רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באפריל 2013

כמה שנים מוצב השלט הזה בבני ברק?


12 תגובות:

  1. 4 חודשים בלבד... ושכל הבולגוריא חסידים ש.י.ת.פ.ו.צ.צו

    השבמחק
    תשובות
    1. כן רק 4 חדשים בלבד ואח"כ עוד 4 חשים בלבד ואח"כ עוד חמישים שנה, עד שיבא משיח ויתבטל מלכות הרשעה לגמרי

      מחק
  2. השלט הזה הוצב כדי לדקור עיני הנואפים הבערעלעך ימ״ש, וכנראה שזה עובד....

    השבמחק
    תשובות
    1. בא נסביר לך משהו מאכנאפקערל

      אין לכם עתיד אתם הרי הכופרים הכי גדול בעולם, אתם צוחקים מרהבי שלכם בפנים, אתם לא מאמינים באף אחד

      הילדים שלכם יעזבו אתכם, והם יחזרו לבעלזא הם רוצים חסידות נורמלי, שאבותהם עשבו רק שמום שנאת חינם להבילגערייער רב

      אז בבקשה תבנו עוד בנינים, כשאתם תתהפכו בקבריכם הילידים שלכם יחזירו את כל הבנינים שלכם אלינו,

      תבנו ותבנו ותבנו, בבקשה תעשו את העבודה שלנו

      מחק
    2. הכוונה לשייעלך הנואפים ימח שמםם...

      מחק
  3. את מי זה מעניין כמה שנים השלט הזה עומד, למרות שהוא אולי נמצא שם שנה מקסימום, יש כאן מישהו שנורא רוצה לממן את הוצאות הבנייה? בבקשה. אחרת אני ממליץ לדואג הנכבד להסתובב סביב הארץ והוא יוכל להנציח שלטים רבים כאלה של בניינים שממתינים לבנייה. ראה ערך השלט של מוסדות באבוב (הרב"צ) בירושלים על יד אולמי תמיר שאותיותיו כבר נופלות מהמתנה למעלה מעשור).
    ואם כל מה שמדובר, שזה מדיר שינה מעיניהם של הבולגריים, אז הנה מה טוב ומה נעים - ייצאו עיניהם. רק עם הכסף שהשקיעו לאחרונה רק לאוטובוס השרד בנסיעה לפולין - המלון של שחקני הוליווד, אפשר לבנות לפחות קומה אחת או לתרום עבור ארון קודש מפואר.

    השבמחק
  4. ברוכים הבאים לנכדי הרוצחים של הבילגערייער רב,
    הממשיכים בגאווה ועוז את דרכי רשעת אבותיהם ביתר שאת וביתר עוז
    הנכם כבר דור שלישי שהולך לאיבוד [הן ברוחניות והן בגשמיות] בגלל שנאת חינם, וככל שאתם מתרחקים מאבותיכם נאבד כבר אפי' את האידאולגיה הרצחני, ונשאר קצת משוגעים שיודעים קצת לצטט מילים מאבותיהם הרוצחים בלי להבין אף מילה

    רחמנות על הרבי שלכם, שאתם צוחקים לו בפנים, ואתם רק צריכים אותו, כדי להשתמש איתו נגד בעלזא,

    רחמנות על הילדים שלכם, הם לא יודעים מה רוצים מהם, חלקם חסידי טשערנאביל, חלקם נהפכו לחסידי סערט, וחלקם הגדול נהפכו ליושבי קרנות אמיתיים.

    רחמנות עליכם, שאתם מבלים את כל שנותיכם היקרים בשנאה ומחלוקת, בו בזמן שבעלזא, [החסידות שהעלטער זיידע שלכם השתייך] גודל לשם ולתפארת, החינוך ידוע בכל העולם כהכי טוב, ובכל העולם מנסים לחקות את זה, יש לנו ב"ה רבי חשוב, שכל ימין ימיו לא הלך לחתונות בכל לילה ולא גירד את ידים שלו כל היום ולא ישב כפוף, רק הקים את האימפריה של בעלזא של אחר השואה, העומד היום כאחד מהחסידות הכי יפות בעולם

    ביי ביי מאכנאפקעלעך

    נ. ב. עצה טובה תקראו את זה פעמיים לפני שאתם מגיבים

    השבמחק
  5. עוד לקרוא פעמיים?... חחח
    את התגובה הבאה, לא תצטרך לקרוא פעמיים, יספיק לך פעם אחת.

