רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באפריל 2013

רק אהרונוב צריך להיות יו"ר אגודת חסידי חב"ד

לכבוד חיים שאולזון
עורך בעולמם של חרדים
שלום וברכה
 
לאור הויכוחים שמתנהלים מעל גבי אתרך לגבי תפקיד יו"ר אגו"ח, אני חייב להביא את הדעה הרווחת בקרב רוב רובם של חסידי חב"ד למה דווקא הרב יוסף יצחק אהרונוב חייב להמשיך למלא את התפקיד שנכפה עליו לפני 9 שנים על ידי בית דין רבני חב"ד שהרבי מינה אותם ורואים שניהל את התפקיד בהצלחה רבה והביא לשינויים מפליגים בכל הפעילות הגדולה של אגו"ח.
 
הרב אהרונוב היחיד שהוכיח שאצלו אין הבדל בין משיחיסטים לכאלו שלא. כולם עובדים תחתיו כולל השלוחים בצא"ח, כולל העובדים באגו"ח שחלק גדול הם משיחיסטים מוצהרים ומעולם אצל הרב אהרונוב זה לא היה שיקול. ואדרבה. חסידות חב"ד בארץ מאוחדת מאד רק בגלל האחריות הכבדה שיש לרב אהרונוב מול העסקנים במקומות אחרים שהביא לפילוגים והשמצות וחרב איש ברעהו.  
 
על המשפט של אהרונוב הם מספרים כבר חמש וחצי שנים. לא היה משפט ולא יהיה. וכל המשמיצים והמלשינים יודעים זאת היטב וכל מטרתם להכפיש וליצור תוהו ובוהו בחב"ד. והרבי יצילנו מידם.
 
ראיתי את בורסת השמות שמנפחים לך את השכל אנשים אינטרסנטים. רק בגלל כבודם של חלק מהאנשים תרשה לי לא להגיב.
 
אינני יודע אם הרב אהרונוב ירצה להמשיך בתפקיד, אך דבר אחד ברור לי שכל הרבנים יודעים עד כמה נחוץ שהרב אהרונוב יעמוד בראשות אגודת חסידי חב"ד כמי שכיהן כסגנו של קודמו בתפקיד הרה"ח ר' שלמה מיידנצ'יק ע"ה.
 
וצריך להבין אגו"ח אינה נכס משפחתי של משפחה מכובדת כזאת או אחרת. רק אהרונוב שהרבי הטיל עליו תפקידים אחראים מאד יכול היום לנווט את הספינה הסוערת עד לגאולה השלימה ורבינו נשיא דורנו בראשנו

20 תגובות:

  1. הכותב הנכבד כנראה לא רוצה לדעת או עושה עצמו כתמים כל הפרשיות השחיתות שאהרונוב בחש ובוחש עד היום מתחיל מביבי טוב ליהודים דרך איומים על רבני חב"ד ועוד כהנה וכהנה ואי אפשר לפורטם כי רבים הם לכן שיפסיק לזעוק את זעקת הקוזק הנגזל ועוד מוסיף לכך את הרה"ח מיידנציק שכיהן כסגנו רק שכח לספר אייך אהרונוב מירר את חייו ודאג לטרפד כל מהלך של ר' מיידנציק באגו"ח ועוד ועוד

    השבמחק
    תשובות
    1. לייחצן העלוב של המשיחיסטים-מיידנצ'יק-וילשנסקי

      תפסיק ללכלך נגד הרב אהרונוב. ר' שליימקה אהב את אהרונוב רק בגלל ביבי טוב ליהודים הוא הסתכסך איתו. לא יותר מזה. תסביר לי איך גרייזמן יכול לפעול באגו"ח או יו"ר אגודת החינוך שלכם זושא פויזנר שאתם ממציאים שהם עומדים להיות ראשי אגוח ומנסים לנפח לר' חיים שאולזון את השכל. או ההצעה שלכם להחזיר את יוסל בלוי לקדמת הבמה. תביאו שמות יותר מוצלחים מחפר וזושא פויזנר או גרייזמן.

      שאולזון אל תתפתה לכל השטויות שמוכרים לך כמה ילדים שעדיין לא התפתחו.

      מחק
    2. אהרונוב לכלא!

      מחק
    3. חוץ מאותם בעלי טובות הנאה שגם הם הולכים ופוחתים, אין היום חבדניק שלא סולד מאהרונוב. זה עניין של זמן עד שיעיפו אותו גם מראשות צא"ח!

      נמאס לחסידי חב"ד השטלתנות המושחתת שלו על כל דבר שזז ורק כדי להאדיר את שמו וכבודו.

      אהרונוב הביתה!!!!

      מחק
  2. מהיכן אתה יודע כי לא היה ולא יהיה משפט אולי אתה נביא נסתר או סתם מחבורת עושי דברו של אהרונוב וד"ל דרך אגב שתדע שהוא כבר חצי שנה לא שילם משכורות לעובדי צעירי חב"ד שהוא כמובן היו"ר מעניין מה עם המשכורת שלו?

    השבמחק
  3. תפסיקו לקשקש את השכל מיידנצ'יקים כל התגובות והלכלוך שאתם שולחים ישר מהמשרדים שלכם נגד הרב אהרונוב יחזרו אליכם כבומרנג. הרב אהרונוב יהיה יו"ר אגו"ח על אפכם ועל חמתכם.

    וגם הרב חיים שאולזון שיש לו חוש ביקורת צודק מבין היום שצריך את הרב אהרונוב והוא היחיד שלא מפלה בין משיחיסטים לאחרים ומאחד את כל חב"ד. מעניין לראות איך ייראה אגו"ח ברגע שזושא פויזנר ההזוי והליצן יקח אותו או דמויות ססגוניות אחרות. חוץ מלכתוב את שמם בחב"ד אין-פה הם לא יוזיזו את התחת שלהם.

