רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באפריל 2013

הרב שלום ארוש מגדולי משפיעי ברסלב הפסיק לקבל נשים חושש שיעשו לו כמו להרב ברלנד

הוא מתלמידיו של הרב ברלנד, בשעתו הוא היה מסתופף בצילו עד שהקים חצר משל עצמו, הוא נחשב היום לאחד מן המנהיגים המצליחים בעולם בעלי התשובה של ברסלב. אבל הסיפור הזה עם הרב ברלנד זעזע אותו, לא רק מפני שמדובר במי שהוא ינק ממנו תורה, אלא ובעיקר ממה שעלול הדבר לגרום לעתיד התשובה ולברסלב

בינתיים הוא החליט שהוא עושה צעד משלו. הוא אמר למקורבים כי אם הרב ברלנד יכל להכשל - למרות שהוא אומר כי מאמין שלא נכשל וכי רק העלילו עליו עלילה - גם הוא יוכל להכשל. לכן הוא הודיע כי מעתה אינו מקבל יותר נשים ואומר כי ממה נפשך, אם זה ענין של סכנה ככה הוא לא יכשל, ואם זו רק עלילה מי אומר שלא יעשו לו את אותו דבר, מישהי תכנס אליו ואחר כך תספר סיפור כי הוא עשה משהו

6 תגובות:

  1. חכם , צודק אבל היכן היה עד עכשיו אין איסור ייחוד?

    השבמחק
    תשובות
    1. לדבר עם אשה זה לא יחוד. יש עוד אנשים איתו.

      מחק
  2. אחרי כל הספרים שכתב על שלום בית,,וסמינרים וכ"ו, שהעביר בנושא, זה מה שהוא הבין מהפרשה?

    בת יענה זה לא עוף כשר, נכון?

    השבמחק
  3. כל מי שניסה פעם להיכנס לרב ברלנד יודע כמה זה קשה. יש שמירה חזקה בבית שלו 24 שעות מכל הכיוונים, והוא לא נמצא אף פעם בלי גבאים, אתה מדבר איתו 2 דקות, מיד מזיזים אותך. אז מה הם מבלבלים את השכל?! ברור שזאת עלילה שפלה.

    השבמחק
  4. מה חדש בזה כבר מעל שנה הוא לא מקבל נשים לבד בלי הבעל של,

    השבמחק
  5. משה. הספר "על כסאו לא ישב זר"
    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.