    מסתמן כי אילו היה רבך קצת כפוף בדיוק כמו שהיה דודו זצ"ל, היה לכם דווקא במה להתפאר. כמו הסיפור הידוע שהיה עם הרבי ממכנובקה זצוק"ל, כשהגיע פעם אחת רבך גדול הממדים לבקרו ביום קיצי של תמוז לוהט - כשהוא מכוסה עם הפעלץ. שאלו הרבי ממכנובקא זצ"ל, "בעלזער רב, קר לכם?" ורבך השיב: "דודי ז"ל היה נוהג ללכת כך", בכוונתו שדודו המהר"א מבעלזא היה הולך עם פעלץ כל ימי השנה.

    או אז השיב לו הרבי ממכנובקא זצ"ל: "דער פעטער איז געווען פון הויט און ביין" (הדוד היה מעור ועצמות לכן היה צריך פעלץ גם בקיץ).
    זה כל ההבדל!

    אילו היה לו לרבך את הכפיפות קומה, הענווה, התעניות והסיגופים של הדוד, ייתכן ומישהו בכל שכבות הציבור החרדי היה מתייחס אליו כאל אישיות - או יותר נכון כאל דמיון לאישיות המכובדת שמייחסים היום לאדמו"ר הצדיק מבני ברק אשר לו דמיון חיצוני ופנימי רב לדודו הרבי מבעזלא זצוק"ל.

    אבל מה לעשות שתוכו כברו, ולמרות שהספיק להלבין בשנים האחרונות, עדיין זוכר לו עם ישראל "חסד נעוריו", כשהיה פותח פה גדול על כל רב קדוש בישראל ומתקוטט עם כולם. זה שהוא הקים אימפריה לא הופך אותו לאישיות רוחנית קדושה אלא לכל היותר לאיש מוכשר ודיקטטור לא קטן. זה שהוא הקים את האימפריה של בעלזא לאחר השואה וחוזר אחרי השואה האיומה לרקוד עם אלפי פוחזים וריקים להשתולל ולשיר ולקפץ על דמם של הנרצחים בפאתי העיירה בעלזא בפולין, על הקרקע שעוד לא שקטה מהדם היוקד ומבעבע בה, בוודאי שלא נותן לו נקודות זכות כלשהן.
    על אחת כמה וכמה, כאשר זקניו אדמור"י בעלזא הטמונים שם נהפכו עשרות פעמים בקברם, כאשר הופיע להם עד אליהם הנכד עם אוטובוס שרד של כוכבי הבוהמה הטמאה, משהו שהם היו רחוקים ממנו ת"ק פרסה על ת"ק פרסה.
    הנכד הזה גם הביא איתו קבוצה של צעירים משועממים שהיה להם את החוצפה להתיישב על כבודם של הנפטרים הטמונים שם. (הם ישבו שם על הקרקע בה טמונים מאות עצמות ישראל).

    נראה לך אולי, שהמכנובקערס מקנאים בכם. אבל המציאות מוכיחה את ההיפך לחלוטין. הקנאה שלכם היא זו שמוציאה אתכם מדעתכם. שכן עוד לא ניתנה תשובה אחת יסודית לשאלה הכל כך פשוטה -
    הכיצד, איך ייתכן, שחסידות שהיא אימפריה, לה אלפי משפחות, מוסדות, בתי ספר, ישיבות, כוללים, הכשר משלה, בתי דין, פוליטיקאים ומה לא, אימפריה של ממש. אבל למרות זאת, האימפריה העצומה הזו אינה יכולה לישון רגוע בלילה, רק בגלל איזו חסידות יריבה קטנה??? האם יש לכך הסבר רציונלי הגיוני, שאימפריה ענקית שכזו, שמדרך הטבע הייתה צריכה להתעלם ובכלל לא להתייחס, מדירה שינה מעיניה בגלל איזה זבוב קטן לעומת האריה הגדול???

