כ הרבה לשון הרע ורכילות גם אם זה יכול להיות נכון? אין אף מנהיג לעם ישראל?? הרי התפשטות משה רבינו בכל דור, אז מי הגדול של דורינו?
      אני ספרדיה, פרסיה, בעלי כורדי, במשפחתי יש את כל עדות המזרח, אנחנו לא נעיז לכתוב על שום יהודי מה שאתה- חסיד חב"ד, כותב על רבנים ואדמו"רים.
      אצלינו אומרים רק עד שבועות פרקי אבות- לא כמו אצל אשכנזים כל הקיץ, אבל אני זוכרת עוד משנה שעברה "שנשיכתם נשיכת שועל ועקיצתם עקיצת עקרב. אתה כבר לא גר בירושלים, שמעולם לא נפגעו בה.
      חביבה נחום

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.