רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באפריל 2013

האיש שקבר את 'מעריב' הלך לעולמו

הכרתי אותו במסגרת עבודתי ב'מעריב' - במשך שנים ערכתי את 'מעריב' בניו יורק תחילה כשבועון, וכשהעבירו לי את העריכה זה הפך בניו יורק ליומון, יום יום הייתי עושה הכל שהעיתון ייצא כולל בספטמבר 11, למרות שהמשרד של מעריב אז היה בבנין סמוך לתאומים, ממשרדי הפרטי בברוקלין עשיתי הכל שהעיתון ייצא. במשך של תקופה לא איפשרו לנו לשוב למשרדים של 'מעריב' במנהטן ולא עבר יום מבלי שהעיתון יצא, ברחוב לא ידעו איך שזה יצא אז

הייתי ב'מעריב' עד שההנהלה בתל אביב החליטה שהיא רוצה להפסיק להפסיד ומכרו את העיתון לגורם פרטי שהרס אותו כליל, ולא כאן המקום להאריך בזה

אבל מה שכן, במסגרת העבודה הכרתי את אמנון דנקנר שלזכותו ייאמר הוא לא התערב לי במה שעשיתי בניו יורק כאן זה הופיע אחרת, אני החלטתי מה יכנס ומה לא, מספר הדפים היה שונה מפני שזה נקבע על פי המודעות כשהיה לנו יותר נתתי יותר וכשלנו היה פחות נתתי פחות. הייתי צריך להחליט על חומרים מה עדיפים בשביל שיהיה לעיתון שוק שימכר

באותן הימים ניהלתי עמו וויכוח קשה על מה שהוא מאפשר בעיתון אמרתי לו כי הדרך הזו תקבור את מעריב, הוא לא שמר על איזון בין ימין לשמאל, טענתי כי אם הוא רוצה שהעיתון יצליח הוא חייב להיות פתוח לכולם, ועל כל שמאלן להכניס מי שיכתוב את ההיפך, אבל הוא נתן לבן כספית ולעוד כמה כאלו יד חפשית ואלו קברו את העיתון קבורה טוטלית

רק הוא אשם בכך מפני שהוא היה העורך ובידו היתה האפשרות אז לאזן ולהבטיח את חייו, אבל השמאלניות שלו ובעיקר התחרות עם 'ידיעות אחרונות' הרס את העיתון

בתחום הזה הוא לא היה חכם, אם כי לא ארחיק אם אחשוד שמניעים אחרים דחפו אותו

תגובה 1:

  1. You are a chronic lying putz. No more no less.
    You were the Maariv editor just like you are a rabbi in a Shul. What next? Did you invent the internet? Are you the Lubavitcher rebbe? SR

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.