רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 באפריל 2013

אכזבה עצומה בחסידות באהוש - סאטמאר עבדה עליהם נתנו רבע ממה שהבטיחו

בטרם אגש לנושא אבקש להבהיר מדוע אני עוסק בענין, למה זה כל כך חשוב לדעת. לא כל כך בשל צביעותו של הבוהושער המשחק משחק כפול, קורא כאן עוד משהו חשוב מאוד שמנהלי המוסדות יידעו. כי הבטחות לחוד ומעשים לחוד. מבטיחים שיתנו הרבה כסף, אבל כשזה מגיע למעשה מקבלים רבע ממה שמבטיחים

כל המוסדות שאינם לוקחים מן המדינה וחושבים כי סאטמאר יתנו להם נפלו בפח והם בחובות של מיליונים נאלצים לגנוב. הבוהושער חשב כי אם הוא יתחנף לסאטמאר הוא יעשה הרבה יותר טוב ובלי פיקוח. בשביל מה לקחת ממשרד הדתות ומפקח שיבא לבדוק כמה לומדים אצלך, עדיף לעבוד על סאטמאר, לקבל מהם, כשיש לך רק רבע מהמספר שכתבת ואין פיקוח

אז הנה דיווח מתוך בוהוש, על מה שקרה לרבי שלהם

לאחר ההכנות המרובות לנסיעה המיוחדת של האדמו"ר לארה"ב, ולאחר כל מסע הליקוקים והתחנונים לאנשי סאטמאר. בבאהוש מאוכזבים מהתוצאות. הם לא עשו רבע מהסכום שלו הם ציפו.

האדמו"ר עבד קשה. ביזה את עצמו והלך מבית לבית של נדיבים במשך שעות רבות מהיום והלילה היה עסוק בללקק נדיבים של בית סאטאמר. לשם זה הוא היה צריך לנאום ולדבר בפני הקהל הסטמארי שבא לראותו, ודיבר על המרא דאתרא בעל הויוא למשה זי"ע. הוא לא הסתפק בזה אלא נסע להשתטח על ציונו הקדוש. 
ועשה עוד ועוד פעולות הכל בכדי להשפיל עד לעפר את כל מורשת אבותיו לבית רוז'ין כאילו שלא קיים, ולהוכיח שכיום רק המסורת של בית סאטמאר קיימת.

אבל התוצאות היו מאכזבות, הוא אסף רבע ממה שהבטיחו שיעשה אם לא יקח מן המדינה

4 תגובות:

  1. דייק במילים הבוהשער לא ליקק לנגידים של סאטמר. רק שטיינמן ליקק לגור

    השבמחק
  2. ככה זה, התכחש למסורת אבותיו, עכשיו בני החסידים שאינם גרים בבני ברק כבר לא רוצים לתרום לו, הממשלה לא תתן כלום, וסאטמר? נו שוין...
    כבר היה עדיף לדבוק בדרך אבותיו, לפחות אחרים ילמדו את הלקח, ראו מעשי אבותיכם, הם היו יותר חכמים ממכם.

    השבמחק
  3. ר' ישראל מרוז'ין אבי השושלת המובילה לבוהוש היה טווס מנופח שחי כמו מלך על חשבון חסידיו הרעבים. לא יקרה שום דבר רע אם החסידות שיצאה מן הבלון הנפוח הזה תחוסל סוף סוף. רק נחת.

    השבמחק
  4. הבוהושער חושב להיות גיבור על חלשים. המנכל עוש את העבודה המלוכלכת, הרב בוחש במזכירות בית דין של קרליץ, והרבי חושב ללקוט את הפירות. אבל המנכל מפריש לרבי לא יותר מעשרים אחוז מהרווחים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.