רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 באפריל 2013

אלפי מטומטמים בעולם החרדי והדתי - מקובל חדש בשוק מציעי עצות וברכות

אקדים שלא בדקתי את הגאון והצדיק הזה, מספיקה לי המודעה בשביל להתייחס לנושא. הוא לא הראשון וככל הנראה גם לא האחרון לשקרנים ורמאים העובדים על הציבור מוציאים מהם סכומי עתק, מבטיחים להם כי הם רואים בשמים בדיוק מה שעומד לקרות והם ידריכו בדיוק מה טוב ומה לא טוב וכיצד לפעול

תקראו טוב את המודעה הזו, אין הונאה גדולה מזו, הוא מעיד על עצמו כי הוא יודע הכל, מספיק בשבילי רק להסתכל על הפרצוף שלו ולקבוע כי מדובר בנוכל פשוטו כמשמעו

צרת הצרות שלנו, שיהודים תמימים המחפשים ישועות, במיוחד מי שהם בצרות לא חושבים ונופלים לידי מי שמנצלים את הרגעים הקשים שלהם

זה כלל גדול, כשאתה בצרה, אל תמהר לחפש ישועות, מפני שתלך מצרה אחת לאחרת. תרגע, תמתין , תעשה בטוח שהראש חזר לעבוד, ורק אז תעשה את הנכון. למקובלים מן הסוג הזה אם הלכת הפסדת, מפני מה שיבא יבא גם בלעדיהם, ומה שלא יבא, גם אם הם יבטיחו לך שיעמדו בפני כסא הכבוד ויכריחו את הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו לעשות מה שהבטיחו זה לא יקרה

כן, תפילות זה משהו אחר, מי שמבטיח כי הוא רק ישתדל ויתפלל אז גם תהיו חכמים, וכאן אספר לכם סיפור שאני תמיד אומר את זה למי שבאים להתייעץ איתי

לפנות לאדמו"ר לרבי לרב גדול בעת צרה זה הדבר הכי לא חכם לעשות. רבי יוחנן בן זכאי בתו חלתה, בקשה ממנו אשתו כי יתפלל עליה, הוא פנה לתלמידו הקטן חנינה שבאותו זמן עדיין לא היה היה החנינה שהכרנו מאוחר יותר וביקש ממנו שהוא יתפלל. כעסה אשתו ושאלה מדוע עשה כך, הלא אתה הגדול מכולם למה אתה לא מתפלל. אמר לה רבי יוחנן, אני שר אצל  הקדוש ברוך הוא ובשביל להכנס אני צריך לבקש תור, ולעיתים זה מגיע רק אחרי כמה שבועות. ואילו חנינה הוא עבד, הוא נכנס ויוצא כל הזמן ולו הכי קל להגיע למלך

כשאני מבקש להתפלל אני מחפש את היהודי התמים האמיתי הנקי מי שהוא עבד אצל הקדוש ברוך הוא וממנו מבקש שיתפלל. כל אלו שהולכים עם האף למעלה אז אחת מן השתיים. אם הוא גדול זה יקח הרבה זמן, ואם הוא שקרן וגאוותן אז חבל על הזמן

תגובה 1:

  1. אתה צודק אם הוא היה צדיק הוא לא היה הולך עם חליפה רגילה, אלה בלבוש מפואר יותר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.