רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באפריל 2013

סוף לתועבת גור - מעכשיו כל תגובה מגיעה קודם אלי ורק אחרי אישור היא תעלה - הייתי נדיב ופתוח אבל מתברר שעם חיות צריך לעבוד בשיטה אחרת ומעתה לא יוכלו עוד להעלות תגובות תועבה

אליכם ידידים אקרא,

מי שלמד במשך השנה וחצי האחרונות את דרכי, איפשרתי לכולם בלי יוצא מן הכלל לכתוב ולהתבטאות, לא צינזרתי, איפשרתי להכות בי כמה שיותר, הוכחתי כי אני מצידי ערוך מוכן ופתוח לכל, רציתי שהבלוג הזה יאפשר וויכוח ויכולת מלאה של התבטאות

אבל, קבוצת חסידי גור, תת אנוש מן הירודים שבירודים, מילאו לאחרונה את התגובות בזימה ממש, סתם לשם זימה, בתקוה כי זה ירחיק יהודים חרדים מלגלוש. מה שהם לא ידעו כי יש לי את האפשרות לחסום אותם על ידי אותה אופציה של אישור תגובות כפי שעושים ברוב הבלוגים ובאתרים לא מאפשרים חופש כפי שנתתי כאן

מודיע אני בזאת שאמשיך להיות ליברלי ואאפשר לכם לכתוב כל מה שבא לכם, אבל תדברו לענין, תתייחסו לתוכן, מותר לכם להעלות נושאים, אעלה את הכל, פרט לזוהמה ולכלוך שזה מרגע זה לא קיים יותר, אין להם יותר אפשרות להכניס ישירות, הסיפור הזה נגמר

תסלחו לי על שיקח קצת זמן עד שיעלו התגובות, במיוחד בין השעות תשע-עשר בבוקר שלכם בארץ ישראל עד בסביבות 2 בצהריים, אבל מתחייב אני שמיד בבוקר שלי אאשר את התגובות והם יכנסו מיידית, ובמשך כל יתר השעות, התגובות יעלו מיידית, מפני שזה מגיע לאימייל שלי ואני מאשר במקום והוא עולה מיד, עשיתי עכשיו נסיון עם ידידים וזה עובד מצויין. מה שטוב אני לא צריך להיות ליד מחשב מהטלפון שלי אוכל לאשר את התגובה

כאמור, סליחה על שהתגובות לא יעלו תוך שניה זה יקח כמה דקות, אבל זה עדיף על מה שקורה עתה

51 תגובות:

  1. חיים כל הכבוד לך. גור לא מבינים לאן הם נפלו. יש להם רק דרך אחת להיות בני אדם ואז יתנהגו אליהם כמו שצריך.

    השבמחק
  2. תודה רבה. כבר כמעט ופרשתי מכניסה לבלוג.

    חזק ואמץ.

    השבמחק
  3. טוב מאד חיים, האמת שהתפלאתי למה לא עשית את זה מזמן, לפעמים התגובות הם ממש ללא קשר לכתוב בכתבה רק לכלוך ותו לא, תת רמה נוראית, החל מחסידי גור וכלה בחסידי ר' שרול מויזניץ.... השיאנים בניבול פה

    השבמחק
    תשובות
    1. החל החסידי גור וכלה בחסידי מענדלי ההזוי מויזניץ - כפוי הטובה.

      אגב: אני ממש דדווקא ממבקריו של ר' ישראל מויזניץ מאז שדפק את כלל ישראל בהכניסו בכח את אחיו מנדל ל"מועצת". בושות לכלל ישראל, שיכניס אולי גם את אליאור חן.

      מחק
    2. אני עדיין לא קראתי או ראיתי תגובה לא עניינית או גסה או עם ניבול פה של אחד שיכול ליהות מנדליסט, אם אתה ראית כזו אתה צודק, אבל אני רוצה לראות. הדבר הזה של המועצת כבר כתבת מספר פעמים בעבר, ואתה יודע שזה שקר, אז אתה לא צריך לבקר את ר' שרול ע''ז הוא לא הכניס אותו ולא רצה אותו, הוא הוכנס למועצת אל עף התנגדותו של אחיו היקר רודף השלום ר' שרול אחרי לחץ של הצאנזר והסלונימר

      מחק
    3. אני דווקא ראיתי המון תגובות גסות וכו' דווקא מהצד של מנדל.

