רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 במרץ 2013

בין חודש ניסן תש"נ לחודש ניסן תשע"ג

איש ש"ס כותב:

חודש ניסן הוא כנראה חודש שלא מסתדר עם הטיפוס השחצן ששמו אריה דרעי. לפני 23 שנה בחודש ניסן אריה דרעי רקח את התרגיל המסריח להקים את ממשלת השמאל ולחסל את ההתיישבות ביהודה ושומרון. ברגע האחרון טורפדה לו המשלה. דרעי הכל יכול' ספג מפלה וחיכה לשעת הכושר להקים את ממשלת אוסלו עם רבין לחסל את המתנחלים יחד עם חברו הטוב חיים רמון.

חודש ניסן תשע"ג נפתלי בנט מטרפד לאריה דרעי את הקמת ממשלת יחימוביץ' חרדים, ממשלה שהייתה אמורה  לכפות תהליך מדיני כואב. אצל דרעי זה בדם לבגוד ולהביא לקרבנות בחיי אדם. האיש השפל השחצן הזה לא למד מעולם לקח. האיש גם היום רוצה לראות אלפי קורבנות יהודים מדממים למוות  על מזבח הקמת המדינה הפלשתינית. שנאתו למתיישבים מגיעה לשיאים.  כל השנאה בחודש האחרון נגד המתנחלים והאיומים שיהרסו יישובים הם קמפיינים מבית היוצר של אריה דרעי.

 אותו גאוותן הבטיח לרב עובדיה 17 מנדטים ממשלה שתתבסס על כוחה של ש"ס. הסית את מרן  להכריז מלחמה על מאות אלפי יהודים דתיים ולכנותם עמלקים בית של גויים רפורמים, הצליח לשתף פעולה עם אנשי ימין  כדי לחסל את הבית היהודי ולהביא הסכם התנתקות נוסף,  אבל בורא כל העולמים השפיל גאים עדי ארץ, והראה לדרעי את הדרך לאופוזיציה.

אריה דרעי, אם מזרע הבית היהודי החלות לנפול נפול תיפול. מי שנלחם בארץ ישראל יקבל מפלה אחר מפלה.  שהותך בבית הסוהר ושל חברך שלמה בניזרי שאיים בגירוש נוסף הוא רק הפרומו למה שעוד יעבור עליכם.

 ולרעך הטוב ממך, רבי אליהו ישי שאמנם אינו שחצן ברמות שלך, הוא הוכיח שעם ענווה וישרות מגיעים להישגים גדולים מאד.

דרעי תם זמנך!!!

תגובה 1:

  1. כל מילה פנינה ונכונה. רק לא דרעי. להחזיר מיד את אלי ישי לקדמת הבמה ולהחזיר לו את התואר שנגזל ממנו יו"ר ש"ס.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.