רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 במרץ 2013

לא נכנעו למשיחיסטים הנגידים השפויים יחלקו כובעים וחליפות לתלמידים השפויים

המלחמה החלה לפני שנה ושברו אותה הם חזרו עליה לפני חצי שנה ועכשיו שוב, הם מנסים בכח להכריח את מי שמקבלים כובעים וחליפות שישתתפו בשיעורים של המשיחיסטים. המחנכים השפויים לא מרשים זאת, ועל רקע זה המלחמה. הם מנצלים את העובדה שהתורם הוא אנטי קרינסקי, הוא לא משיחיסט אבל נלחם בהנהלה של השפויים, וככה הם חשבו הם ישברו אותם,

אז הנה הסיפור. בימים אלו הודיעו הנגידים משכונת קראון הייטס ובראשם הר"ר שניאור מינסקי הי"ו שידאגו להענקת כובעים וחליפות לאלפי תלמידי ישיבות חב"ד.

הדבר קורה אחרי שהמשיחיסטים - שדאגו על ידי התורם שלהם דרייזין לחלוקה לישיבות של המשיחיסטים, ושל חב"ד - הכריזו שלא יחלקו לחסידי חב"ד. הם מחלקים רק למי שמכריז יחי אדוננו ושם דגלים ולא נוסע לאהל של הרבי, ולא מקשיב לרבנים ומשפיעים.
הם חשבו שככה הם יצליחו להכניע את ראשי הישיבות, שיחייבו את תלמידיהם להשתתף בפעילויות שהם מארגנים. אבל ראשי הישיבות הבהירו שלא יקחו כובע וחליפה ולא יתנו לתלמידים להשתתף. כששמע זאת הרב מינסקי מייד הודיע כי הוא תורם וידאג לכובעים וחליפות איכותיים לחג הפסח עבור תלמידי ישיבות חב"ד.
חסיד חב"ד אומר לי: לא ברור מה מביא את המשיחיסטים לנסות למשוך ברשתם דווקא את חסידי חב"ד. הלוא הקשר שלהם לחסידויות שונות אחרות קרוב יותר. הם וחב"ד - כרחוק מזרח ממערב.
שוב התברר שהמניע היחיד של המשיחיסטים הוא שכולם יהיו כמותם. ומי שלא - לא יתרמו לו שום דבר.

19 תגובות:

  1. Shaulzohn, once again you show that you're a complete ignoramus when it comes to chabad...

    השבמחק
    תשובות
    1. המשיחיסטים הם כת הזויה. די לכל המשיחיסטים להגיב דברי נאצה.
      כל בחורי חב"ד המשלשים את בחורי המשיחיסטים לא מעוניינים להנות מסעודתו ותרומתו של אותו רשע ולא חפצים בכל קשר עם המשיחיסטים.
      תחנקו עם הכסף שלכם ועזבו אותנו לנפשנו.
      תמצאו לכם חסידות אחרת לחקות. חב"ד רחוקה ממכם.

      מחק
    2. מצא את ההבדלים:
      דרייזין+משיחסטים+שאולזון = אדלסון+ימנים+תקשורת

      את הצד הראשון במשוואה פתר חיים בעצמו:
      *דרייזין- בכלל לא משיחיסט וברוב חוצפתו עוזר למשיחיסטים במליונים ע"מ להשפיע את דעת הקהל. אחוצפע!
      *משיחיסטים- מיעוט הזוי...

      את שאר התרגיל תשלימו לבד...

      מחק
  2. Let's see what Minsky will do when it comes to paying almost a million dollars for Dor Deah... The Antis will suddenly come crying to Drizin!

    השבמחק
  3. אתה מקשקש!!!!

    השבמחק
  4. שטויות ומיץ עגבניות

    השבמחק
  5. חחחחחח... חיים אתה בדחן טילים!!!!! ארץ נהדרת קטן עליך!!!! .......בעולמם של בדחנים...

    השבמחק
    תשובות
    1. למה בדחן?

      עובדה שכל ישיבות חב"ד לא לוקחות מדרייזין כסף בשום אופן ונקעה נפשם ממענדי הנדל (שאגב, ידוע שהוא חי על כדורים)

      מחק
  6. לחיים יש קרובי משפחה משיחסטים, כנראה יש שם איזה סכסוך עצבני... אבל אותנו אתם לא מעניינים...

    חב"ד חייה וקיימת על אפם וחמתם של השכניקים שבכל דור ודור....

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הקשר?

      ר' חיים מעריץ של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל ולפיכך שונא את מתנגדיו ומחללי שמו - המשיחיסטים.

      מחק
  7. חיים, זאיאנץ מטריף אותך על דעתך?!
    תמשיך להשמיץ אותנו, התקשורת פה בארץ משמיצה את החרדים, אתה תשמיץ את החבדניקים!