      בענין המועצת: אתה הלא יודע שאתה משקר.
      איש מחברי המועצה לא רצה בו, ואיש מלבד אחיו ר' ישראל לא לחץ שיכנז, רק שלא יכנס. חבל שאתם כפויי טובה מטעמי אגו.

      מחק
  4. נראה מה יעשו הגורים עכשיו, חסמת להם את היכולת ללכלך, חבל שלא עשיתאת זה לפני חודש

    השבמחק
  5. אתה יודע היה כדאי כל מה שקרה כאן בחודשים האחרונים למדנו מה זה גור, חשבנו שהם 'פרושים' לא מוציאים מן הפה את המילה 'אשתי' או בתי אומרים 'מיין דוס' מתברר כי הם צבועים, משחקים 'מיין דוס' והראש מונח יום ולילה בפורנוגרפיה, אם היו אומרים לי קודם שהם כאלו לא הייתי מאמין טוב שראינו את זה, עכשיו אנו יודעים מי הם

    השבמחק
  6. חיים, תעקוב אחרי אלו שהכניסו את הזימה ותעלה את השמות זה יכה בהם מכה אמיתית, אני יודע את זה ממקורוןת פנימיים מי שעשו זאת עשו בשליחות שם למעלה למעלה וד"ל

    השבמחק
  7. גור היום הכי טינופת שיש, והם ה'ועד משמרת הצניעות'הם שטופי הזימה נותנים מוסר לאחרים

    השבמחק
  8. ר' חיים הקר
    קודם, אתה עושה עבודה קדושה ותודה רבה לך המשך בעבודתך הקדושה ותביא ישועה לאלפי יהודים שזה שנים מחכים ומצפים ליהודי כמוך שישחרר אותם מן האלימות הזו
    אני מבין ללבך שסגרת את התגובות החפשיות, אבל מתגנב בליבי שפה ושם לא תעלה כל מה שישלחו לך. אני לא מתכוון זימה של גור, דברים שאולי נשמעים קשים ותעדיף שלא יעלו, זה חבל, תמשיך להעלות את החומר הקשה גם הלא נעים, כמובן מה שכתוב בלשון נקיה ולא תועבה, זה יבטיח לך עוד אלפי קוראים

    השבמחק
    תשובות
    1. עצם הדבר שהוא העלה את התגובה שלך זה כבר מוכיח את נכונות דבריו, שהוא פתוח לקבל ביקורת. אך המבחן של האתר יהיה אם יהיו תגובות אוהדות לגור - אך ללא זימה. אז נראה אם התגובות האלו יעלו או לא.
      חזק ואמץ

      מחק
  9. יישר כוח !

    השבמחק
  10. חיים יש חופש תגובות ללא פורנוגרפיה? מקוה שתאשר תגובתי... מה זה כל החנופה כאן של המגיבים לפני? אתה איש רע מעללים ומוכן בשביל רייטיניג לתקוף רק חסידיות חזקות שהם גור בעלזא ויזניץ.. בסאסוב אין זבל? מעליץ לא שווה יחס? ובשאץ בני ברק בכלל אני לא מדבר.. אז מה הסיפור שלך דווקא נגד חסידיות גדולות?? כי אתה איש צבוע ולא מעוניין למגר תופעות שליליות שקיים בכל החצרות האחרות. אז אתה איש מנוע מאינטרסים צרים וזבל

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה תטפל בחסידויות הקטנות,חיים שאולזון יטפל בבריונים הגדולים.
      עשינו עסק?

