רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באפריל 2013

שלמה צבי נלחם במוטי בבצ'יק המשמש של אחותו חוי שור הבת של הרבי שהחזירה אותו בחזרה לבית הרבי - הוא מואשם שהכניס בשעתו את הרב בצלאל ווקסלשטיין לרבי

לפני שנספר כאן את הסיפור אז נעסוק בשמות, הסיפור הפעם הוא מסביבו של מוטי בבצ'יק שהוא מהאנשים הכי קרובים ליענקל ליצמן, אבל כוחו בבית הרבי לא בשל הקשר לליצמן כמו בשל כך שהוא משמש זה שנים את בתו של הרבי חוי שור השומרת עליו מכל משמר

לשלמה צבי הבן הטרוריסט של הרבי נודע לאחרונה, כי האיש שהכניס את הרב בצלאל ווקסלשטיין בשעתו לחדרו של הרבי היה לא אחר מאשר אותו מוטי בבצ'יק והחליט כי הוא נוקם בו נקמה גדולה הוא פנה ליענקל ליצמן תבע לפטרו, וכן נתן הוראה כי אסור לו יותר להסתובב בבית הרבי. בבצ'יק מיהר לחוי שור וסיפר לה על מה שאחיה עושה לו, והיא החזירה אותו בכח לבית הרבי וקראה למלחמה על אחיה שלמה צבי הפוגע במשמש שלה, היא שומרת עליו חזק בדירת הרבי ואמרה לאחיה כי אוי לו אם ינסה לנגוע במשמש שלה

18 תגובות:

  1. מה זה משמש של בת האדמו"ר?
    עוזר בעבודות הבית?
    בעל?

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. חיים תילחם בגור. קבוצה מסוכנת מאד. כולנו מלקקים את האצבעות. תדאג ששום בן של ר' יענקל לא יהיה רבי. ר' ר' שאול ואחיו ר' איצה דוד.

    רק לא הברקתים

    השבמחק
  4. למה, דווקא עדיף ש"כולם" שם יהיו רבי'ס, כך הבלאגן יהיה גדול. ך האמת שאין לזה סיכוי לקרות, כי הרבי כבר כתב צוואה נוקשה עם סנקציות למי שלא ילך לדודי אלתר בנו. כולל סידור כל המוסדות המשמעותיים של גור. הוא כבר עובד ע"ז כחצי שנה וזה עתה סיים. מידיעה.

    השבמחק
  5. גור אתם לא יודעים לאן נפלתם. תשלמו כעת את מחיר ההתנתקות מגוש קטיף ותמיכתכם בברקת. יש אלוקים בשמיים ששומע כל יום עשרות אלפי ילדים ותינוקות בוכים על שגרשתם אותם מהבית על לא עוול בכפם. הרסתם עשרות בתי כנסת ואלוקים יהרוס לכם את הבית מדרש החדש. כי אלוקים בשמיים שומע זעקת נשים וילדים ורואה מה גרמתם למשפחות שכל חטאם שהם לא חסידי גור.

    גשייד כן, יש דין ויש דיין תשאל את וולפא מקרית גת. הוא יסביר לך שיש אלוקים וגם אתם שחשבתם שעוצמת הכסף תגבר על אלוקים, הבנתם שזה לא עובד. בדרך הקשה אלוקים יכניע אתכם כפי שהכניע את פרעה ואת טיטוס.

    תציע לאדון ליצמן לשמור על ההתנחלויות וירושלים אולי זה מה שיציל את גור מכליה.

    השבמחק
  6. שימו לב הם מכים זה את זה, כולם חסידי הרבי חלילה לא של השאולים ומדוע כל אחד מהם רוצה להיות רבי או מי ששולט על הקופה

    השבמחק
  7. ש.צ. נחלם בבאציק, כל אהבה שתלויה בדבר סופה בטילה,

    שנים הוא שימש אותו כפילגש, עכשיו מצא מישהו אחר.

    השבמחק
  8. שאולזון,

    אולי תכתוב פעם הסבר למה לבנים של הרבי יש משמשים ולמה הם משמשים. כולל הרב שאול שאתה מצדד בו.

    השבמחק
  9. אין מה לעשות כמה שאתה גדול יותר שונאים אותך גור חסידות גדולה מאוד מאוד. אנשים מקנאים בגור .אז משמיצים את גור

    השבמחק
  10. מי יכול לשים תמונה של שלמה צבי הבן של הרבי,מעניין איך נראה הצדיק לעתיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. התמונה שלו הופיעה הרבה פעמים בבעולמם כשהוא לוחץ את ידי הטרוריסט אקרמן

      מחק
  11. לא הבנתי גם לבנשקיות בגור יש משמשים?
    מי היא הבת הזו שור שכל כך שומרת על המשמש שלה?

    השבמחק
  12. להשקרן שכותב שבאמת מצויין בגור, רק שמקנאים בגור וע"כ משמיצים אותם: כל הכבוד !!! ממש טענה זו טוען כ"ק "באשאר אסאד" מק"ק סוריה, והוד כ"ק "קים ג'ונג און" מק"ק צפון קוריאה.

    השבמחק
  13. בגדול בבציק-קיבל משכורת-ממדינת ישראל כדי לשמש את גב' שור? מה קורה כאן,הרי ידוע שזה היה נקרא שהוא עוזר לליצמן.לכן יש כאן חוב קד' להצביע כדי שיהיה משמש לגב' שור הבנתי.

    השבמחק
  14. אתה לא צריך תמונה. אתן לך פרופיל של ש.צבי ועוד יותר של אחיו דוד אלתר: שכל עקום של מדפחת "וייץ", ועקשנות ו"טוב לב" מצד אביו.

    השבמחק
  15. כמחותן עם חסיד גור, התרשמות היא כי בגור מתחוללת ממש שואה,
    אין לי מלים אחרות לתאר את הנעשה ואת ההרגשה של רוב העדה דחסידי גור גברים ונשים כאחד.

    מקווה מאוד שהשכל יגבר על הרגש, והענינים שם יחזרו למסלולם.

    השבמחק
  16. משעשע לקרוא שבחצר גור לנשות החצר יש משמשים. בחצרותיהם של שולטני ביזנטיון וקיסרי סין גם כן היו משמשים כאלה, אלא שלשם ביטחון ושלוות נפש של השליטים, את המשמשים הללו היו מסרסים בגיל צעיר ובלי יוצא מן הכלל...מענין מה עשו למוטי...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.