    השבמחק
  8. אל תתחיל לדבר על עובדות כי בתאוריות אתם יותר חזקים...
    העובדה היא ש23 ישיבות של חב"ד לוקחים מהמשיחיסטים!!! לעומת 6 ישיבות בלבד!!! שיקחו מהאנטים...

    השבמחק
    תשובות
    1. ישיבות חב"ד בארץ: המרכזית לוד - ישי"ק, כפר חב"ד - ישי"ג (יחד כ600 תלמידים), קרית גת ישי"ק, קרית גת ישי"ג (יחד כ600 תלמידים), אלעד ישי"ק (100 תלמידים), ביתר עילית ישי"ק (60 תלמידים), חולון ישי"ג (70 תלמידים), בני ברק ישי"ק (150 תלמידים).

      ישיבות המשיחיסטים: צפת (הכוללת סניפים לנוער נושר בחיפה ובנצרת עילית) (סה"כ - 400 תלמידים), אור יהודה (הישיבה של המשיחיסטים ה'שפויים') (100 תלמידים), נתניה (100 תלמידים), הישיבה למשפחות הרוסות בראשות יגאל פיזם - קריות (20 תלמידים). יש להם עוד 2-3 ישיבות עם 10-15 תלמידים בכל מיני התנחלויות הזויות, ותיכון לנוער עם בעיות נפש - דלתון.

      מחק
    2. שאולזון בתור אחד שקצת מעורה, כך לך דוגמה מעובדות שמציגים פה המשיחיסטים והאנטים (את הויכוח על מספר הישיבות והתלמידים הנ"ל)ותסיק מי משקרים במצח נחושה קבל עם ועדה ומי נצמדים לעובדות. בד"כ שקרן נשאר שקרן...

      זה פשוט רמאות לשמה המספרים שהאנטים נתנו פה, אם אתה אמיץ - תיצמד לאמת גם אם זה לא נוח ותפרסם אותה!

      מחק
    3. מה לא נכון במספרים?

      זה מדוייק.

      משיחיסטים, לא יעזור לכם. האמת יוצאת לאור.

      חסידות חב"ד לא מקבלת אתכם!!!

      מחק
  9. כל פעם שאני קורא את הפוסטים שלך על חב"ד, אני מבין באיזו רצינות לקחת את הפוסטים שאתה כותב על חסידויות אחרות...
    תבדוק קצת לפני שאתה כותב.
    העובדות הן כדלהלן:
    הכנסת אורחים הינה הארגון היחיד שארח את אלו שבאו לתשרי במשך שנים. לאחר כמה שנים החלו הלא משחיסטים לארגן שיעורים התוועדויות וכו'. אף אחד לא ניסה להפריע להם! שים לב - המשחיסטים ארחו על חשבונם את האנטים - שלמדו בשיעורים וקיימו התוועדויות משלהם, הלכו לאוהל וכו'.
    שנה שעברה הם החליטו לעלות עוד רמה, ולאחר מסע משמיץ נגד המשחיסטים בעיקר בקרב הנהלות הישיבות באה"ק - הקימו ארגון מתחרה גם לשינה ואוכל.
    דריזין, שכידוע דואג מאוד לגשמיות של הת' לא משנה מאיזה צד (אוכל של פסח בישיבה המרכזית, כובעים וחליפות, אוכל ושינה בהכנסת אורחים, כסף לטיסה במבצע 'דור דעה') - כעס מאוד על הצעד - והכריז שלא יסכים לתת כובעים וחליפות לישיבות שלוחמות נגד הארגון שהוא מממן.
    שים לב שוב - לא מדובר על דעות, כי הרי במשך שנים יש להם שיעורים שלהם, התוועדויות שלהם, רבים רבים הולכים לאוהל וכו' - וזה לא ענין את דריזין. מה שענין אותו זה כשהמלחמה עברה לבטן הרכה שלו - שהוא דואג לגשמיות של הבחורים.
    וזו אכן זכותו לומר שמי שלוחם נגד הארגון שהוא מממן - לא יקבל ממנו כסף לכובעים והחליפות. הוא אדם פרטי וזה מאוד לגטימי להחליט מה יעשה בכספו! אין לו שום בעיה לתת ל'אנטים' והוא תמיד נתן ונותן - הוא רק לא מוכן לקבל שמישהו שנלחם בארגון שלו (לא סביב דעות, אלא סביב הדברים הגשמיים) יהנה גם מכספו.
    הוא אמר שאין לו בעיה לתת כובע וחליפה להנהלות שיכריזו שהם חוזרות בהם מהמלחמה נגד הגשמיות של הכנסת אורחים.
    אגב, הרב מענדי הנדל ניסה מאוד לשדל אותו לרדת מהצעד הזה, אבל הוא החליט שהוא הולך על זה.

