רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באפריל 2013

הם רוצים אוטונומיה חרדית בשביל שגור יגנבו את כל הכסף

מאת: בני ברקי

לליצמן יש ראש פורה אין מה לומר. המודיע יצא בהברקה מדהימה, הם רוצים אוטונומיה חרדית. הכל בגלל שאין לו יותר מכונית מפוארת ולמנחם גשייד אין ג'וב על חשבון הציוניים. הם מספרים לנו סיפורים שהם יכולים להקים אוטונומיה כמו שהם הקימו את אלעד ומודיעין עלית ועזר מציון ורפואה וישועה (את ביתר הם לא מזכירים כי אין שם גורים, וזה עיר של פרוש..).
 
אני רוצה לשאול כמה שאלות את מפיקי הרעיון החדש והמעניין. אתם באמת חושבים שהציבור כזה מטומטם שבשביל בעיית הקואליציה תוכלו לפטם אותו בשטויות וגיבובי מילים ורעיונות הזויים נוסח משה הירש ויאסר ערפאת? נו באמת.
 
אין לנו בעיה שתקימו אוטונומיה חרדית, אבל השאלה היא איך תערכו בחירות לאוטונומיה החרדית. הרי לעשות בחירות פנימיות באגודת ישראל אתם לא מסוגלים לעשות כמעט ארבעים שנה, אז תוכלו לעשות אוטונומיה חרדית. מי ישלוט באוטונומיה החרדית. הרי יש 300 אדמו"רים שיטענו לכתר שהם שווים את כל המנדטים, מה תעשו איתם? האם תחלקו את הכספים בשווה או שמא הכל ילך לאיחוד מוסדות גור. האם בתקציב האוטונומיה החרדית  יהיה תקציב מיוחד למיגור 'בעולמם של חרדים' או רק נגד המבשר של פרוש? והשאלה האם פרוש יוכל להדפיס את העיתון במסגרת האוטונומיה של ליצמן? וסתם שאלה האם באוטונומיה החרדית תקימו גם צבא נגד האוייבים הציוניים והערבים ויהיה שוויון בנטל או שמא כולם יקבלו פטור של תורתו אומנותו? מעניין אם יתנו ביטוח לאומי וקצבאות ילדים באוטונומיה החרדית או רק יחלקו קמחא דפסחא לפני פסח..  
 
ושאלה נוספת לליצמן האם האוטונומיה החרדית תיכון קשרים דיפלומטיים עם מדינת ישראל או שמא רק עם סוריה ומצריים ולוב?
 
אני מציע שתתאחדו עם אבו מאזן או איסמעיל הנייה בעזה ותקימו יחד איתם אוטונומיה ותרעיבו מיליון חרדים ללחם כפי שרק אתם והפלשתינים  מסוגלים לעשות.
 
תמשיכו עם השיטות והרעיונות שלכם והציבור החרדי יבין סוף סוף עם מי יש לו עסק. כמה יש להודות לה' שהשארתם את המטומטים הללו באופוזיציה.

תגובה 1:

  1. וחלילה וחס שנזכיר מאיפה יהיה להם צבא להגן על המקום...
    או העובדה שבני ברק היא עיר כושלת שמשרד הפנים (שממומן מכספי הציונים הנוראים) מכסה את חובותיה ללא הרף.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.