רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במרץ 2013

לחץ פוליטי מצד סאטמאר הוא אשר גרם שיעצרו ישפטו וירשיעו את האדם הלא נכון

אני מודה כי יש לי נגיעה בענין הזה מפני שאצלי בשעתו קרה אותו דבר. הלחץ הפוליטי של סאטמאר על התובע הכללי הוא אשר גרם לעצור ולשפוט. לי הקב"ה עזר ושברתי אותם עד הסוף ניצחתי אותם בגדול, אבל את מי שעצרו בפרשת רצח השמש ר' יחזקאל וורצברגר לא היה לו מזל הוא נשפט  ונשלח למאסר לכל חייו

והנה עכשיו מתברר שהוא בכלל לא הרוצח (ראה פוסט אחר) עשרות שנים ישב בבית הסוהר בחינם, הוא נעצר רק בגלל שהיה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, וכפי שהגדיר זאת מי, הוא היה נראה אז הכי מפחיד או עם האף הכי גדול ולכן עצרו אותו. התובע יצר ראיות שעבדו טוב על חבר המושבעים והוא נשלח לבית הסוהר

אני כותב שוורת אלו, בגלל הצד הפוליטי במשפטים רבים בארצות הברית, הלחץ הפוליטי גורם שהתובע חייב להרשיע מישהו ועושה כל מאמץ להרשיע למרות שבכלל לא בטוח שזה האיש שרצח

מה שקורה עתה זו מפלה קשה לתובע, מפני שהוכח שוב כי מפלילים אנשים לא נכונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.