רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 באפריל 2013

הרבי מגור הסתנן הלילה מביתו ושהה כמה שעות בבית חולים לטיפול מיוחד - ה' ישלח לו רפואה שלמה במהרה

רחוק מזרקורי החסידים, ולאחר זמן התפילות, השעה היתה 8 בלילה, נבלע הרבי למכוניתו של מנחם גשייד כשלצד הרבי מצטרפים יענקל ליצמן, ונאמן ביתו ואיש אמונו ר' לייבל פזנצ'בסקי, ונסעו לטיפול מיוחד בבית הרפואה (בעבר הרבי היה נוהג במצבים כאלה לנסוע ברכבו של יענקל ליצמן)

הטיפול לקח כשלש שעות והוא חזר לביתו לפני 12 בלילה

יצויין כי הרבי עושה מאמץ אדיר לקבל בריתות וקהל ומשתתף כל יום בתפילת מנחה בבית המדרש

12 תגובות:

  1. מה שאתה כותב זו פגיעה בפרטיות.
    יש הבדל בין מה שאדם נוהג בציבוריות לבין מצבו האישי, גם אם טוענים שיש לכך השפעה, אז מספיק לציין שהוא חולה, מבלי לציין יציאתו לטיפולים וכד'...
    זה אינטרס שלך לשמור על רמתו של הבלוג.

    השבמחק
  2. גם אני חושב שאין צורך לספר דברים אלו, אתה כמו ילד בגן, שוויצער, מה כולם צריכים לדעת ששאולזון ידע ראשון??
    מה תגיד בעולם האמת שישאלו אותך למה פירסמת מידע זה??

    השבמחק
  3. אני סבור שחסידים כן צריכים לדעת את מצב רבם, וידוע כוחו של תפילת רבים, וכן קן הצרעות החונקת את הרבי ומערבת את הרבי במדונים ומחלוקות ירעדו להמשיך במעשיהם, החסידים יתקוממו נגדם, ומזה יוכל לצמוח רק ישועה ורפואה לאדמו"ר מגור שליט"א

    יעקב אריה בן יוטא הענא לרפו"ש במהרה.

    השבמחק
  4. יש לי רפואה מצוינת, שיפסיקו לעשוק לגנוב להתאכזר ולמצוץ דמם של חפים מפשע.

    השבמחק
  5. הסתנן???? התגנב???? ברח??? טס???? נוסע לחו"ל ???

    יצא בשמונה בערב בדיוק לבדיקות שגרתיות וחזר בעשר בלילה לביתו

    לא יעזור לך כלום הוא יישאר אתנו עוד המון שנים לפחות 30 שנה שזה אומר שכבודו יהיה אכול ע"י תולעים הוא יערוך סנדקאות לנין שלך שיהיה גערע חתן של אקרמן אוחחחח אידן נקעמה .....

    השבמחק
  6. תרגע בבקשה

    נראה לי שקפיטל תהילים יותר יעיל מכל הקללות שלך,

    תוציא תהילים ותבקש שהרבי שליט"א יאריך ימיו ושנותיו בבריאות השלימות עמו"ש (למה קצבת לו רק 30), ויזכה לקבל פני משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.

    השבמחק
  7. חיים, תסיר תיכף ומיד את התועבה הזאת של הגערער נואפים, שלא בוחלים בשום אמצעי ע"ז ג"ע וש"ד ימח שמם וזכרם.

    השבמחק
  8. אני בתור גערער חוסיד אני מודה על האמת שאני עושה חטא שאני נכנס לכאן ואני יקבל על זה גהנים אבל מה שאני רוצה לומר לך חיים שאולזון תמיד אתה כותב שאתה כותב נגד גור כי אתה רוצה להוכיח שכל מי שעושה טרור אתה מטפל בו ואין לך כלום נגד הרבי שליטא רק נגד הטרוריסטים שאני אישית גם לא אוהב אותם אבל אני קורא את הפוסטים שלך על גור ואתה לא מפסיק לזלזל ברבי שליטא למה אתה עושה ככה לרבי למה אתה צריך להדגיש כל יום ויום שהרבי חולה למה אתה הופך את הרבי לרשע מי אתה בכלל שתדבר נגד הרבי הרבי קידש את העיניים שלו כל החיים ואתה ? הרבי יגע בתורה כל החיים ואתה ? וזה לא חס וחלילה שהרבי יצא לתרבות רעה כמו שיש רבנים אחרים שיש רינונים עליהם רבונו של עולם אתה רוצה לכתוב נגד הטרוריסטים תכתוב אבל מה אתה רוצה מהרבי שליטא דייייייייי

    השבמחק
    תשובות
    1. הרבי יגע בתורה כל החיים ?, חידוש עצום.

      ודרך אגב הרבי בשניה יכול למגר את כל הטרוריסטים, אם רצונו בכך.

      מחק
  9. תודה חיים שהסרת במהירות את תמונת התועבה, תדאג לסדר שאי אפשר יהיה להדביק תמונות, הלא אלפי צעירי הצאן ביהדות החרדית נכנסים לאתר.

    אפילו באתרים נכריים זה פלילי לפרסם באתר ציבורי תמונות תועבה כאלה.

    השבמחק
  10. חיים, אתה חייב לגשת למשטרה ולהגיש תלונה נגד מפרסמי הפורנוגרפיה באתרך, ושהם יקבלו רשות לאתר את ה IP מסלול הנתב וה DMO של הנופאים ולהענישם כדין.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.