רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 באפריל 2013

מיהו באמת ר' אליעזר ברלנד? - מכתב מזעזע

מכתב זה קיבלתי מיהודי שמכיר אותו מקרוב המעלה את אשר קרה וקורה במשפחתו

הרב שאולזון היקר
כדאי שתדע את האמת על ברלנד וכתתו . אבא שלי מכיר אותו מקרוב כבר 30 שנה . הוא היה ישן אצלנו בבית. בחסדי השם אבא שלי ניתק מגע לפני יותר מ 20 שנה . אבל יש לצערי בלבול גדול הרבה מאמינים באותו האיש והרבה שותקים או מפחדים !! הגיע הזמן לשבור את חומת השתיקה ולצאת נגד הכת !!!!  ואני מבקש ממך לקרוא את המכתב המצורף בעין עד הסוף זה נכתב ע"י תלמיד קרוב שיודע הכל לפני ולפנים!!!!
יישר כח והלוואי שנזכה להפיץ את האמת.
כבר שנתיים מתנהל משחק של אליעזר בארץ הפלאות. כלומר כל אחד מנסה לנחש מה הדבר הכי הזוי שהולך לקרות בשובו בנגים ואף אחד לא מתקרב למציאות כי מה שקורה הוא כל כך הזוי ומופרך שאפילו כמות מופרזת של אל אס די לא יכולה לסייע אבל אנחנו לא, לא מתייאשים רק רודפים ורודפים ורודפים לזכות להיות מחמשת המופלאים. אפילו אם זה יהיה באוגנדה, העיקר לא להיות ציונים ולא משנה אם זה יהיה אשת איש וקצת פידופיליה, העיקר לא סנדלי...ם תנכיות וקוקו שהם כידוע עבירה מדאורייתא שעונשה כרת של הנפש מאותו האיש.
במה הדברים אמורים?
בכך שהדיון מסתובב סביב הטפל ומזניח את העיקר:
זכינו להיות ממקימי דת חדשה. דת שמקבילה ונושקת באי אלו מקומות ליהדות ואפילו לברסלב אבל בכל זאת היא דת חדשה לגמרי ושמה:
ברלנטיזי
בדת הזאת יש המון מצוות עשה ולא תעשה והנהגות של מסירות נפש שתכליתן לזכות להתקרב, ולהתכלל ולפרנס ולפרסם את אותו האיש שעבר את רשב"י בגיל 7 ואת רבנו בגיל 8 וטרח להודיע כמעט בכל שיעור ששמאלו של משה גברה על ימינו של הקב"ה ואם כך מה תהרהרו אחריו? והרי מי שפורש ממנו כפורש מן החיים והראיה ששם אביו הוא חיים. פשוט וקל.

וכאן אפשר רק להוסיף המון שאלות פשוטות למי שבכל זאת מחזיק עדיין שהשולחן ערוך נכתב לכלל ישראל, וגם צדיקים מלאכים לא יכולים לעשות מה שבא להם:

איך נהפכו חסידי ברסלב המעונים והנרדפים מאז ומעולם לחסידים הכי אלימים ומסוכנים, חסידים שרודפים כל מי שמתייצב בדרכם ואפילו רק בענייני ממון ושוברים את העצמות לכל מי שנדמה להם שעבר על שולחן ערוך ברלנד, עד כדי כך ששום רב לא מוכן להתעסק עם המשוגעים האלו? וכמו שאותו האיש העיד וחזר וצעק בשיעורים האחרונים שנתן שהוא לקח חסידים והפך אותם לרוצחים.
והתשובה כמובן שהרי הוא עבר את רבנו בגיל 8

איך נהפכו חסידי ברסלב שמעולם היו מדקדקים במשפט - לא לגזול פרוטה לחבורה של שודדי דרכים שעושים את רוב ימיהם בדרכים ועושקים עשרות אלפי אנשים בהתרמות למוסדות שכלל לא קיימים כאשר חלק הארי של התרומות עובר להוצאות מושחתות של משפחת המלוכה כגון דמי שתיקה ותשלומי שוחד למקורבים?
והתשובה? שקל ביום כן זה ידוע

איך נהפכו חסידי ברסלב שמעולם נזהרו לא להוציא דבר שקר מפיהם לשקרנים מדופלמים שמחרטטים על בית תבשיל ואמה על אמה עד לאוויר הרקיע ובניית בתי כנסת פורחים באוויר ותחתום כי הרי גם אותו האיש חתם לבד"ץ ועבר על החתימה בלי להניד עפעף.
והתשובה - מדובר באמת לאמיתו של האמא של האמה, אמת מעולם האצילות.