    השבמחק
  4. יש לי תחושת בטן שהרב אהרונוב שוחח אמש עם הרב חיים שאולזון העורך של בעולמם של חרדים והבטיח לו מעטפה בביקור הבא בארה"ב.

    חבל שחסידי גור לא יודעים לפעול כמו הרב אהרונוב אז מצבם היה משתפר בבעולמם

    השבמחק
    תשובות
    1. מי מפריע להרב וילשנסקי ור' זושא פויזנר להעביר צ'ק לשאולזון?

      מחק
  5. מישהו מאנשי אהרונוב השורצים פה מסוגל להסביר לי דבר אחד?

    למה אהרונוב צריך להיות גם יו"ר רשת אהלי יוסף יצחק, גם יו"ר צעירי חב"ד, וגם יו"ר אגודת חסידי חב"ד?

    באמת אני רוצה להבין..
    הרי הוא לא כזה עסקן מוצלח, הוא הרס את רשת בתי הספר של חב"ד, לשלוחים בארץ אין שום דבר שנהנים מצא"ח, וצא"ח לא עוזר לשלוחים בכלום.
    גם כשהוא הצליח זמנית להשתלט על אגו"ח לאנ"ש הוא לא עזר כלום.

    אז למה רבש"ע יש מי שמעוניין שהוא ישאר באגו"ח??

    עסקן כושל, נהנתן, סכסכן ותו לא. אני לא משיחיסט ולא קשור לבלוי, ועדיין אני חושב שאין מקום לתת לו להשתלט על המוסד החשוב אגו"ח.

    אשמח אם מישהו מעובדיו כותב פה שיסביר לי למה הוא צריך לשלוט בכל הארגונים המרכזיים של חב"ד. תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. שכחת שאהרונוב עדיין לא יו"ר נשי ובנות חב"ד.

      מחק
    2. מבצע מצה שהתנהל ע"י צעירי חבד משך עשרות שנים הופסק ובשנים האחרונות עבר לידים פרטיות את חגיגות החומש לאחר עשרות שנים גם הפסיקו ועבר לידים אחרות מה עוד נשאר בשביל מה לו גם את אגוח?

      מחק
    3. מה פעלו אגוח של המשיחיסטים בשנים האחרונות? אפס כפול אפס כפול אפס שווה אפס.

      מחק
  6. לכל המגיבים הממורמרים יש לחב"ד רק מועמד אחד ליו"ר אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש והוא הרב יוסף יצחק אהרונוב וכולכם תתפוצצו ותקללו ותשתוללו תפעילו ייחצנים בשכר שום דבר לא יעזור לכם.גם שאולזון מבין זאת היטב ולכן כתב מה שכתב.
    בוא נחשוב ברצינות גרייזמן ופויזנר זה בדיחה עלובה. יוסל בלוי אין אפשרות שיתנו לו לחזור. שמואל חפר עם כל הכבוד לא ילך נגד אהרונוב והוא גם מבוגר מידי. שייע יוזביץ גם לא ילך נגד אהרונוב אז מי לכל הרוחות יהיה יו"ר אגו"ח וילשנסקי? רסקין? גינזבורג?

    אני לא חסיד של אהרונוב אבל אין ברירה. רק אהרונוב מסוגל להיות יו"ר.

    השבמחק
    תשובות
    1. רבים וטובים שהיו כן חסידים מושבעים של אהרונוב הבינו במי מדובר בריון גזלן עם שיטות של מאפיה ונטשו אותו מצבא חייליו נותרו האחרונים תנסה להלוות לו סכום כסף לתקופה ואולי אז תבין

      מחק
  7. לחסיד של אהרונוב תנסה להזכר בתאריך הבא ר"ח מנחם אב תשס"ד אם לא נזכרת אז להזכירך השתלטות ברוטלית של אהרונוב וחבורת בריונים שנשכרו על ידו על בנין 770 בכפ"ח באישון לילה תוך כדי אלימות ופריצה לבנין אז אל תספר לנו על צדקותו כי רבה ואני לא רוצה להגיע יותר רחוק וד"ל

    השבמחק
  8. לכותב המכובד אולי תסביר לנו מדוע התפטרו היום נפתלי ליפסקר יו"ר הסניפים של צא"ח והסמנכ"ל של צא"ח מוטי הלפרין ? אם אהרונוב מנהל כזה טוב כפי טענתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. הלפרין מקבל משכורת עתק הוא לא כ"כ מהר מתפטר(ניתן לראות באתר של רשם העמותות את השכר של הבכירים)

      מחק
  9. נראה לי שהיחידים שלא התפטרו עדיין זה אנשי היחצנות של משפחת אהרונוב, אנדר, צרבינסקי ולמברג.

    אז מי אמר שצא"ח לא עושה כלום?!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם דוקא בחורים טובים ויודעים טוב מאד עם מי יש להם עסק הם בינם לעצמם מזלזלים בו ורק שבינתיים עובדיו וזקוקים למשכורת. בקרוב גם להם ימאס!!!

      מחק
  10. בריונים, תם זמנכם!!!

    רבני חב"ד צריכים לנצל את ההזדמנות ולמנות יו"ר חדש לצא"ח. הגיע הזמן שהמוסד הקדוש הזה ינוהל בידי אנשים יר"ש שטובת הרבי וטובת חב"ד לנגד עיניהם! זה הזמן לתקן! ואם לא עכשיו אימתי...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.