    המשך בתגובה הבאה

    השבמחק
  6. המשך מהתגובה הקודמת

    אלא לכל בר דעת, התשובה היא ניצחת, ברורה וזועקת!

    שבדיוק כמו אצל המן הרשע שאמר "וכל זה איננו שווה לי בזמן שמרדכי היהודי אינו כורע ומשתחווה". כל האימפריה של פרס ומדי, והכבוד הגדול ביותר שהיה לו להמן על פני 127 מדינות, כל הכבוד הזה לא היה שווה לו ועמד לו לרועץ - בגלל שיהודון אחד בשם מרדכי קלקל לו את המסיבה.

    כל האימפריה הבעלזאית של שנת 2013, החולשת על פני מדינות רבות, כולל כל המוסדות שלה, הרבנים ובתי הדין וההכשר והעסקים והפוליטיקה והכסף הרב, הכל הכל מתמוטט ומתרסק באחת כמו מגדל של קלפים, בגלל שהם יודעים שישנה חסידות קטנה לעומתם - שעדיין שומרת אמונים לדרך ישראל סבא האמיתי, הדרך אותה התוו צדיקי ומאורי בית בעלזא מאז ומתמיד.
    בגלל שהם יודעים את האמת הכואבת, שהכבוד והערכה שרוחשת היהדות החרדית על כל שכבותיה לאדמו"ר מבעלזא-מכנובקא, היא בלתי מסוייגת. וכי הם צריכים לאיים ולפעול בדרכי טרור שלא יזמינו אותו בכנסים גדולים של היהדות החרדית.

    הם יודעים שהציבור החרדי על כל גווניו רוחש הוד והדר לאדמו"ר ממכנובקא בכל מקום שהוא פונה, משום שיראתו וקדושתו וענוונתונו ידועים לכל, ועל כך הם לא יכולים לישון בשקט בלילה, שלמרות כל האימפריה שהם בנו לעצמם, רבם אינו זוכה לרבע מהערכה האמיתית והטהורה הזו.

    העולם אמנם הוא עולם של שקר, כזה שגם לפעמים מספיק לשכוח את העבר. אבל מטומטם הוא לא. ובשנים האחרונות הבלעזאים מנסים בכל הכוח להגדיל את כוח רבם בכל מיני דרכים ואמצעים, על ידי סיפורי בדים כאלה ואחרים. אבל ב"ה הקב"ה גם דואג שהם יביאו לעולם תזכורות מדי פעם בפעם שיעלו באוב את כל השקר.
    ואז העולם שוב נזכר בפגיעה של רבם בכל גדולי ישראל בשנות צעירותו, העולם נזכר שוב במעללי הטרור שלהם שרדפו, הרביצו, והיכו ביהודים חפים מפשע. העולם גם זוכר את התקפת העצבים של רבם בעת אפיית המצות והעולם גם זוכר את הכסף הרב שנשפך על הבל הבלים, על מדבקות ושלטים ולוגואים לשמחות שלהם, על מטוסים ובקבוקים ועל רכבי שרד מטורפים שבהם הם מנהיגים את מנהיגם, בזמן שעם הכסף הרב הזה אפשר היה לחתן מאות יתומים ולהאכיל מאות משפחות רעבות.

    מכאן ואילך כל מה שתכתוב כבר לא מעניין את אף אחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. פעם אחת ולתמיד, נעמיד את הדברים על השולחן

      כשנפטר מרן מהרי"ד זי"ע, בשעת הלויתו ניגש אל המיטה, הרבנית ע"ה ואמרה, האסט צוגעזאגט אז די בעלזער קלאמקע וועט זיך נישט אפטוהן פון מיינע קינדער [הבטחת שהאדמו"ר מבעלזא הבא יהיה מבני.

      לאחר הלויה היה קצת וויכוחים, היו בין היושבים שצידדו שהרב מבילגערייא שהיה הבן הכי ראוי מבין בניו של הערבעצין השני יתמנה לאדמו"ר, או לפחות להרב של בעלזא, אבל רוב היושבים החליטו שמרן מהר"א יתמנה לאדמו"ר מבעלזא, וכך הוה.

      אוטומטית מאז הרחיקו את הרב מבילגערייא, והתחילו לרדוף אותו, יש לציין שבשנים אלו, לא הכיר הבילגערייער רב את אחיו מרן מהר"א מקרוב, וממילא היה ביניהם קשר חזק.