איך חסידי ברסלב שנזהרו להיות מהנעלבים ואינם עולבים שומעים שיעורים שלמים שבהם אותו האיש או מלכת הלבבות שופכים דמם של חסידיהם בפרהסיא ומספרים על כל תחלואיהם בציבור והגדיל אותו האיש לעשות שהפך את אלפי הפתקים שבהם נכתבו הווידויים על כל העבירות והנפילות של חסידיו לסימניות בספרים ואלו הפכו להיות העיתונות הצהובה של הגבאים וגם הממתינים להיכנס בתורם לעור העורות.
והתשובה: זה התיקון שלהם. הם זכו. הוא עושה את זה במסירות נפש, כמו המעשה שהיה מספר על הכפית ורבי לוי יצחק מברדיצ'ב.

יש עוד מיליון שאלות קשות, מביכות ומחליאות כמו איך אותו האיש לא שם לב שבטעות נתנו למנכ"ל הפורש פיצויים בסכום של 12 מיליון ש"ח כאשר הוא ומשפחתו ממשיכים לעבוד במשכורות שלא נשמעו כמותן בשוק החופשי ובודאי לא באירגוני צדקה. וגם לאחר שנודע לו הוא לא ממש התעניין בזה כי כסף העבדים מביאים כמו זבל ואפשר אפילו לקנות בזה את הגג של השכן ב-750 אלף דולר. אבל לתת ללומדי התורה הנאנקים תחת עול החובות? בטלנים, אשמתם שאינם יודעים איך להמשיך את השפע כראוי.

או איך הוא צרח על כולם למה ובאיזה עזות הם קוראים לאישתו זרש עד שיום בהיר אחד הביא לו שמעון רובינשטיין את ההקלטה של שיחת השיעור שלו במוצאי שבת שבה הוא עצמו קרא לאשתו זרש ומאז - ליהודים הייתה דממה ורווחה

או איך במשך יותר מ-10 שנים הוא מסתובב בכל מקום עם חבורה של בריונים שמשתדלת לשבור את העצמות לכל מי שמסביב בניגוד גמור לרצונו ורק הוא לא יכול לעשות כלום כי הוא נמצא באצילות ולא שם לב ובייחוד כשהוא ניגש לציון גבנו הקדוש באומן עם 20 אוקראינים שוברי עצמות ולמרות כל המניעות הנוראיות הוא משתדל במסירות נפש אמיתית להעניק עוד חיוך ליהודי מדוכא ולקחת עוד פתק מנער כוסף ופתאום יום אחד בהיר היפיפיה נרדמת הפסיקה לקבל נשיקות כבוד בתחת והתעוררה לברוח ולהתנגד נגד שלטון הרשע של הבן והנכד.
בחייאת 10 שנים להתעורר? על מי אתם עובדים?
אבל לכל הקושיות יש תרוץ נאה ומתקבל שעיקרו:
לא להיכרת מאותו האיש.
לזכות להיות מחמשת המופלאים שיחזיקו עד הסוף בישיבה שתוקם בב"א בחניתה.

אבל באמת כתוב בשיח שרפי קודש שמי זה האיש באמת זה רק אישתו יודעת, ומי האישה באמת זה רק האיש יודע ואם היא אומרת שהוא חולה נפש, סכיזופרן סובל מפיצול אישיות, שאימא שלו הייתה קוראת לו היטלר והוא גם סוטה מין למה שנשבור לה את המילה? רק בגלל שהוא קורא לה זרש? בוא נלך בתמימות ונחליט ששניהם צודקים ביייחוד שהבן והנכד, כנגד כל האניטרסים המשפחתיים מאשרים שאכן כך הם פני הדברים ואילו אחד החתנים (לא זה שלפי האגדות מחכה לו 15 שנה, אחד סתם בכלל לא בעסק) שואל בתמימות אז עכשיו התברר לך שהעריץ הוא גם פידופיל - ביג דיל!

