רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באפריל 2013

למרות שהוא באופוזיציה דרעי הבטיח לאמריקאים כי עד סוף הקיץ יפיל את ממשלת נתניהו ויוביל להסכם להעביר את ארץ ישראל לידי הערבים - השיטה קניית העיתונאים החרדים

מזעזע. אין מילה אחרת ממה שנחשפנו וקבלנו ממקור אמין ביותר על מה שמעולל אריה דרעי בימים אלו. התרגיל המסריח ואוסלו היו רק קצה הקרחון בנקמה שדרעי מכין לימין בישראל ולמתנחלים. נקמה כזאת שהרוגי אוסלו יהיו צחוק ילדים לגבי מה שנחוש כאן בשנתיים הקרובות אם מזימת דרעי והשמאל והאמריקאים תצא לדרך, כפי שכמעט הצליחה בתרגיל המסריח, והצליחה באוסלו. השאלה כעת מה יהיה.
 
מאז שלפיד התחבר עם נפתלי בנט השמאל הערבים והאמריקאים לא יודעים מה לעשות. מצד אחד החרדים מחוץ לקואליציה, מצד שני הממשלה ימנית שמסכנת את התהליך המדיני. אריה דרעי לא הצליח לספק את הסחורה של האמריקאים שרוצה בתוך שנתיים להקים מדינה פלשתינית ומזהירים שחלון ההזדמנויות נסגר. ונשאר מכסימום שנתיים כדי להביא תהליך מדיני. דרעי בצרה צרורה. הוא מבין שבלי זה אף אחד לא צריך אותו.  
 
אז כעת נחשוף בפניכם את תוכנית הפעולה של אריה דרעי כפי שהעביר לנו איש בכיר שנחשף למתרחש מאחורי הקלעים.
 
ואנו מצטטים מילה במילה ממה שכותב לנו
 
"אריה דרעי עובד בשיתוף פעולה מלא עם ארגון ישראלי שנקרא "קול אחד", מדובר בארגון מוסווה של האמריקאים והאירופאים, להביא לשינוי המגמות בחברה הישראלית בנוגע לסיום הסכסוך הפלשתיני ומטרתם הקמת מדינה פלשתינית.  הם פועלים בקרב סטודנטים,למשל  לפני הבחירות ארגון קול אחד דאג להגביר את ההצבעה בקרב החילונים לתנועות המתונות מבחינה מדינית, והם פעלו מאחורי הקלעים ערב הבחירות במתן כספים רבים להריץ את אריה דרעי לראשות ש"ס ולכפות על מרן הגר"ע יוסף להכנסת דרעי לראשות ש"ס.
 
ארגון קול אחד זוכה לגיבוי מלא של האמריקאים והאירופאים והופיעו בפניהם דניס רוס טוני בלייר ואחרים. לאחר הבחירות האמריקאים הבינו שמשהו השתבש להם בתוכנית לסנדל את ביבי. דרעי לא הצליח לספק את הסחורה להביא ממשלה מתונה עם יחימוביץ. נפתלי בנט טרף להם את הקלפים עם יאיר לפיד. והכעס כלפי יאיר לפיד הוא עצום, אבל בעיקר כלפי דרעי שהבטיח ולא קיים והתברר כסחורה לא שווה במיוחד.
 
אולם כעת דרעי הבטיח שהוא הולך להפיל את נתניהו בקיץ הקרוב בכל מחיר, כדי להכריח את ביבי להקים ממשלה מתונה מבחינה מדינית ולנסות לטרפד את התקיפה באיראן. דרעי פועל בשיתוף פעולה עם ארגון קול אחד להביא עיתונאים חרדיים לרשות הפלשתינית, שמאמרי הדעה בעיתונות החרדית ובאתרי האינטרנט יובילו קו חריף נגד הממשלה וליצור מסע דה לגיטמציה למתנחלים ולציבור הדתי לאומי. הכל במסווה של הרס עולם התורה והדת. שיטה מוכרת.  כמו"כ ליצור סדקים עם לפיד במטרה להכניס את יחימוביץ והחרדים על חשבון לפיד ובנט.
 
