רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2013

למי דואג יענקל ליצמן לעתידן של 'הבית היהודי' ו'יש עתיד' או לכסא שלו במשרד הבריאות?

הוא באמת חושב שהציבור מטומטם, הוא כל כך חושש לעתידם של 'הבית היהודי' ו'יש עתיד' ונותן להם מוסר אומר להם כי בדרכם הם יתחסלו ומהר. מי עוד כמוהו מתפלל ורוצה כי הם ימחקו מן המפה. אז מה הוא רוצה? אדרבה תן להם לעשות מה שהם עושים ובסיבוב הבא תוכל לומר עליהם ברוך שפטרני

הבעיה היא, שבשביל זה צריכים קדנציה לשבת באופוזיציה ולשכוח ממשרד הבריאות, ועל זה לוותר, כבר עדיף ש'הבית היהודי' ו'יש עתיד' יהיו קיימים לנצח והעיקר שליצמן יישב במשרד הבריאות

זה לשון ההודעה של ליצמן מהערב:

סגן שר הבריאות ח״כ הרב יעקב ליצמן הגיב בתדהמה נוכח הודעת ראש צוות המו״מ של הליכוד ביתנו עו״ד שימרון, על החרמת המפלגות החרדיות בממשלה, מצד מפלגת הבית היהודי.
הרב ליצמן: ״החרמת ציבור שלם הינה התנהגות בזויה ומעוררת שאט נפש, המטילה אות קלון על הנהגת הבית היהודי״. הרב ליצמן הוסיף כי ״כזכור היטב, החיבור הפסול שהיה בעבר, בין מפלגות ׳המפד״ל׳ ו׳שינוי׳ בגלגולן הקודם, שגרם לביצוע ההתנתקות ולפגיעה אנושה בילדי ישראל ומשפחות ברוכות ילדים, הביא בסופו של דבר לנפילת שתי המפלגות. אין ספק שהברית הנוכחית בין בנט ללפיד, הטומנת בחובה סכנה נוראה לעולם התורה ולמשפחות החלשות, תהיה הרת אסון גם להתיישבות וגם לעתידן הפוליטי של הבית היהודי ויש עתיד כאחד״. דברי ח״כ הרב ליצמן.

3 תגובות:

  1. מי שלא דאג לילדי ישראל,הם אלו שלא הענישו את ביבי,ולא המליכו את ליבני למרות שהיא ביקשה לתת לילדי ישראל יותר ממה שביבי הבטיח.ולכן יהדות התורה צריכה להלין על עצמה ולא על אף אחד אחר.בקיצור אולי מן האופוזציה תדאגו לבוחרים ותדעו שמי ששותף להרעבת ילדי ישראל משלם לעתים מחיר כואב.

    השבמחק
  2. אולי אם יוצא ליצמן ממשרד הבריאות, תפסק האבסתם של חסידי גור בגלולות מסוכנות בידי כל מיני ארחי פרחי?

    השבמחק
    תשובות
    1. קנאי מסכן, אתה רוצה גם?

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.