אבל ככה זה:
אי אפשר להכניס חוליות ברכיכות
ולא אומץ לב בפחדנים
ולא קו או אפילו נקודה של יושר בכסילים
וטיפת יהדות או לב בשר בברלנטיזימים

13 תגובות:

  1. ומעניין שחברו הטוב ביותר של ברלנד כבר שנים זה 'יענקל אלתר'............

    השבמחק
  2. סוף גנב לתליה! העיקר שהאמת כבר יצא לאור, כולם יודעים עכשיו את השקר של ברלנד שמתעתע בנו כבר עשרות שנים. בן אדם שעושה צחוק מהקבלה בלי שום פחד וקורא לגילוי עריות - עולם אצילות. זוהי ליצנות במלוא הדרה. העיקר שהבן אדם הזה כבר לא ייזכר בהיסטוריה כ"צדיק יסוד עולם" אלא כ"חולה נפש", ובזה מסתיימת הפרשה. בואו רק נקווה שהבן אדם ייעצר בקרוב ולא יסתובב חופשי וימשיך לנצל ח"ו בנות תמימות. ואני מאחל לכל חסידי שובו בנים התמימים החלמה והתאוששות מהירה מהמכה שהם קיבלו ל"ע, ושיתחילו להיות ברסלבים נורמלים או סתם חרדים רגילים בלי שגעונות ובלי "אורות". ולה' הישועה.

    השבמחק
  3. בלי התייחסות לכל הסלט הזה שכתוב פה, שידע הגיבור הגדול שיושב מאחורי מקלדת ומפרסם כאלה כתבות מכפישות, שהוא עובר על לאו דאוריתא של "ארור מכה רעהו בסתר". ועובר על כל אדם שקורא את זה.

    השבמחק
  4. אני משוכנע שמי שכתב את המכתב הזה הוא נ נח חסר חיים... כי רק הם מלכלכים על רבנים בלי חשבון ובלי הוכחות, רק בגלל ש"סבא" אמר (לפי טענתם) שכל הרבנים הם קליפות.
    (הוא טוען כדי שיתקבלו דבריו שהוא "מכיר מקרוב" וזה ממש לא נראה כך מבליל ההמצאות והשקרים שהוא קישקש פה).
    לא נעבור על כל השקרים שכתובים פה, רק השורה התחתונה מוכיחה כמה שהכותב הזה הוא שקרן או מושפע. זה שהוא כתב על הרב ברלנד על נושאי מין ח"ו, והכל בגלל מה? כתבה בטלוויזיה שהתראיין שם איזה בחור מעורער בנפשו שירה על אנשים כדי להרוג, והשתחרר מהכלא בעיסקת "עד מדינה" להעליל על הרב ברלנד. ועוד הקלטה אנונימית מבויימת מאשה לא ידועה, שמכחישים את זה מסמכים רפואיים של הרב בן ה-76, שכבר שנים רבות הוא לא מסוגל לתפקד בנושאים אלו!
    בנוסף, כל הרבנים שדיברו איתם על זה, כולל הגרי"מ שכטר והרב קיוואק מרבני ברסלב, כולם אמרו שזאת עלילה שפילה, והרב ברלנד צדיק וקדוש וטהור כתינוק שנולד.
    אז באיזה רשות והתר הלכתי אתם באים ומצטטים עלילות של התשקורת החילונית, ומכתבים אנונימיים שעוברים על "ארור מכה רעהו בסתר"!?!

    השבמחק
  5. אנ י מריח שקר מקלימוטרים... שנים הרגשתי שיש שם סיאוב... וצדקתי

    השבמחק
  6. לכל המגיבים היקרים.

