רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 במרץ 2013

שלמה בניזרי: לזרוק את ש"ס מהממשלה חמורה יותר מלזרוק יהודים מארץ ישראל

צריך להיות יותר ממטומטם לומר דברים כאלו, רמה הכי נמוכה, להשוות את זריקת ש"ס מארץ ישראל כמו זריקת יהודים מחלקי ארץ ישראל, זה מוכיח כי שמהו חולה בתפיסה החרידת, בומרה זה מדובר באיש ש"ס

שלמה בניזרי בלי שמץ של בושה אמר אתמול בשעה 22:00 לפי שעון ישראל ברדיו קול ברמה, ואני מצטט כמעט מילה במילה: "בבית היהודי רוצים לגייס חרדים נכון? ושתהיה התנתקות חלילה יבואו חיילים חרדים לפנות אתכם מה תגידו להם? יהודי לא מגרש יהודי??? מה החרדים יענו לכם? ולגרש אותנו מהממשלה מותר? אז יהודי כן מגרש יהודי!!! " עד כאן הציטוט.

לא מדובר בעוד שדרן משועמם אלא מדובר בשר ש"ס לשעבר. להיכן הגענו? לנקום ביהודים בגלל שש"ס לא נכנסו לממשלה? קשה להם כל כך להיפרד מכורסאות עור הצבי וממאות הג'ובים שכל דבר הפך לכשר? במצב כזה היה עדיף כבר לוותר על המפלגות החרדיות למנוע חילול השם

3 תגובות:

  1. נראה שאיבד את הצפון
    ארץ ישראל זו לא מצווה
    אולי עדיף שתחלל שבת ותבעל נידה גויה?
    מה הקשר בכלל?

    מקווה שתתפקחו

    השבמחק
  2. דער מזרוחניק7 במרץ 2013 בשעה 3:08

    אם כתבת על ראטה "כק אדמור" למה לא כתבת בכותרת כאן: "האסיר המשוחרר שלמה בניזרי אומר..."

    השבמחק
  3. חיים שאין בהם!

    מאוד מאוד קל, לשבת באי מבודד מבחינה יהודית/חרדית/קהילתית/חסידית וכו' - כמו 'מנהטן' לדוגמא, לפרסם מאמרים בשבח או בגנות גורם זה או אחר, ולצרוח אני "גיבור/אמיץ/תותח/חברמן/סופרמן" וכדומה.

    אבל...

    לוּ היית באמת "גיבור/אמיץ/תותח/חברמן/סופרמן", היית יושב באיזור חרדי מובהק, משתתף באירועים חרדיים, מבקר במוסדות חרדיים, נפגש עם אישי ציבור חרדיים, אחרי כל אלו - אז, נוטל קולמוס חד רווי בדיו שחור ומפרסם ביקורת בעיתון חרדי מוכר, כתב עת חסידי או ליטאי, או במקרה הכי פשוט - כותב באתר אינטרנט הקורא לעצמו 'אתר חרדי'.

    לחילופין, אם היית עוד יותר "גיבור/אמיץ/תותח/חברמן/סופרמן", ממש ממש "גבר אמיתי עם חוט שידרה", היית משדר במדיה חרדית/דתית כמו 'קול חי' או 'קול ברמה', מעביר ביקורת תוך כדי ראיון עם הגורמים נשואי הביקורת.

    לעומת זאת ולמען האמת הברורה, אתה מסתתר בבייסמנט (מחסן) במנהטן, לא מגיע למקום כלשהו אשר דבר החרדי ודתו מגיעים לשם, לא חי את החברה החרדית, לא נפגש עם ההווי החרדי, יושב מפוחד ולחוץ בתוך חור וצורח בגרון ניחר "אני תותח!". זה ממש ממש לא נקרא תותח, בדיוק על זה אומרת הגמרא "איסתרא בלגינא קישקיש קרייא" (שיכור מנפנף בשק ריק שבו יש רק מטבע יחיד, וזועק "אני עשיר").

    כל המידע שיש לך מאל"ף ועד תי"ו הינו מידע מתוך קבוצות בלקברי ווטצאפ שאתה חבר בהם, ולא מעבר לכך!

    לכן, מומלץ שתגיע למסקנה אישית כי אתה "חלש/זבוב/נבוב/פחדן/מוג לב" ולא יותר.

    לקוראיך מומלץ שיפנימו בדיוק מי אתה, ואל ככזה יתייחסו אליך ולמאמריך. במילה אחת "חיים שאין בהם.... כלום כלום כלום".

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.