רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 באפריל 2013

חרדים: הצילני נא מן הפה המשניא של אייכלר

הוא לא נזהר בלשונו וגורם להרבה שנאה, זה כבר ככה שנים, הנה לכם מכתב של יהודי שכואב לו על הנזק שהוא גורם ליהדות החרדית:

פניה נרגשת ליהדות התורה
 
יש לכם חבר כנסת בשם ישראל אייכלר שהוא בטוח שהוא המסבירן הטוב ביותר, ואין שבוע שהבחור לא פותח את הפה כדי להראות את חכמתו כי רבה, וכאשר האתון פותח את הפה,  הביזיונות הם גדולים והנזקים הם בלתי ניתנים לתיקון. אייכלר גידל את טומי לפיד ושוינוי ל-15 מנדטים, וכנראה הוא מעוניין שלפיד בפעם הבאה יסיים עם 30 מנדטים. הסערה השבועית שלו הייתה שגם בשואה היינו סקטור וקרא לא לשלם מיסים.
 
שנאת הדת בישראל זה בגלל הייצור ששמו אייכלר. אני פונה ליהדות התורה ולנציגים אל תבואו בטענות לא לבנט ולא לאף אחד אחר.  אם אייכלר כזה אתם תהיו מחוץ לחוק עוד כמה קדנציות. השנאה שהוא משפריץ ושנאת החרדים שהוא גורם אלו נזקים שאנו לא יכולים לאפשר זאת במצבנו כעת. 

והצרה הגדולה שבקדנציה הזאת יש לו ארבע שנים לחולל נזקים לאחר שאין רוטציה. תקחו את זה בחשבון.
 

6 תגובות:

  1. המדד היחיד אצל אייכלר להצלחה, הם השבחים שהוא מקבל במקווה של בעלז. האיש הטיפש הזה, עוד יגרום לכך שהחרדים באמת יצטרכו לרדת למחתרת (ואז הטיפש יאמר "אמרתי לכם").

    השבמחק
  2. כל עוד הבעלזער רב מרוצה מאייכלר, וכנראה שהוא מרוצה, אחרת היה ממנה מישהו אחר במקומו, אייכלר ימשיך לגרום בדבריו לנזקים לציבור החרדי.

    כל הביקורות עליו אינן מזיזות לו, והא ראיה, האיש ממשיך בדרכו ומצפצף על התערומות. הוא בטוח שמדובר באויבי בעלזא או אינטרסנטיים שמבקשים לפגוע בו.

    אפשר יהיה להשתיק את הכסיל הזה רק אם אנשים רציניים יפנו אל רבו ויציגו לו את התמונה האמיתית.

    השבמחק
  3. פניה נרגשת לחסידי בעלזא

    לצערי הרב יש צדק רב בהתנהלות של אייכלר. הסגנון של אייכלר מזיק מאד היום ויביא לסכנה חמורה. תדברו עם האדמו"ר שירסן אותו. השיטה היום היא באהבה ובקירוב וביקורת עניינית. השיטה של הנאצים נאבק נלך לבית סוהר מביא תוצאות הפוכות לחלוטין.

    לדעתי הרבי מבעלזא גם שינה גישה בהרבה דברים כי הבין שהיום הדברים מתנהלים אחרת. אם אייכלר ימשיך בסגנון הזה נגמור לא טוב.

    השבמחק
  4. היום ברדיו.....שומו שמים ותגל הארץ ברוב עונתי הקשבתי הבוקר לתכוניתו של ניסים משעל 103 FM ומה אוזני שומעות, הרב הגאון מאור הגולה ח.כ גפני מספר שבזמן יהדות התורה תקציב ההשכלה הגבוהה, והתרבות עלתה בזכותו, ובזכות יהדות התורה, וכל זה למה מפני שלפיד רוצה לקצץ בהשכלה הגבוה וגפני מתנגד, ימים טובים באים עלינו.... יהדות התורה=השכלה ותרבות של עכו"ם , אפשר להאזין לתוכנית של ניסים משעל באינטרנט. 103 תאריך 10.4 . שעה 09:15

    השבמחק
  5. אייכלר באמת מגזים בהתלהמות שלו ובהתבטאויות החריפות שלו שיוצרות אצל החילונים אנטיגוניזם כלפי הציבור החרדי. בסופו של דבר החילוניים הם הרוב ואנחנו המיעוט ולהם הכח והיכולת לפגוע בנו בצורה כואבת. בשביל מה זה טוב להגיד למשל, שלא נשלם מסים??? מה התועלת שבדברים המיותרים האלה ???

    השבמחק
  6. וכמה מסים אנחנו משלמים, להסתכל במראה ובאמת...חה' חה' חה'

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.