    ראשית ברצוני לציין שאני ומשפחתי היינו תלמידים של אותו ברלנד ואנחנו חותמים ומחזקים את ידיו של הרב שאולזון על מכתב נפלא זה!!
    כל מילה בסלע!! אמת לאמיתה לצערנו הרב!!!

    אני מבין שכואב לכם שהאמת יוצאת לאור ומתפרסמת. אבל תדעו לכם שסוף האמת לנצח וסופו של ברלנד קרב ובא!! יום הדין קרב ובעז"ה סוף סוף הוא ומשפחתו ישלמו על כל הפשעים שהם עשו!!!

    וכל מי שמטייח ונתן יד לפשעים החמורים שקרו שם ישלם ביוקר בעולם הזה ובעולם הבא!!!

    יישר כח גדול לרב שאולזון על הפצת האמת

    השבמחק
    תשובות
    1. הטרדה מינית בשם האצילות בחצר הרב אליעזר ברלנד

      נשים מקהילתו של הרב ברלנד, שחשוד בהטרדה מינית, מספרות שהוא וחסידיו הסבירו לנשים שעל ידי המעשים הללו הן עוזרות לרב לבטל את האיום האיראני

      מחק
  7. לא' נדרש זמן להבין שהוטרדה מינית על ידי הרב אליעזר ברלנד, שהיה בעיניה קדוש וצדיק, ולהתלונן במשטרה. היא בת 18 וחצי, נשואה, פניה היפות נתונות במטפחת שחורה מהודקת כדרך הירושלמיות. היא עוברת משבר לא רק כאשה שהוטרדה מינית, אלא גם כמי שגדלה במערכת אמונות ייחודית, שבמרכזה הרב, צדיק, יסוד עולם. מאז שהתפכחה, עולמה התמוטט. היא הפסיקה לעבוד וחייה סובבים סביב המקרה וסביב הפיצול בקהילה שלה, שהיא מנודה ממנה מאז חשפה את קלונו של הרב במשטרה.

    "אני בת של חסיד ותיק של הרב", היא מספרת. "אבא שלי מאמין עדיין ברב. אני חושבת שאם הוא יפסיק להאמין, הוא ימות מזה. היום, כשאני בחוץ, אני מבינה ש'שובו בנים' היא חסידות שקר שמה שמעניין אותה זה הכסף. כל מה שהרב היה עושה היה מאוד משונה, לא רגיל. היה צועק, היה נוסע בלילות לתיקונים, ואנחנו אחריו".

    "בעלי הוא צדיק. הוורט שלנו (מעמד שמקדים את האירוסין, ת"ר) היה אצל הרב. חיכינו שם כל הלילה. הבעל שלי בכה לשומרים, שיתנו לנו להיכנס לרב, ורק בחמש בבוקר שברנו צלחת. הייתי מבסוטית. זו גאווה ביני לבין החברות שלי, שיש לי חתן שרודף אחרי הרב. אחרי שבע ברכות (שבוע אחרי החתונה) בעלי המשיך ברדיפות אחרי הרב. היה הולך לחברון, עמוקה – איפה שהרב היה, בעלי היה רודף אחריו. אחר כך גם אני הצטרפתי".

    "חשבנו שאנחנו עושים מסירות נפש. במשך שנה מאז שהתחתנו לא היה לי ערב אחד עם בעלי, כי הייתי ברדיפות. היינו שפוטים של הרב. היתה קבוצה של נשים שרדפו אחרי הרב. הרב היה מלהיב אותנו, יוצא פתאום מהרכב, עושה תיקונים, ואז נכנס ונוסע. עבדתי מ-12 עד ארבע אחר הצהריים, כדי שאספיק לישון קצת בבוקר, אבל הרבה פעמים הייתי מתקשרת ואומרת שאני לא מרגישה טוב. ואז גם לא היתה לי משכורת כמו שצריך.
    "אבא שלי השריש בבית את הרב בתור רוחניות. גם אני התחלתי ללכת לרב, כי שמענו שאפשר לקבל ברכה. פעם היינו רואים את הרב מרחוק, אבל עכשיו הבנו שאפשר להיכנס אליו בלי לשלם מיליונים. התלהבנו, התחלנו להגיע אליו בלילות.



