רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במרץ 2013

נטורי קרתא מבקשים שיזכרו שגם הם קיימים - אף אחד לא מסתכל עליהם


שימו לב, המפגינים מנטורי קרתא אינם ראשי נטורי קרתא הרשמית אלא נטורי קרתא של הליצנים משפחת הירש, הם יצאו עם כמה בודדים להפגין לא כל כך בשביל ההפגנה כמו בשביל התמונות שזה יותר חשוב מהכל, הם צריכים אותם למכור לערבים להראות להם שהפגינו, אז הם עושים זאת

אני מרחם על נטורי קרתא של ימינו מפני שאיש לא מסתובב יותר לכיוון שלהם, הם זקוקים להפגנה כזו בשביל שימצא מי שיסתכל  לכיוונם

הסתפקתי אם בכלל לעסוק בהם, אבל אמרתי לעצמי כי אני עושה עמהם חסד גדול, ולפחות אזכה במצווה הזו

4 תגובות:

  1. KUSHT MIR IN TOCHES

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מצטרף להנ"ל.

      מחק
    2. GAM ANI MIZTAREF LEHANAL
      SHKOYACH GUDL
      אני הקטן זלמן יקותיאל בן לאמו"ר פייביש זרח
      אדמו"ר מ פרישע רוגאלע פעיה"ק ירוחם עילית יצו"ו.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.