רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באפריל 2013

כיצד פועלת האיסטרטגיה של גור במאבק בבעולמם? - ישיבה יומיומית בביתו של אברהם יוסף אירנשטיין על איך להגיב

הגיע הזמן לספר לכם קצת על איך שזה עובד. בגור שוברים את הראש מה לעשות עם 'בעולמם של חרדים' מדובר בבלוג היחיד שהם לא הצליחו להשתלט עליו ואי אפשר להשתיק אותי. הדרך היחידה שיש להם זה לקחת אקדח ולירות בי, אבל מן הנסיון הם יודעים כי זה כבר נעשה בעבר וכשירו אחרים חטפו לא אני, אז הם מחפשים מי מעביר לי חומר, הם השקיעו הון ולא הצליחו

סדר העבודה שם הוא כזה, אברהם מרדכי בורנשטיין מלקט כל יום את מה שאני כותב ומגיע לביתו של אברהם יוסף אירנשטיין ושמה יושב צוות שעובר על החומר מנסה לחפש למי יש ענין בחומר הזה אולי ימצאו איזה קצה חוט, ומחליטים איך להגיב

מאחר והם לא מוצאים אז הם מוציאים את כל הזעם עלי, חושבים שאולי זה יעזור, אבל עם הזמן הם למדו שזה נותן לי בנזין וכח לעשות עבודה יותר טובה, לשם כך שכרו עתה חוקר בניו יורק, ראה על זה זה פוסט נפרד שיופיע אי"ה מחר

9 תגובות:

  1. בכל השטיבלעך של גור בניו יורק תלוי פתקים והכריזו כל מיני תקנות שונות. לשאלתי מדוע הגבאי אמר לי תכתוב בגוגל בעולמם של חרדים ואז תבין, זו הפעם הראשונה שאני קורא על גור ומתחיל להבין מה קורה פה, נראה לי שרוב חסידי גור בניו יורק מאד לא אוהבים את הרבי והם בסך הכל משחקים את זה לא רע, שמעתי ילדים בי ארבע עשרה מדברים ווקסלשטיין ושלמה צבי ולא הבנתי כלום בחג עכשיו אני מבין את הכל, רק חבל מאד על חסידות כל כך יפה שנראית כך, כשהייתי אצל הבית ישראל הוא עשה עלי רושם חזק מאד ביידשקייט, וקשה לי להאמין שכך הירושה שהוא השאיר, בכל אופן חבל מאד

    השבמחק
  2. עיקר נסיון חיזוק התקנות נגד המחשבים בגור לאחרונה היא בעיקר כדי למנוע מהציבור מלקרוא את החומר של "בעולמם של חרדים".

    השבמחק
  3. בושה וחרפה!!!

    כשכל גדולי ישראל לחמו לפני שנים נגד המחשבים רק גור התנגדה, ועכשיו כשזה פוגע בה פתאום הכל אסור.

    השבמחק
  4. תענוג לקרוא!!! משעמם בגור כנראה , רק שאולזון הנוכל הנואף בראש שלהם. עכבר מסומם, שמעלים תגובות נגדו.
    תענוג!!! יש לו כמה כאלה שהוא חייב להם את חייו, וכמו כל כפויי הטובה הוא נלחם נגדם.
    הוא מתעטף בטלית וכביכול רב גדול של קהילה עלומה, ומראה טלפיו, ראו כי כשר אני, אך כמו ה"דבר אחר" אין תוכו כברו.

    אחרי התפגרותו אני מצפה שמשהו יעשה סיאנס כדי להעלות את רוחו ולראות איזה גיהנום נברא "אספאשלי פור הם".

    השבמחק
  5. שאולזון שלחתי לך מלא חומר על גור 50 סיפורים במספר כנס למייל שלך ותפרסם תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. למה 50 ? כי זה מספר עגול? 100 מצלצל יותר טוב,
      2 זנבות שמקשקשים אחד בשני.

      מחק
  6. מעניין מאיפה בכלל הוא מתפרנס

    השבמחק
    תשובות
    1. שאולזון פוקד עקרות בלילות ומזה פרנסתן [ ממקור מוסמך מאד]

      מחק
  7. שאולזון אם הייתה קיים בזמן היטלר כנראה שהרבה פחות יהודים היו נרצחים, תחשוב על כך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.