    השבמחק
  8. "בפעם הראשונה שנכנסתי אל הרב, זה היה עם עוד נשים והרב נתן לנו נשיקה במצח. משהו עדין, נשיקה מהצדיק. אז לא חשבתי שזה חריג, אבל מנשיקה זה כבר היה להחזיק בך, לגעת, ללקק. הרבה נשים לא מאמינות שהרב נגע ונישק, כי בהן הוא לא נגע. אלה נשים אשכנזיות מבוגרות. אם הוא היה נוגע בהן, הן היו מחסלות אותו. אז הוא עשה את זה לנו, החסידים התמימים. ככה, שלא נרגיש, תמיד הידיים שלו היו מתנופפות באוויר. הוא היה מתקרב ועושה את זה מהר בלי שתביני, כששלוש ארבע נשים בחדר – מלטף את ההיא, מחבק את ההיא. יום אחד הוא אמר לבעלי, אשתך תזכה להיות בעולם האצילות. רק אחר כך הבנו שהוא הכין אותו.

    "בפעם ההיא באתי כרגיל עם בעלי לרב והוא אמר, 'אתה תישאר פה ואת בואי אתי'. הוא נעל אותי בחדר שלו ויצא. כשנכנס הוא הצביע על המיטה. אני לא זוכרת מה אמר לי. הוא נישק אותי והכניס את הלשון שלו לפה שלי. הוא החזיק אותי ממש חזק כולי קרוב לגוף שלו והוא התרגש נורא והתנשף. הוא אמר לי, 'עכשיו את בעולם האצילות', וליקק לי את הפנים עד שהם היו ממש דביקים, ואני נלחמת עם עצמי לא לעשות כלום. עד היום יש לי טראומה מזה. אחר כך הוא הכניס את הידיים שלו אל מתחת לחולצה שלי ומישש אותי ממש חזק. ואז הוא פתח את הדלת ורצתי לבעלי ואמרתי לו בהתרגשות הרב אמר שאני בעולם האצילות. התחלנו לריב, כי בעלי הבין".

    היא מספרת שהרב הרבה להטיף לפרישות. "תשעה חודשים הוא אמר לי ולבעלי לא לגעת. מהנישואים היינו פרושים (לא קיימנו יחסי מין, ת"ר). נרצחנו על זה. לפעמים היינו נוגעים ואז היינו אומרים 'הרב יכעס עלינו'. אני ובעלי היינו נכנסים והייתי שואלת אותו, 'מתי נזכה לילדים?' הוא היה אומר, 'אתם לא נוגעים אחד בשני? את תיפקדי'... היינו תמימים. חשבתי שיהיו לי ילדים רק בגלל שהרב הבטיח לי כי ניפקד. אני ובעלי היינו נכנסים והייתי שואלת אותו 'מתי נזכה לילדים'. הוא היה אומר 'אתם לא נוגעים אחד בשני? את תיפקדי'. אבל כל הזמן הוא היה אומר, 'עכשיו תלכי לטבול', כאילו דאג שאהיה טהורה עבורו. ליד אנשים הוא היה שואל: 'מתי הלכת לטבול? לחשתי לו באוזן והוא היה אומר ליד אנשים, שהלכתי לטבול. הייתי מתביישת. כל הזמן הרב היה מתקשר: אני אוהב אותך, מתגעגע אליך, מתגעגע לנשק אותך. אבל הוא היה מערב את הדיבורים האלה בדיבור קדוש. ואז פתאום הוא הפסיק להתקשר אלי".

    א' התפקחה בעזרת חסיד ותיק בחסידות. "הבת של החסיד היתה חברה שלי" היא אומרת, "היא היתה נכנסת אל הרב כל לילה, כמוני. אחרי שקרה המקרה (ההטרדה המינית) היא באה אלי וסיפרה לי שלאביה יש מגילת סתרים שבה מסופר על 18 נשים שכל אחת קשורה לצדיק בצד אחר בגוף ויש להן חלק בגאולה. באנו לאבא שלה והתחלנו לספר לו. פתאום הוא אמר, 'די, אין מגילת סתרים. הרב מתועב'. חטפנו הלם. הוא קרא לבעלים שלנו וסיפר להם. אז רק הבנו מה היה, והכל התפוצץ".

