רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 באפריל 2013

מדוע לא משלם אמנון יצחק לפעילים שמסרו נפשם בשבילו בבחירות?


זו הודעה ששלח נציג "כח להשפיע" בעיר מעלות לכל הפעילים שנפלו בפך שלו.-
אחים יקרים, לצערי כנראה שלא נזכה לראות את הכסף של הבחירות, בכל רחבי הארץ החתימו את העובדים על טופס שאם עוברים את אחוז החסימה מקבלים כסף ואם לא אז לא, אנחנו במעלות בחולון ובעוד עשרות מקומות לא ידענו על קיום הטופס הזה, שבוודאי אם היינו יודעים לא היינו עובדים. ניסיתי לדבר עם 3 האנשים שאחראים על הטעות הזאת ושהכסף נמצא אצלהם, בהתחלה ענו לי ודחו אותי בטענה שזה בבדיקה ואחר כך כבר הפסיקו לענות לטלפונים. בדקתי אפשרות לתביעה דרך עורך דין אך הבנתי ממנו שזה יכול לקחת כמה שנים אם בכלל זה יצליח. לצערי הרמתי ידיים. האפשרות האחרונה היא שאתם תנסו לדבר וללחוץ עליהם. מצטער אם חס שלום פגעתי במישהו, הכוונה שלי הייתה בדיוק ההפך. אם מישהו כועס עליי שישלח הודעה לכאן ואני יתן לו כסף מהכיס שלי. מקווה שאזכה להחזיר לכם בפעמים הבאות. ואם שלושת הרשעים האלה יגידו לך שידעתי מהטופס תדעו שזה שקר גדול. אלה המספרים של שלושת הנוכלים 0527297222 - סמראלי, 0506788867 - יונתן צוברי, 0522831464 - שאול ונונו.   ראה/י זאת כהודעה אישית. באהבה רבה וסליחה - מור חזן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.