רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באפריל 2013

על מה שורפים מיליונים ואחר כך יצעקו כי אין כסף - מאות חסידי בעלזא אין להם לחם לאכול אבל לטיסות כאלו יש כסף

כשתשאל בעולם ובמיוחד את אלו שעוסקים באיסוף כספים, יאמרו לך שהמצב לא כפי שהיה בעבר, נותנים פחות. היו ראשי ישיבות שבעבר היו מביאים מיליונים וחוזרים עתה עם פרוטות. קחו את ר' אליעזר ברלנד שכל שנה מביא מיליונים בשביל הנסיעה לאומן בשנה האחרונה לא הצליח להביא את הסכומים הללו. גם בעלזא אינה מגייסת את הסכומים שהיתה מגייסת, היום הרבה יותר קשה לגלגל כסף

הציבור כציבור אינו עושה כפי שעשה בעבר, ואפילו למעמד הבינוני החיים לא קלים, ולחייב חסידים לשלם 800 דולר לטיסה שהיא לא יותר מסיבוב לבעלזא לתפילה עם הרבי ולשוב לארץ זה פשע, מפני שמדובר במי שאין להם לחם לאכול, הם חיים מתמיכה שבועית וחדשית, עבורם לשלם 800 דולר לטיסה זה גרוע מפשע

אבל איך ימלאו מטוס מיוחד שמתנוסס עם השם 'בעלזא תשע"ג', בשביל זה מחייבים גם את העניים לקחת גמ"חים ולשעבד עצמם לשנים לשלם את החובות

פלא הוא שלא נמצא בבעלזא מי שיכנס לרבי ויסביר לו את המצב ושיבין כי אין מטילין גזירה שכזו על הציבור. שיקח את העשירים כפי שעושים במקומות אחרים רק מי שמסוגלים לתרום חמישים אלף דולר לפחות הם נוסעים, האחרים פטורים מן ההוצאה הזו

7 תגובות:

  1. לא מכריחים אף אחד להתלוות לנסיעה!!!

    השבמחק
  2. ר' חיים, אני לא מבין.
    אני כבעלזאי, יושב ומצפה מאז פרסומך הראשון בענין.
    מתי כבר יבואו אלי "להטיל הגזירה"
    ואז יהי' לי תירוץ לאשתי למה אני נוסע.
    אבל בינתיים, אין עפעס, כלום, כאילו אני לא נמצא.
    אז אולי תפרסם כאן ברבים מי הם המכריחים,
    ואז אוכל להגיד לאשתי "כאילו הכריחו אותי.
    ולך אהי' אסיר תודה :)
    בכ"ר יעקב אורגל

    השבמחק
  3. חיים
    אני רואה שהלך לך טוב כ50 תגובות בכתבה הקודמת בנושא
    העלית את זה עוד פעם

    נו באמת כבר חרשנו את זה

    תביא משהו יותר מעניין

    השבמחק
  4. Chaim, they are not forcing anyone to go along with the rebbe, if they want to go and pay the price of the ticket whats the issue if they don't go no one is telling them a word
    you are just making up stories

    השבמחק
  5. התחלת עכשיו ליתפס לבעלזא?
    סיימת כבר עם המחבלים וגור?

    השבמחק
  6. לא המחבלים וגור לא מגיבים, אז הוא הולך לבעלזערים שעונים לו, ומגיבים הבהמות האלו
    חסידי בעלזא תפסיקו להגיב

    השבמחק
  7. שכני בבנין הוא חסיד בעלזא, עם חובות ומינוס בבנק, ואני יודע בידיעה אישית שהבעלזער רב עזר לו רבות בכיסוי חובות ומציאת פרנסה באופן אישי.
    ואיני מבין את עסקני בעלזא למה הם לא מוצאים דרך שאברך כזה לא יהיה דלוק לנסוע מפני הלחץ החברתי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.