    החשדות להטרדות מיניות של הרב עלו בחקירה של סכסוך וירי בחסידות. מהחקירה עולה שהסכסוך פרץ בעקבות ניסיון השתקה של החסיד איתי נחמן שלום, שראה את רבו מקיים יחסי מין עם אשה מהקהילה, ולא הסכים לשתוק. מאז שהתפוצצה הפרשה, החסידות מפוצלת בין תומכי הרב ומתנגדיו. הרב, שנמצא ככל הידוע בארצות הברית ומיוצג על ידי עורך הדין יעקב וינרוט, יודע שמתקיימת חקירה נגדו בנושא ההטרדות המיניות.

    נשים מהקהילה מנסות כיום לחזק את אלו שהוטרדו ולעודד אותן שיפנו לקבל עזרה. הן מבקשות להישאר בעילום שם כי הן חוששות מנחת זרועם של הבריונים בחסידות. הן מסבירות שהרב ניצל נשים חלשות בכוח הכריזמה שלו. לדבריהן, הרב וחסידיו הסבירו לנשים שעל ידי המעשים הללו הן עוזרות לרב לבטל את האיום האיראני ולבטל שואה מעם ישראל. לדבריהן, הרבה נשים נפגעו אבל הן שותקות. בדף פייסבוק לנפגעי החסידות, שפתחה אשה חרדית מחוץ לחסידות, מספר החברים גדל בהתמדה. לדברי מנהלת הדף, כמה נשים פנו אליה באופן פרטי וסיפרו לה שגם הן הוטרדו מינית. לדבריה, התיאורים דומים: "הן נכנסו לחדר לקבל ברכה מהרב וזה הסתיים בליקוקים, דחיפות ידיים ואמירות כמו, 'אני לוקח ממך את כל העבירות'". לדברי המנהלת, כמה מהנשים קיבלו אחר כך כסף מהרב, סכומים של 500-1,000 דולר, אבל הן חוששות להתלונן ולא מוכנות להעיד






    השבמחק
  9. משה. הספר "על כסאו לא ישב זר"
    ספר מדהים! כדאי לקרוא למי שרוצה להכיר את מסורת ברסלב ואת דעת רבי נחמן ורבי נתן בעניין צדיק הדור, אדמו"רות ומנהיגות בברסלב שעניינה פסול היום.
    הספר "על כסאו לא ישב זר" מתיר את האדם מכבלי ההנהגה ושלטון היחיד ומעביר את השליטה על חייו של האדם מהמנהיג אל האדם עצמו, שבכך נעשה חופשי ומשוחרר להתקרב ולעבוד את ה'.
    רבינו מגלה לנו שהאוצרות נמצאים אצלנו, אצל כל אחד ואחד, ותלמידים צריכים להעמיד תלמידים שילכו ויתקדמו בעבודת ה' וידעו לעמוד לבד על רגליהם בזכות עצמם שכך היא דעת הצדיק ובכך ניכר שהמנהיג היינו מנהיג אמת - שאינו משעבד אותך לרצונותיו וגחמותיו, אלא כל אחד כפי דרכו וכפי תיקונו בעולם ימשיך את מעשיו.