      מחק
  11. ר׳ חיים יישר כוח

    קורא נאמן

    השבמחק
  12. יש בוורדפרס מנועים שיכולים לסנן לך תגובות לפי המילים
    ואתה יכול ליצור כזה גם בעצמך

    השבמחק
  13. כל הכבוד שאולזון

    השבמחק
  14. חיים שאולזון

    אני ממליץ שתעלה את כל התגובו8ת גם נגדיך רק לא תגובות תועבה ומילים גסות. זה מה שיתן לפורום עוצמה גדולה מאד. טוב מאד שאתה מחנך את גור בדרך הקשה להראות להם שהעולם לא הפקר.

    ותודה לך שחשפת לעולם היהודי מי אלו חסידי גור אנשי תועבה עם ראש מלוכלך ומטונף צבבועים ושקרנים שמדירים את נשותיהם ונוהגים בהם כסחבה ואלו התוצאות שבראש שלהם יש נשים אחרות ותועבה. מי שלא הולך בדרך התורה הוא טינופת ותועבה. כמו הערבים הצדיקים.

    השבמחק
  15. חסידי גור היקרים. אין יותר זבל ותועבה שאולזון טיפל בכם כמו שצריך ואני מקווה שמהיום כל יום יהיו יותר סיפורים על גור. הציבור צמא לסיפורים על מה שקורה במשפחת הפשע של גור.
    היכן שיש כסף יש זימה ותועבה וזה מה שקורה בבית הרבי הצדיק ובניו.

    השבמחק
  16. הרב שאולזון היקר בראשית דברי אביע תודה על הבלוג החשוב.אם כבר עסקינן

    בתיקון של הבלוג,אולי נסו בבקשה לפשט את האותיות,שצריך למלאות טרם שליחת תגובה.לאותיות רגילות ולא מחוברות וכדומה,בסופו של דבר אנשים מתייאשים בדרך וחבל.

    השבמחק
  17. אין מה להגיד על ה"קארפטציא" בלייקווד? אנו מחכים לתגובה מחיים שולסאן על הגניבות בהעיר של תורה

    השבמחק
  18. ר' חיים, ישר כוח1 המשך במלאכת הקודש שלך, ואל תיכנע למלעיזים עליך!

    השבמחק
  19. באמת האם משהו פעם בכלל הביא תגובה שקשורה לנושא שאתה כותב?

    השבמחק
  20. וואלה , אתה עוד מפרסם כל יום את הספירה היומית? על מה ? על דיבוק חברים, ומיעוט דר"א , ועל תלמידי רבי עקיבא ?

    השבמחק
  21. תודה רבה!!! ר' חיים

    היה שוה את השבוע האחרון לראות מה זה גור

    זה מראה עוד הפעם ועוד הפעם, שהם מוכנים לעשות הכל, כדי שהטרור שלהם ימשיך ויגדיל, והם מוכנים לזרוק ולעבור הכל, אפי' כביכול הדברים הכי קדושים אצלם,

    כנראה שהטרור זה לפני הכל, גם לפני קדושה, אז למדנו מה שלמדנו
    וזה מכאיב.

    השבמחק
  22. חכם עשית, שימותו הסיקריקים, הגררס, וכל הקנאים

    השבמחק
  23. חיים תודה רבה על הבלוג והאינפורמציה, רק על תשכח להכניס לסיקריקים כמה שיותר,
    תודה

    השבמחק
  24. הצליחו לצפרוץ לאתר?
    נא להסיר את התועבה למעלה

    השבמחק
    תשובות
    1. הם מנסים בכל דרך כולל עקיפה, סגרתי להם עכשיו גם את האופציה הז

      מחק
  25. אבל התמונות בהפרופילים לא סידרת ! ? ! ה' ישמור יש עוד עכשיו ....

    השבמחק
    תשובות
    1. זה יכול לקרות רק כשבאים מגוגל, מעכשיו אי אפשר יותר לעלות משם בטרם שלא אראה את הפרופיל

      מחק
  26. בהתחלה לא יחסתי חשיבות לבלוג הזה..הייתי נכנס פעם בשבוע ועובר על החומר. היום אין בוקר שאני לא נכנס לפה עם כוס קפה ביד וקורא את כל החדשות..תודה לך חיים על הבלוג המעניין.
    סתם שאלה עמה אנשים נכנסים היום לפה ביום ??? לדעתי זה יותר מעניין מחדרי חרדים.

