רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 במרץ 2013

חמשה אחוזים יועיל הרבה יותר לציבור החרדי

חסיד חב"ד כותב:

אני פונה בבקשה ובתחינה לראש הממשלה נתניהו יאיר לפיד ונפתלי בנט, הדבר הראשון שתעשו זה לעלות את אחוז החסימה לפחות לחמישה אחוזים. לא פחות.
 
כחסיד חב"ד כולנו יודעים עד כמה נאבק הרבי על חזית דתית, וראה בכך הצלה לעם ישראל. הרבי פתח את מאבקו עוד בשנים הראשונות של המדינה, והתריע מפני האסונות שיקרו אם לא תוקם חזית דתית. לצערנו הדברים התגשמו. המערכת הדתית והחרדית נהפכה לרקובה ומסואבת. המריבות הפנימיות והגו'בים נהפכו לחזות הכל. הנושא הדתי והערכי נהפכו לדבר משני.
 
אני מקווה שבזכות העלאת אחוז החסימה לא תהיה ברירה ויהיו חייבים ללכת באחדות כולם ש"ס יהדות התורה וגם הבית היהודי.
 
ודבר נוסף ולא פחות חשוב. כל אותם מפלגות קיקיוניות שרצים לבד ושורפים קולות, ייאלצו להפסיק את השטויות שלהם. וזה עוד רווח של מספר מנדטים לימין ולציבור החרדי והדתי. רווח נוסף לא פחות הוא המפלגות הערביות שחלקם לפחות ייעלמו מהנוף הפוליטי ובכך ירויחו הימין והדתיים.
 
דבר אחד ברור אם יהיה חמישה אחוזים יהדות התורה לא תוכל לרוץ לבד והיה זה שכרנו.
 
המדהים הוא שכל אותם אלו באגודת ישראל שבמשך שנים לחמו ברבי שזעק על חזית דתית, בחודש האחרון החלו הם לזעוק שצריך לעשות חזית עם נפתלי בנט. לפתע הם שכחו את האזהרה של הרב מבריסק נגד הליכה עם המזרחי. ללמדך כמה הכל שקר וכזב. וברגע שהבינו שהם מאבדים את הכיסאות גם הליטאים הפכו את עורם וצעקו שמחרימים אותם וצריך חזית דתית עם בנט.
 
כנראה רק החילונים יכולים להכריח אותנו לעשות חזית דתית כרצונו הק' של הרבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.