      כשפרצה מחלמת העולם השניה, ומרן מהר"א הגיע לפרמישלאן, אמר מרן מהר"א שהוא לא זז מפה, בלי הבילגערייער רב, ומאז ועד יום פטירתו של הבילגערייער רב לא זזה ידו מתחת ידו. ואז כשהכיר הבילגערייער רב את אחיו כבר מקרוב, והבין בקצת את גדלותו, הפך לחסיד נלהב מאחיו, עד כדי כך שכתב במכתב לר' יקיר ביגעלאייזען, שלפני שהוא נכנס אחיו, חיל ורעדה יאחזון ושיניו דא לדא נקשן,

      כשהגיעו האחים הקדושים לאחר המלחמה לארץ ישראל, הקים מרן מהר"א את הריסות בעלזא, ובעזרתו של הבילגערייער רב הפך בעלזא בחזרה לתל תלפיות, ומאות חסידים רבנים ואדמורי"ם חזרו להסתופף בצל מרן מהר"א

      היה כמה מהחסידים, שהיו רוצחים של ממש, והם המשיכו את הרדיפות שהיה להבילגערייער רב עוד בגליציה, אבל עכשיו כבר ללא סיבה, היות שהבילגערייער רב היה החסיד הכי גדול מאחיו, ורדפו אותו ברדיפות כאלו, שפשוט לא יאומן כי יסופר, הבילגגערייער רב כתב מכתבים להידידים שלו, בו הוא בוכה על הרדיפות שרודפים אותו ללא סיבה, והרוצחים האלו לא הסתפקו בדברים קטנים, הם רצו להעביר אותו מן העולם, ואפי' הסתבכו את מרן מהר"א בשביל זה [כבוד ה' הסתר דבר]הכל למען המטרה המקודשת,

      לאט לאט, מרוב עגמת נפש נחלה הבילגערייער רב במחלה האיומה, ואז כשכבר שכב במיטה בבית החולים נחנק מיסוריו הנוראים, נתנו לו הרוצחים האלו ה"טויט קלאפ" והכניסו אחות להחדר שלו וסגרו את הדלת, הבילערייער רב עם כל היסורים הנוראים כשראה שהוא לבד עם אחות, ברוב קדושתו לא חשב פעמיים וקפץ מן החלון, וזה הכריע את מחלתו, וכמה ימים אח"כ הוא נפטר לדאבון לב מרן מהר"א וכל חסידי בעלזא,

      כשמרן מהר"א הגיע לבית חולים יום לפני פטירתו לבקר אותו, והגיע יחד עם מרן אחד מן הרוצחים, הורה לו מרן מהר"א ליד הדלת שהוא ישאר בחוץ, כשנכנס מרן מהר"א להבילגערייער רב, וראה אותו איך שהוא נחנק מיסוריו, אמר לו אני מבקש סליחה ממך, לא ידעתי "ווי ווייט עס האלט" [במילים אחרות: לא ידעתי עד כמה הם רדפו אותך]

      למחרת נפטר הבילגערייער רב, בעת הלויה בכה מרן מהר"א בדמעות שליש, כשאמרו לו שכל הבנים ונכדים שלו נהרגו לא בכה רק קיבל את הדין באהבה, אבל כאן בכה ולא סתם, רק בדמעות שליש, [ומי שהבינו אמרו אז שמרן בכה בגלל שהרגיש קצת אשם במה שקרה, אבל מי יכול להבין את דרכיו ה' שלו]

      היו שחשבו שזהו, הרוצחים בטח התחרטו על מה שעשו, כשראו עד כמה זה כאב למרן מהר"א, אבל האמת הוא רחוק מזה, הרוצחים הניחו עכשיו את העין על הבן הקטן בן שנתיים, הענף היחיד שנשאר מבית בעלזא, ה"ה אדמו"ר מבעלזא שליט"א[כל השאר כולל אביו של המאכנאפקערל היו חילונים גמורים ועוד יותר גרוע מזה]

