רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 באפריל 2013

הרב ברלנד: הסטרא אחרא התלבשה בכמה אנשים הרודפים אותי במטרה לעכב הגאולה

הבוקר לאחר תפילת שחרית הגיב הרב אליעזר ברלנד על מצבו וטוען כי מה שקורה זו עבודת הסטרא אחרא החושש מן הגאולה הקרובה ועושה הכל לדחותה על ידי השפעה על מי שעוסקים בהשפלתו

בשיחת טלפון ממרוקו נמסר לנו ממקורבי הרב אליעזר ברלנד, כי לאחר תפילת שחרית הבוקר. בשיחה שאמר הרב .שהחולקים עליו שהסטרא אחרא התלבשה עליהם בכדי לנסות לעכב אותו מלהביא את הגאולה. שזו ממש מלחמת החושך באור. כמלחמתו של דוד משיח  והם לא יצליחו במעשיהם.  לא הם ולא המשטרה הציונית שגם היא זרוע של הסטרא אחרא. 
לאחר מכן שתו לחיים לגאולה הקרובה עם ריקוד של כמה שעות בשמחה

7 תגובות:

  1. המקרה הזה הוא שיעור לכל בית ישראל,

    אם זה נראה שהחצר של הרב שלך מעודדת התנהגות פסיכית, אז הרב פסיכי.
    אם נראה שהחצר של הרב שלך מסתובבת רק סביב כסף, אז הרב שלך רודף בצע,
    אם נראה לך שהחצר של הרב שלך מסתובבת סביב לעשות לרב כבוד, אז הוא רודף כבוד ולא חשוב איזה הצגות הוא עושה,
    אם נראה לך שהרב שלך מחטט לכולם יותר מידי בחיים,אז הוא מחטט לכולם יותר מידי בחיים,
    אם נראה לך שהרב שלך מפרש את כל התורה באופן שהוא נעלה ממך, ואתה צריך לשרת אותו, הוא אגואיסט ואינטרסנט

    אם הרב מחנך אותך שאין לך שכל, ורק לו יש שכל, ואסור לך לסמוך על השכל הישר שלך אלא כל דבר צריך לשאול אותו, וכמה שמה שהוא אומר יותר מוזר סימן שהוא מבין ואתה לא מבין (ואיך שהוא כל הדברים האלה גורמים לך לוותר על שלך לטובתו), האיש הזה שאתה חושב שהוא הרב שלך הוא שתלטן שפשוט נהנה לשלוט בחיים של אחרים ולשעבד אותם אליו.

    וכו' וכו'

    מי שיש לו להוסיף שיוסיף.

    השבמחק
  2. משה. הספר "על כסאו לא ישב זר"
    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק
  3. כמה שזה רחוק מהמציאות...
    יש המון סיפורים ואגדות שמסתובבות סביב הרב ברלנד, גם בקרב תלמידיו… וכל עוד שלא שומעים הקלטה, אי אפשר להאמין לכלום. למעשה בשעה זאת הרב לא נמצא בחברת תלמידיו במרוקו, הוא סגור בבית במרחק, ואין קשר איתו.
    אז מישהו כתב את זה בפייסבוק, ואתר שטיבל העתיק ופירסם את זה, ואתם העתקתם משטיבל, וכיד הדמיון הטובה של שאולזון, הוסיף, אחר כך שתו לחיים ורקדו כמה שעות?.?@? ועוד בסוף אנחנו המשוגעים..!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בתור מקורב לרב ברלנד 8 שנים, ומעולם לא שמעתי אותו שמדבר על עצמו כ”עוסק בהבאת הגאולה” וכאלה לשונות גדלות. זה דברים שחלק מהתלמידים שלו מלבישים עליו, אבל הוא לא רגיל להתבטא על עצמו כך. הרב אומר תמיד שהצדיק זה רבי נחמן מברסלב, והוא חי וקיים, והשליחות שלנו היא רק לגלות לעולם את גדולת רבנו הקדוש. (חפשו ביוטיוב את הסרט, “הרב אליעזר ברלנד – צדיק האמת הוא רק רבנו”).

      מחק
  4. ...."לאחר מכן שתו לחיים לגאולה הקרובה עם ריקוד של כמה שעות בשמחה"... התבלבלתם כנראה עם כתבה אחרת על חב"ד, כי בשובו בנים זה לא היה, וגם זה שהרב התקשר ואמר וכו' זה סתם שמועה שמישהו פירסם. ומזה אפשר לראות את האמינות של כל הדברים שאתם מפרסמים על הרב ברלנד או בכלל, חדשים לבקרים.

    השבמחק
  5. גנבים! זאת התמונה שלי שפרסמתי באתר של הפייסבוק "תומכי שובו בנים", ולקחתם אותה משם, אני לא מוכנה שתשתמשו בה !
    בטח גם את הכתבה הזאת העתקתם מאיתנו, באיזה רשות? חוצפנים!

    השבמחק
  6. התפילין של לא במקום...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.