רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 באפריל 2013

למה מיהר המחבל הרב גרוס מ'חניכי' לנחם אצל הרב עובדיה המשוקץ בציבור הליטאי-מחבלי?

מאת בני ברקי:

אמת היה מוזר לראות את גאב"ד חניכי הישיבות הרב מרדכי גרוס בניחום אבלים אצל הרב עובדיה, כי לא ידוע על שום קשר ביניהם מאז ומעולם. היו שסיפרו שהוא הלך לנחם בגלל היכרות שלו עם אחד מבניו של הרב יעקב יוסף, אבל זה היה נכון אם הוא היה הולך לאוהל ברחוב שמואל הנביא, לא ברחוב הקבלן, שם ישבו רק הרב עובדיה ובניו לבדם, ללא הנכדים.

היו גם שטענו שהשתייכותו למחנה המחבלים, הוא זה שגרם לו ללכת, לאחר שהמחבל הראשי הרב אוירבך הגיע יום לפני כן. אבל מי שיודע יודע, שזה דווקא היה גורם לו לא ללכת, לאחר הרב גרוס מנסה ככל האפשר לשדר ניטרליות וממשיך לטעון שהוא מקבל את שניהם ונמנע מכל המחלוקת הפוניבז'אית בעצם זה שהוא הולך כל חוה"מ לבקר הן אצל הרב שטיינמן והרב קנייבסקי והן אצל רבני המחבלים.
אז מה בעצם כן היה כאן? מקור מכיר מאוד בחצרו של הרב גרוס סיפר למישהו כמשיח לפי תומו, שהתקבלה פנייה אישית מהבית ברחוב הקבלן 45 שהרב גרוס יגיע לנחם, ושהרב עובדיה מאוד מעוניין לראותו, מה שאולי מסביר את השמועה לפיה הרב עובדיה אמר לרב גרוס שאם לא היה כשרות של בית יוסף הוא היה רק אוכל מהכשרות של חניכי הישיבות.
מה שנותר עדיין תעלומה, זה מה האינטרס של הרב עובדיה בכל הסיפור הזה? האם זה קשור לפוליטיקה הפנים בני ברקית שם מכהן כראש העיר רובינשטיין איש של הרב גרוס, או שאולי דווקא נרקמת מהלך פוליטי בכנסת והוא צריך את תמיכת הליטאים בעניין. ימים יגידו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.