      הרוצחים החלו לרדוף אותו, כבר כשהיה ילד קטן והביאו אותו לשולחן דודו, רדפו וביזו אותו כל הזמן, בגלל החטא הנורא שהוא הבן של הבילגערייער רב, שהם רצו לעקור מן העולם, והנה נשאר פה עוד עלה קטן וצריכין להעביר גם אותו מן העולם

      כשהוא גדל ונכנס לישבה הק', כל חסידי בעלזא שמחו איתו, אבל הרוצחים האלו, חיכו לו מן הצד, ורדפו אותו וביזו אותו, דברו עליו כל האסור ואפי הכו את היתום החסר ישע במכות אכזריות,

      אבל על אפם וחמסם, היתום גדל בתורה ויר"ש, בריא בנפשו לא ירא ולא חת מאותו הרוצחים, ידע מה שהם עשו לאביו, ולא נפל תחת ידם האכזרי, רק חיזק את עצו בכל הכוחות

      מחק
    2. המשך מתגובה הקודמת

      הגיע היום ורבני חסידיות בעלזא החליטו להכתיר את היתום להאדמו"ר מבעלזא, בין הרבנים היו: בראש וראשונה היו הגאון ר' שלום בראנדער ראש הישיבה, האדמו"ר ה"ויחי יוסף" מפאפא, אב"ד פאפא מונטריאל, האדמו"ר מנארול זצוק"ל, וכן האדמור"ם האמרי חיים מוויזניץ, והאדמו"ר הבית ישראל מגור

      הרוצחים לא ישבו בשקט, הרי כל עבודתם של שנים של רציחה ורדיפה הולך לטמיון, והחלו לעבוד בכוחות עצומות לעכב את ההכתרה, ואפי' להעביר את הרעיון לגמרי מן השולחן,

      אבל אז נתקלו בדבר שלא היו רגילם בזה, רוב חסידי בעלזא התנגדו להם קשות, והרבה בחורים צעירים, שכבר למדו את הדרכים שלהם, והחלו לרדוף אותם בחזרה, כמה שנים כבר אחר ההכתרה, הם נשארו בבעלזא בהישיבה, וביזו את האדמו"ר באופן גלוי בתוך הישיבה, עבר כמה שנים והצליחו להעביר אותם לגמרי מן המקום, והם נשארו פזורים פה ושם

      ואז התחיל מרן מבעלזא שליט"א להנהיג את עדתו, הכניס בהם תורה, הכניס בהם יראת שמים, כל מי שנכנס לבעלזא הום רואה, שמסתובבם שם אברכים ובחורים לומדים תורה בהתמדה והם דורכגעוויקטע חסידישע אינגעלייט ובחורים, שהם לשם ולתפאת להעולם החסיד בללות ולבעלזא בפרטות

      הרוצחים מצאו ת עצמם מחוץ לבעלזא, שבורים ורצוצים, אכולי שנאה להיתום הקטן שהצליח שלא כדרך הטבע, והחלו במסע שוכנועים בכל העלום כדי להשמיץ את האמ=דמו"ר מבעלזא לפחות ברחוב, ולצערנו הרב, המסע הזה הצליח להם קצת.

      הרוצחים כבר עברו מן העולם, אבל השאירו בירושה להבנים והנכדים שלהם, את החובה לשנוא ולרדוף בשארית כוחותהם את היתום וחסידיו, והם מנסים בכל כוחותיהם למלא את צוואתם האחורנה של אבותיהם הרוצחים,

      לפני כמה שנם ראו, שאם הם לא יתארגנו ביחד עם מנהיג, לא יהיה בכוחתיהם עוד לעשות שום דבר, אז לקחו את המאכנאפקער, שהם מכירים אותו ואת אבא שלו טוב, זוכרים עדיין את ההסתה שאביו הסית בעיתונות החילונית נגד מרן מהר"א, וגם את המאכנאפקערל, שהיה ילד ובחור חילוני לגמרי, ועשה תשובה בעזרתו ועידודו של שאר בשרו האדמו"ר מבעלזא שליט"א [ יש מכתבים רבים בענין זה, המגלים בחור צעיר בן שש עשרה, האדמו"ר מבעלזא שליט"א, שמנסה בכל האפשריות להציל את הבחור החילוני ש"ב, מתחת יו של אביו החלוני]