    השבמחק
  27. אבל הוא יכול לשנות הפרפיל לאחר האישור ?

    השבמחק
  28. ר' חיים
    תבדוק אם אין אפשרות לשנות את תמונת הפרופיל לאחר פרסום התגובה

    השבמחק
  29. חיים גרוסמן 25 באפריל 2013 02:56
    סוף סוף
    ******** תבדוק הפרופיל חיים ********

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא טיפש קל יהיה לתפוס אותו, הוא הגיע דרך גוגל הוא נרשם כחבר בשם בדוי אבל לא יודע כי אפשר לעלות על המחשב מהיכן כתב, גם אם עשה זאת בלאפטאפ הוא יתפס

      מחק
  30. חיים גרוסמן 25 באפריל 2013 02:56
    סוף סוף
    ******** תבדוק הפרופיל חיים ********
    ==========================
    אל תפרסם הנ"ל ! לא לא כדאי לבדוק רק קח תמחק את התגובה של גרוסמן

    השבמחק
  31. אני כל בוקר קורא את הבלוג שלך בשירותים. זה המקום לעסוק בזוהמה שאתה חושף כאן.
    יש לי רק בעיה עם הספירת העומר שאתה מביא את כל הנוסח. אי אפשר רק לכתוב תזכורת ואת היום?

    השבמחק

  32. על המדיניות החדשה בעניין התגובות בבלוג

    הם לא הותירו לך ברירה

    מזעזע שהם אלו האחראים על הצניעות של כולנו, מחליטים לכולנו איך ליסוע באוטובוס, באיזה סלולרי לדבר.

    השבמחק
  33. ר' חיים תודה
    בלוג צריך להיות ענייני כמו שהיה עד היום נתת יותר מידי חופש לכמה אנשים מלוכלכים שחוץ מלעשות פרופוגנדות וללכלכך לא עשו שום דבר,
    אתה מאוד הוגן אנשים כותבים נגדך גם באופן אישי ולא מחקת להם את התגובות,
    בהצלחה ושכולם יהנו

    השבמחק
  34. יש לשאולזון פחד סמוי מגור ויזניץ בעלזא הוא לא סתם משתולל

    השבמחק
  35. א ני אומר את האמת דבר ראשון שאני חוזר מהעבודה אני פותח את" בעולמם" ורק אחר כך "כיכר" ואח"כ בחדרי
    זה אומר שאתה תותח

    השבמחק
  36. אמנם אנחנו שמשוטטים באינטרנט הכל במכורים וכלה באלה שנכנסים פעם ב לא נמנים מן הסתם על הצדיקים שבחבורה כמובן וגם פשוט (אא״כ התרגלנו לעבוד על עצמנו) ואוטומטית זה נגרר מאכות הכותבים לאיכות הנכתב ולא פלא שכל היום נגד פלוני או קבוצה פלונית ( חוץ מזה שהשמצות וכ׳ הם דבר מעניין) אבל למה לא לקטלג את הרעים לסקטור בפ״ע ישמלא טובים גם בגור החל בסתם חברמנים וכלה בחסידים יראי השם

    השבמחק
  37. היית יכול לפרסם את האי פי שלהם
    ואת יתר העבודה גולשי הבלוג היו עושים

    השבמחק
  38. רבי חיים היקר,
    ד' איתך גיבור החיל, לך בכוחך זה והושע את ישראל.
    חסל סידור טרור ומעשים אשר לא ייעשו בקהילות הקודש.
    כל כוחם של משטרי החושך הוא שיש להם את הטון, שיש להם את במת הדיבור ומשם להגביה ברום המעלה את אנשי שלומם, ולהעליל-ולרדת לחייהם של מי שלא מוצא חן בעיניהם.
    רבי חיים היקר, הבמה ורשות הדיבור שאתה נותן להמון עם, המון שסובל הרבה מנחת זרועם של משטרי החושך, הינו בבחינת ויגזול את החנית מיד המצרי...
    המשך ר' חיים, והושעת את ישראל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.