רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 במרץ 2013

מטומטם מי שמשלם - לא הייתי נותן דולר

מאוד מעניין, נמצאים באותו עיר גרים זה ליד זה וכלל לא נכנסים אליו, אבל במטוס רוצים לשבת לידו ומוכנים לשלם על זה כסף. אולי יסביר לי מישהו אם זה כל כך חשוב בשבילו מדוע שברבע מן המחיר הזה לא יישב שעה ארוכה אצל הרבי בחדרו ולבד

כל אדמו"ר ובמיוחד האדמו"ר מספינקא אם תתן לו רק חמשת אלפים דולר יתן לך לשבת אצלו לבד שעה ארוכה. בשביל מה לשלם 18 אלף, ועל מה, ולמי?

איני מזלזל בו אישית חלילה למרות שישב בית הסוהר, הכוונה היא למציאות הזו של איבוד פרופורציות. אין במטוס שום דבר מיוחד. האדמו"ר לא ידבר איתך שעות, הוא יושן כמו כולם כמה שעות, במיוחד כשסוגרים את האורות, אז מה יש מזה, אולי רוצים לראות מקרוב איך שאדמו"ר יושן?

יש לי תמונות איך שאדמורי"ם יושנים במטוס, אזכיר לכל מי ששכח, כי אדמור"י ימינו הם בני אדם כמו כולם, כן, הם יושנים שעות רבות כמו כל אחד אחר, הם לא מלאכים ולא שרפים אל תאבדו פרופורציות

6 תגובות:

  1. חיים
    לא כדי לפגוע אבל תעשה לי טובה אישית ותכתוב ישן ולא יושן, ישנים ולא יושנים.
    מ

    השבמחק
  2. what CHUTZPAH! they shnorred around in the whole world for his defense and he has the balls to travel first class? LOW LIFE

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מצויין שטס במחלקה הראשונה

      מחק
  3. שאולזיין, שכחת שגם יעקב אבינו הלך לישון. (וגם ראה מלאכי א' עולים ויורדים דהיינו אוירונים.)

    השבמחק
  4. לחיים היקר תן לי לתקן אותך אבל האדמור שבתמונה הוא לא האדמור שמדובר עליו בכתבה מפני שהאדמור בתמונה לא ישב בכלא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.