למטרה זו הוקצבו מיליוני דולרים. ומועברים כספים באופן אישי ממקורות שונים כדי לממש את התוכנית להפלת הממשלה עוד הקיץ. בארגון קול אחד החליטו שהיחידים שיכולים כעת להפיל את הממשלה הם החרדים. השבועונים החרדים קבלו הוראה ללחוץ על הדוושה כמה שיותר חזק נגד לפיד ובנט כדי ליצור מצב של כאוס ומרד בציבור הדתי והחרדי נגד הממשלה, במטרה שיוכלו לכפות על נתניהו הקמת מדינה פלשתינית. לצורך זה מגויסים גם עיתונאים בערוצי הרדיו החרדים  שלא אחשוף כעת את שמותיהם.
 
היות ונחשפתי למידע הזה אני מתחנן לציבור ולעולם היהודי כולו. תעצרו כעת את דרעי, הבחור שוב בפעולה בשירות השמאל והערבים נגד עמו ומולדתו. עשו כל מה שרק אפשר כדי להוריד את דרעי מהמסלול. הכל מותר לעשות כדי לעצור אותו כעת.
 
אגב אריה דרעי עובד גם עם כלי תקשורת ימניים ומסווה את הפעילות כדי שגם הם יתקפו את הממשלה מהצד הימני של המפה הפוליטית. אני מעביר את המידע כדי שלא יגידו שלא ידענו ולא אמרנו.

3 תגובות:

  1. חיים

    אתה רק מחזק את השיטה שהקב"ה מנהל את הבחירות והממשלה
    וכל מה שנעשה נעשה לטובת עם ישראל .
    אנו סומכים רק על הקב"ה שישמור על עם ישראל בארץ ישראל , ותפקידינו רק להתפלל .
    הקב"ה לא יתן לדרעי לעשות שום דבר .

    השבמחק
  2. חיים אתה חי באמריקה ומכיר את הציבור החרדי בישראל רק דרך המייל והאתרי אינטרנט. אז ישלי חדשות עבורך הציבור החרדי בישראל הם לא חבדניקים ברובם. ובגלל הבחירות האחרונות הם הפכו לשמאולנים. לשיטתך זה כי עפו לאופזיציה אז הם זזו שמאולה לשיטתי ולשיטת כל בו ישיבה/כולל מרגיש שיש גזירות שמד כפי שהרב שטיינמן מתריע (ואגב תחליט עם מי אתה עם שטיינמן או חבד. כי שטיינמן ניהיה שמאולני לאחרונה וחבד אין הוראות חדשות מהרבי) על כן המבשר הכתבים העורכים מרגישים את השטח ומניפים מנופי לחץ על ראשי בנט ליכוד וחצי לפיד שהם ימנים. ואומרים נעשה שיתוף עם הערבים ונגן בגופינו על התורה הקדושה הנרמסת בריש חוצות. או במילים אחרות התורה קודמת לארץ ישראל. בחו״ל יהודים מסרו נפשם על קידוש השם על התורה ולא מסרו נפשם על ארץ ישראל רק קיוו כל חייהם לעלות לארץ ישראל. אבל לא נטבחו למען ארץ ישראל. אז המבשר חזק ואמץ העם היושב בציון שמח שאתם כך מקצצים את הכנפיים לציונים. ולסיום חיים גם תגובתי אינטרנטיט אבל עדיין צד שאתה לא מספיק התייחסת לכך. אולי תגובתי יהפך לכתבה נפרדת אצלך. תודה ויומטוב

    השבמחק
  3. אם אפשר להפיל את הממשלה הזאת בצורה הזאת....כל אמצעי כשר...
    בשורה התחתונה..להילחם בחרדים זה כמו שקפריסין תרצה להילחם עם רוסיה.....זה לא ילך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.