רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 במרץ 2013

יהודי לא מגרש יהודי - צביעות של כל הזמנים

מאת יהודי שכואב לו:

לראות היום את הח"כים של יהדות התורה יוצאים מהמליאה שנתניהו מקריא את שמו של נפתלי בנו וצועקים יהודי לא מגרש יהודי, זה היה אחד התופעות המבוזות שראיתי מעודי. רמה של ציניות כזאת לא ראיתי מעולם, ואם הם רוצים להמשיך בסגנון העלוב הזה, המכות שהם יחטפו מתחת לחגורה יהיו כואבות מאד.
לפני 8 שנים ששרון השביע שרים נוספים לממשלה שלו חודשים ספורים לפני ההתנתקות שיהדות התורה הצטרפה גם היא לממשלה, הם לא קמו ורקעו ברגליהם יהודי לא מגרש יהודי. הם ליקקו את השומן שנטף להם מהשפתיים בדמות 290 מיליון ש"ח אתנן על הסכמתם לשבת בממשלת ההתנתקות מגוש קטיף.
היום הם מאיימים שהם יתמכו שוב בהתנתקות נוספת. אני לא מפחד מהאיום הזה. ממה נפשך אם ישלמו להם על התנתקות הם יתמכו או ימנעו כי זה דרכם מאז ומקדם. לדעתי הגיע הזמן להכריז מלחמה של ממש של הממסד החרדי המסואב. אתם יודעים מה? אני חושב שנפתלי בנט בהחלט צודק. כנראה שהוא קלט עם מי יש לו עסק והוא הולך לדבר אל החרדים מעבר לפילטר של העסקנים החרדים וזה מה משדאיג אותם שבנט יקצור בבחירות הבאות לפחות שלשה מנדטים של חרדים.
אייכלר גפני יעקב אשר  וליצמן
מי שאיפשר לגרש יהודים אז ולא צעק  יהודי לא מגרש יהודי היום הוא נאלץ לצעוק למה מגרשים אותו מהקואליציה. מי שמכר את גוש קטיף תמורת 290 מיליון ש"ח לישיבות, היום מתמודד עם מצב שאין חוק לבחורי ישיבות.

תגובה 1:

  1. אכן, הצביעות של מנהיגי החברה החרדית זועקת. אך יש כאן גם ממד עומק של רתיעה וסלידה משינוי בכל מערכת באשר היא. הרי כל מסגרת שלא תעבור רענון בבעלי התפקידים ובאופן ההתנהלות בהכרח תסתאב. לכן טוב שיהדות התורה (וגם ש"ס) תרפה לפחות מעט מתאריה וסמכויותיה, זה יאפשר למשרדים להתחדש ולהשתפר.
    ועוד לא דיברנו על ההתרעננות הדרושה למוסדות החברתיים והדתיים שבחברה החרדית שהולכים ומסתאבים לנגד עינינו הכלות...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.