רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2013

חוצפתו של בנט - הוא בנה את עצמו בעזרת קולות החסידים ועכשיו הוא זורק אותם לכלבים

איני נכנס כאן לעצם הענין של התפקדות במפלגה זרה שהיא לא דרכה של תורה, ופלא גדול על האדמו"ר מקרעטשינעף שאמר לחסידיו להתפקד במפד"ל ולהצביע לבנט אבל בבחירות להצביע ג'. נכון, הוא אינו חבר 'מועצת גדולי התורה' של אגודת ישראל ולא חייב לה דבר. ובכל זאת, זה חינוך להונאה, וחבל שרבנים ואדמורי"ם נכשלים בענין זה

אבל דוקא בשל מה שהוא עשה אני בא בטענה לנפתלי בנט שפנה לרבי מקרעשטינעף וביקש ממנו את העזרה הזו, הוא שלח לו 300 חסידים שיצביעו עבורו. מילא עשית מעשה הונאה, אבל זו הבעיה של חבריך במפד"ל. השאלה שאני מציב כאן. בפריימריז פנית לחרדים וביקשת שיסייעו לך, ועשו לך זאת, אז איך זה עכשיו אתה זורק אותם לכלבים?

מילא ש"ס, עימם תלחם עד חרמה. אבל 'יהדות התורה' מה אלו עשו לך רע, שגם אותם אתה מחרים?

4 תגובות:

  1. ואתה ניהלת פה קמפיין נגד עוצמה לישראל ובעד הבית היהודי? כי הבית הם בעד ארץ ישראל. לפיד/גרמן/שלח הם ארץ ישראל השלמה ? גם מפלגה שמתחבר להכי שמאל גם מפלגה אנטי דתית. רק תודה צריך להגיד לעוצמה שלפחות הם לקחו מהם אלפי קולות. מעניין אם יהיה לך את האומץ לבקש סליחה מיהודי כמו בן ארי שפיו וליבו הם שווים ולא כמו הנוכל בנט שעבד על כולנו. בנט הזה הוא סה״כ בובה על חוט של תמנוני מוזס מידיעות אחרונות.

    השבמחק
    תשובות
    1. עוצמה לא לקחה שום קול. עפ״י השיטה של בדר-עופר שום קול לא הולך לפח כל אלה שהצביעו לעוצמה הקול שלהם הלך לליכוד או ליש עתיד. חבל סתם לצעוק בלי לבדוק את העובדות.

      מחק
  2. אין כאן שום מעשה הונאה. אם קרטשיניף הולכים איתם למועצת העיר אז זה מאד הגיוני שכדי שזה יקרה הם צריכים מתפקדים בתוך המפלגה. המפלגה זה לא רק בבחירות ארציות

    השבמחק
  3. בנט לא מפקיר אף אחד מה שבנט אמר לפני הבחירות הוא עושה .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.