רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 במרץ 2013

שורף הקולות המקצועי התעורר שוב והפעם נגד מאיר פרוש - תגובה לברוך מרזל

מאת אחד הרבנים:

ברוך מרזל  מאז הבחירות מסתובב סהרורי. הוא שרף לגוש הימין-דתי שבעים אלף קול, והוא אשם בפלונטר שנוצר,  והוא כל הזמן מחפש לזרוק את האשמה על אנשים אחרים. הערב הוא הנפיק מאמר הזוי לחלוטין ושוב הוא מאשים את הרב מאיר פרוש שהוא אשם שהם לא עברו את אחוז החסימה.
 
אליך ברוך מרזל, אתה בחור יקר וחביב, גר בקראוון בשכונת אדמות ישי בחברון, אולי פעם אחת ולתמיד תבין שלא נולדת להיות חבר כנסת.
 
כבר עשור שנים אתה משגע את הציבור בישראל שאתה ראוי לכהונה הרמה ופשוט לא הולך לך. כן בכל פעם אתה מצליח לייצר ספין שהנה אתה עובר את אחוז החסימה. אבל הקלפיות כידוע לא משקרות וכל פעם אתה מוצא את עצמיך שורף שוב קולות לימין. הייתה כבר בהרבה מפלגות חירות, חזית יהודית, ארץ ישראל שלנו, עוצמה לישראל ,כהנא חי וכך, וכעת?
 
גם הפעם הוזהרת ערב הבחירות גם על ידי מי שהיה ראש מפלגתך הרב שלום בער וולפא שהזהיר אותך ואת בן ארי לא לרוץ לבד,  והתחנן שתצטרפו לבית היהודי במקום השביעי, אבל חכמים שלא מבינים דבר וחצי דבר בבחירות מכרו לכם סיפורי סבתא. יתירה מכך נאמן עלי הרב וולפא שהעיד שבן ארי אמר לו אני מוכן לשרוף ארבעים אלף קול ושכולם ידעו שאני משוגע.
 
הרב חיים שאולזון גם שועל פוליטי הזהיר מפני אובדן של מאה וחמישים אלף קול בערב הבחירות והזהיר בדיוק מהסיטואציה שתקרה. אבל אתם המשכתם למכור לציבור סיפורים והבטחות שאתם כבר במנדט השישי.
 
אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. זה היה מערכון הכי טוב בשוק. איך שמאיר פרוש הוא אשם שעוצמה לישראל לא עברה. אולי תאשימו את כל מצביעי הליכוד והבית היהודי שלא השכילו לבחור בכם. זה מתאים מאד לרמת הטענות שלך.
 
אני כבר שמעתי מהזויי עוצמה לישמעאל הרבה אשמים, הרב וולפא האשם העיקרי, אריה אלדד גם אשם שלא עשה קמפיין לטרנספר, מאיר פרוש אשם, אורי אריאל אשם.
 
רק איש אחד ויחיד לא אשם במה שקרה והוא ברוך מרזל. יש גבול גם להתבזות.
 
מרזל תעזוב אותנו לנפשנו ותפתח את מערכת הבחירות הבאה. בשבוע הבא שמעתי שאתם מתכננים הקמת מפלגה חדשה ותכריזו על שם חדש. לאחר שעוצמה לישראל נהפכה לעוצמה לישמעאל. אז שיהיה לכם בהצלחה ולהתראות בשריפת הקולות בבחירות 2017

8 תגובות:

  1. חיים תפסיק ליתרברב תאכלס רק ברוך מרזל יכול לעשות באמת משהו בשביל ארץ ישראל ולא החכי״ם החרדים אז תפסיק שוב ושוב לנסות להאשים אותם,האשם העיקרי זה אתה חיים כן כן אתה חיים אשם שכל הזמן אמרת שהם לא יעברו. אז לטובתך עדייף שתשתוק ואולי נשכח לך את זה.

    השבמחק
  2. חיים שאולזון, אתה היחיד שפתחת עיני עיוורים וחשפת את השקרים של ברוך מרזל שהוא הולך לעבור. פעם שלישית שהוא מאכיל מרורים את הימין בשביל גחמה אישית להיות חבר כנסת.

    השבמחק
  3. שאולזון אתה איש חרה

    השבמחק
    תשובות
    1. חרה אמיתי זה ברוך מרזל ההזוי וכל מאמיניו.

      רואים שאתה מתנחל, שאולזון הביא כתבה שלא הכי מוצאת חן בעיניך, ואתה ישר מלכלך ת'פה.

      מחק
  4. למה מרזל תוקף את פרוש. האיש הכי ידיד לחב"ד ולארץ ישראל. זאת חוצפה וגסות רוח. אז לא עברתם בבחירות למה לטפול על פרוש האשמות שקר. למה לבזות אותו. תנסה בפעם הבאה לרוץ שוב אולי תיכנס.

    השבמחק
  5. בנימין ליפקין אתה עובד יפה למען הבוס החדש מאיר פרוש. כל הכבוד.

    השבמחק
  6. חיים. אתה חתיכת שמאלך צבוע

    השבמחק
  7. שאולזון לא הצלחת להיגמל ממשפחת פרוש? עדיין הם משלמים לך את המשכורת?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.