      אבל הם לא היו צריכים רבי אמיתי, הם לא צריכים בעלזא חסידות, הם לא חשבו לרגע אחת לשם שמים, רק הם צריכים מטרה אחת ויחידה, הצוואה האחרונה של אבותיהם הרוצחים, להעביר מן העולם את היתום הקטן שנשאר מהבילדערייער רב, שהפך עם הזמן לאדמו"ר של עשר אלף חסידים,

      צריכים להסביר את זה ולהבהיר את זה להעולם ולהציבור של הרחוב "ברגע שהאדמו"ר מבעלזא מודי שמהיום הוא כבר לא בעלזא, רק הוא בילגערייא, הם היו בטלים ברגע, הם היו בטלים ברגע, כי כל קיומם הוא רק לרדוף אותו, וכל התאחדות שלהם, כל הפעולות שלהם זה במטרה אחת ויחידה לרדוף ולבזות את היתום, ברגע שהוא נכנע, הם כבר מאושרים, הם ישאירו את הרבי הבעל תשובה קטן הדעת, למנוחה, והם יחזרו כל אחד להמקום שלו, ויתבטל כל המציאות של מאכנאפקעלעך

      עוד הפעם צריכין להבין את זה, כל קיומם זה רק השנאה כלפי האדמו"ר מבעלזא שליט"א ברגע שהוא נכנע הם מתבטלים מעצם, כי קיבלו את מטרתם.

      מחק
    3. המשך מתגובה הקודמת

      ועכשיו יבין כל בר דעת למה זה כואב לבעלזא, כשכמה אנשים בודדים עושים קונצים, כי לא כואב לנו את הקונצען של עכשיו, אלא כואב לנו כבר משבעים שנה, רצחו את הבילגעריער רב, רדפו וביזו את האדמון"ר כל השנים, זה כאב עצום שעומד לנו בגרון, וכשזה יוצא, יוצא כאב של שבעים שנה.
      אוי לי מהעניים שכך רואות, הוא מדמה בחור חילוני שנולד לאביו חילוני ולאמא חילוני, בלי טהרת משפחה, איש פגום, שחזר בתשובה, איש קטן דעת, איש שלא יודע מילה של תורה, איש שלא ודע ואין לו את האפשרות להבין אפי' תורה אחת של זקיניו, ובוודאי ובוודאי לא להבין מה זה בעלזא, איש רע, מי שמכיר אותו מקרוב יוד גם יוד שהוא איש קשה ואיש רע, דיבר איתי אחת מהויז בחורם שלו, אמר לי שהוא אז ורשע, מעמיד פנים של צדיק בחוץ אבל בפנים איש רע, הדבר היחיד שהוא יודע לעשות, לכופף את עצמו ולגרד את היידים שלו ולרוץ בכל חתונה של כל פפטע שווערסטער קינד, ולמרבה הצער, מסתכלם לו אנשים, לא יודים את ההיסטויה של אביו ולא שלו, ומשחק אותו טוב, ונשים טיפשים קונים ת זה, אז לבא חס ושלום חס ושלום עם העזה כזו להגיד שהוא דמוה למלאך ה' צבאות מרן מה"א זי"ע אוי לעיניים שכך שומעות, אבל אם מכירים אותם יודעים שהרוצחם האלו עושים את הכל כדי להגיע למטרתם, והנה עוש טקטיק, הוא כבר דומה למרן מהר"א,

      מאידך מרן שליט"א מבעלזא דומה באמת לסביו האדמו"ר מהרי"ד ומהר"י, שהיו מנהיגים נפלאים, ודומה להם בחציונות ובפנימיות, הוא מכניס באברכים והבוחירם מה שזקיניו הכניסו, תורה ויר"ש וחסידות, הוא הקים ווינקעלע של תורה וחסידות שידעו משמו יתברך עד שיבוא משיח כמו שזקינו עשו, וכל מי שרוצה להיווכח שבאמת כך הם הדברים, הוא מוזמן להגיע להשולחנות והתפילות והדרשות, ויווכח בעצמו,

      בתקוה שאנשים יבנינו את הדברים פעם אחת ולתמיד, ולא יפלו ברשת שטמנו אותו נכדי הרוצחים,

      שבוע טוב

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.