    השבמחק
  10. כדאי לדעת!!!
    אין (עדיין) עדות אחת רצינית מלבד כל אותם ההזוייות שרדפו אחריו בבוץ ובשלג, ישנו במכוניות לילות שלמים במטרה לפגוש בו.
    יש ים אינטרסים בסיפור ורבים חזרו בם.
    הזוועה לא תיפסק וכנראה שיד ה' תאלץ להתערב ורק כך האמת תצא

    השבמחק
  11. צר לי לאכזב אותכם. האיש מאחורי המקלדת הוא לא נ.נח. ולא חסר חיים. יש לו חיים טובים, וייחוד אחרי שארץ ישראל הקיאה את הקליפה הזאת שקוראים לה אליעזר ברלנד. למעשה הוא אחד שהקדיש 25 שנה מחייו וחיי אשתו וחיי ילדיו לישיבת שובו בנים, ואחד שבניגוד לכל אלו שמכירים רק את תיאטרון הקדושה של משפחת המלוכה, כי הם לא זכו להיכנס אל הקודש פנימה, ובכן האיש הזה מאחורי המקלדת דווקא כן זכה לשמוע את הדיבורים מאחורי הפרגוד, ומוכן לעמוד בפני כל תביעת דיבה (שכמובן לא תוגש כי גם הא.ב. וגם הב.נ. וגם רוח הכותש יודעים את האמת הרבה לפני שהפרשה התפוצצה). רוב הדברים שנכתבו ראיתי במו עיני כמו עשרות מתלמידי אותו האיש, ומיעוטם שמעתי מאנשים נאמנים שבעצמם עברו טראומה לא קלה לאחר גילוי האמת הזוועתית.
    הדבר הכי מזוויע שיש כאן כת שעובדת כפשוטו את אותו האיש, דורסת את התורה ברגל גסה, רודפת באלימות רוחנית ופיזית את מתנגדיה, מנצלת אנשים תמימים ושודדת את כספם והציבור מתעקש להתעסק בהלכות לשון הרע וללא שהאזין כלל לנשמות העשוקים והנפגעים ממהר לפסוק ש"ארור מכה רעהו בסתר", ואין עדויות, והם כולם משוגעים. ובכן יש המון עדויות של אנשים שפויים, ולא יעזור שיעמדו כל היום והלילה ויאמרו שהם משוגעים כי הם לא. למעשה השפויים היחידים הם אחו שהפנימו את הסיפור, הצליחו לשבור את חוקי הכת ופרשו משובו בנים כי משפחת ברלנד לא מכה בסתר. היא שודדת, שוברת עצמות ומורידה את חייהם של אנשים לשאול בגלוי ובפרהסיא. ועל כך כבר פסק החפץ חיים בכלל ד':
    ז. וכל אלו הדינין שכתבנו הוא דווקא באיש, אשר מנהגו ודרכו להתחרט על חטאיו, אבל אם בחנת את דרכו, כי אין פחד אלוקים לנגד עיניו ותמיד יתייצב על דרך לא טוב, כמו הפורק מעליו על מלכות שמים או שאינו נזהר מעברה אחת, אשר כל שער עמו יודעים שהיא עברה, דהיינו בין שאותה העברה, שהוא רוצה לגלות, עשה החוטא כמה פעמים במזיד או שעבר במזיד כמה פעמים עברה אחת המפורסמת לכל שהיא עברה, אם כן מוכח מנה שלא מחמת שגבר יצרו עליו עבר על דברי ה' כי אם בשרירות לבו הוא הולך, ואין פחד אלוקים לנגד עיניו, לכן מתר להכלימו, ולספר בגנותו בין בפניו ובין שלא בפניו.

    ואפילו אם נאמר שהעדויות הן רק מאותן "הזויות שרדפו אחריו בבוץ ובשלג, ישנו במכוניות לילות שלמים במטרה לפגוש בו", אז אתם משוגעים על כל הראש!!! זה יהדות? אתם משוגעים



    השבמחק
  12. "באותו שעה חוזרין ישראל לדעת אחרת ומבזין למשיח ואומרים אוי לנו שתעינו אחר משוגע זה אמר להם הקדוש ברוך הוא משוגע אתם קורין אותו עכשיו תראו את האור שלו שהיה מהלכת סביבותיו שנאמר (תהלים נ ג) וסביביו נשערה מאד וכל שהאמין בו אינו נמחק מספר החיים שנאמר (דניאל יב א) ובעת ההיא ימלט עמך" (פרקי היכלות רבתי פרק לה אות ה)

    http://tzaddikeliezer.blogspot.co.il/

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.