רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 באפריל 2013

האם גם הוא רוצה להקים אוטונומיה לחרדים?

מאת ירושלמי:

משהו לא בריא עובר על הציבור החרדי מאז שהם מתחילים להתייבש באופוזיציה. מיליון ילדים נהיו רעבים, הישיבות נסגרים, הכל מתמוטט.  יש ניסיון לייצר בהלה ופאניקה בציבור על לא כלום כי הפוליטיקאים לחוצים מאד. הם לא יודעים איך לאכול את האופוזיציה. עיתון המודיע כבר קרא להקים אוטונומיה חרדית, וכעת גם המבשר הולך בעקבותיו ושלח את הכתב שלו אשר מדינה לבקר ברמאללה, אולי ללמוד מהערבים איך להקים אוטונומיה.
 
אשר מדינה הוא הכתב הספרדי היחיד בקן הצרעות האשכנזי של המבשר, אבל בניגוד למה שאתם חושבים, הוא הכתב המוכשר ביותר שיש בעיתון הזה וגם עם דעות ימניות. אבל מאז שהאדונים  האשכנזים נמצאים בחרדת אופוזיציה, הכתב אשר מדינה קיבל הוראה  מהעורכים להתחיל לתקוף את הדתי לאומי להציגם באור מגוחך ולהתחיל לפזול שמאלה. אולי זה מה שיפחיד את בנט. אז הכתב הממושמע מדינה שומע לעורכים ותוקף את הדתיים לאומיים על בסיס שבועי ומביא השקפות נוסח ר' משה בלוי ור' משה שיינפלד. שיהיה.
 
העורך החדש בהמבשר יש לו כבר היכרות ישנה  עם הפלשתינים מדובר בבנימין ליפקין שלפני שנתיים רץ לנשק את אבו מאזן וללחוץ לו ידיים. כעת הם שלחו את מדינה לרחרח מה קורה ברמאלהה. והוא חזר למרבה ההפתעה עם התרשמות חיובית על הפלשתינים, ובראיון שנתן הוא הסביר עד כמה הם טובים ומה שרואים מכאן לא רואים משם.
 
תראו מה שאופוזיציה מסוגלת לעשות לאנשים שפויים. איזו מדינה מיוחדת במינה.

תגובה 1:

  1. אויי חיים כמה שאתה משוגע,האמא של הרופא שלך עדיין לא נולדה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.