רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 באפריל 2013

איזו קפידא או קללה הרגה את הרב יעקב יוסף? - כל התשובות נכונות

מאת יהודה מרקוביץ:

הסיפור שמתהלך בציבור, וניתן לאמת אותו בקלות הוא כדלהלן:
כמו הרבה חולים הרב יוסף שלח לבקש את ברכת הגר"ח קנייבסקי, הרב אמר לו כי עליו לבקש את מחילת האדמו"ר מסלונים שנפגע ממנו בפרשת עמנואל, האדמו"ר טען שהוא לא נפגע ועליו לבקש את סליחת חסידיו שניזוקו ממנו בפרשה זו, הרב יוסף שלח אליהם וביקש את סליחתם, וזה פשר הצוואה שהותיר אחריו הרב יוסף בידי הרב עדס.
איננו יודעים חשבונות שמים.
בכל מקרה, ראינו יהודי שהכיר בטעותו, התנצל, ותיקן כמה שיכל את מעשיו, וזה דבר גדול, לדאבונינו, היום, יש רבים שמכירים כי הם נפגעים מיד שמים בגלל הנהגתם הקלוקלת, וממשיכים להתנהג כך עד רידתם אלי קבר, כמו אותו מחוצף הפוגע כבר שנים במנהיגי הדור, ומפיו נשמעים ציטוטים כמו :"מה עוד אתם יכולים לעשות לי, שגם הבת השלישית תתגרש, שגם הבן השני יהיה חולה...", ועדיין הוא ממשיך בדרכיו הנלוזות. או כמו אותו ר"מ שדיבר סרה בהגר"ח קנייבסקי, ברבים, קיבל את המחלה, בא לבקש סליחה, ועדיין הוא אורח מבוקש בכל כנסי המחבלים למיניהם.

2 תגובות:

  1. שכחת לרשום על ביקורו של מרן הרב שטניימן בבואו לנחם את הגר"ע יוסף וגם על מכתבו של רב גרשון אולי כי קצת הקצנת בדבריך על רב שמואל?......... חכמים (בלילה) הזהרו בדבריכם על תלמידי חכמים!!

    השבמחק
  2. לפי "התיאוריה" הזו הרבי מסלונים וכל החסידים השוטים היום אמורים ללקות פעמיים על האבל שגרמו לילדות הקטנות שכל פשעיהם זה שלא נולדו לגזע הארי!
    אז יהודה, לפני שאתה מקבל בצורה רשמית את הדוברות מטעם הקב"ה מלא פיך במים!
    שכן עונשם של כל המעורבים ביחס המשפיל שסבלו וסובלים אותם ילדים אינו מתקרב כהוא זה למה שמגיע לכל החסידים השוטים ורבניהם בראשם.
    וכפי שאמר גדול הרבנים זצ"ל: "ישנו מדור מיוחד בגיהנום לראשי ישיבות ומשגיחים" ואני מוסיף לאדמורי"ם ולתלמידיהם!
    ומה שעוללו במשך 200 שנה הליטאים לחסידים מעוללים החסידים לבני עדות המזרח!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.