    תבדוק את הדברים קצת לעומק (תשאל את הניסליעוויטשים קרובי משפחתך..) ותראה שהצדק עם מה שכתבתי הוא מילה במילה, ולא כפי שאתה מנסה להציג את זה כאן.

    השבמחק
    תשובות
    1. די לשקר!

      כל השנים דרשו המשיחיסטים שחב"ד ישתתפו בפעילות שלהם. חב"ד לא הסכימו, ובכל זאת ניסו לחייב אותם בכל מיני דברים, לקחו מבחורים פיקדון לחודש תשרי ולא החזירו אותו, ושלחו כל השנה חומרי תעמולה משיחיסטיים לישיבות שהמנהלים מתנגדים לכך.

      כשראשי הישיבות פנו לועד תלמידי התמימים העולמי שיארגן פעילות רוחנית לתשרי, הם עשו כל שביכולתם למנוע את זה, וכשלא הצליחו - המשיכו לתת לבחורים הנאה גשמית בתקווה שיצליחו למשוך בחורים לרשתם.

      כשראשי הישיבות ראו שזה שהמשיחיסטים נותנים הנאה גשמית גורם שינסו לשנות דעותיהם של בחורים ולמנוע מהם - רח"ל - לנסוע לאהל הק' של הרבי זי"ע, חלק פתחו בכוחות עצמם מסגרות (לדוגמה ראש הישיבה בקרית גת שהתרים כסף מעצמו כדי שהבחורים ישנו ויאכלו שלא על ידי המשיחיסטים) עד שכל הראשי ישיבות אמרו שלא מוכנים שהמשיחיסטים יתנו הנאה גשמית לחב"דניקים.

      ואז הנדל אמר לדרייזין שיסרב לתת כובע וחליפה - דבר מאוד מתבקש אחרי שלא מוכנים לשמוע לשטויות של הנדל ולרעיונות הטירוף שלו. אבל דבר ממש לא מסתדר עם מישהו שמצהיר שהוא נותן לכולם!

      מחק
    2. אתה כותב דברים שאתה יודע שהם שקר.. חבל.
      אז כמה הבהרות, שאם אתה נמצא שם בתשרי אתה יודע כמה הם נכונות:

      א. הרבה מהמשיחיסטים נוסעים לאוהל. השנה בסיום תשרי ראיתי כמה מן המנהלים של הכנסת אורחים שם. ודאי שלא מונעים ממישהו לנסוע לשם, ומעשים שבכל יום - אתה יכול לראות על האוטובוס בשעה 10.30 בחורים רבים שישנים וניזונים באש"ל.

      ב. כל בחור שישן ואוכל במשך חודש משלם פיקדון מצחיק של 50 דולר (לחודש של אש"ל!). את הפקדון מורידים באם הוא עשה נזקים, לא השתתף בתורנות במטבח, או לא היה בצורה חריגה בסדרים. כל קשר בין אי החזרת הפקדון לדברים אחרים - מופרכת.

      ג. ראשי הישיבות לא פנו לועד התמימים.. אלא הפוך.לפחות על תהפוך אותם לפוליטקאים בשקל.. ולאחר הרבה לכלוך ושקרים (שלא נותנים לנסוע לאוהל ושמטיפים וכו' - סיפורים שכל אחד שנמצא שם יכול להעיד כי קורה הפוך) הסכימו ללחצם של ועד תלמידי התמימים.

      ד. אם הענדל היה רוצה שדריזין לא יתן כובעים וחליפות - היה עושה זאת מזמן, כשהם הקימו את השיעורים וההתוועדויות - שלכאורה זה הרבה יותר נוגע לו. זה קרה עכשיו כי דריזין כעס על הקטע הגשמי. אני יודע במפורש שהענדל ועוד רבים וטובים ניסו לשכנע אותו כן לתת, אבל זה לא הצליח.

      ה. כשכמה מושחתים מהמרכז מחליטים למנוע כסף גדול (בוגולגוב) מעשרות שלוחים שכל חטאם התבטא שהלכו גם לכינוס השלוחים ב770 - הגם שהם קופה ציבורית, והתורם רוצה לתת גם למשיחיסטים (עובדה שהכספים שלא עוברים דרכם מגיעים למשחיסטים כמו דוד נחשון בארץ וכו') תוך פגיעה במאות משפחות של שלוחים שזה מה שגרם להם לחתן בכבוד את הילדים - לא פצית כאן פה.
      וכשהתורם עצמו נפגע מפעילות שהופנתה נגדו באופן ישיר, והכריז שמי שלא מתנער ממה שנעשה הוא לא יתרום לו עוד - אתם מתחילים לבכות.. ממש מאזני צדק.

      מחק
    3. א. די לשקר. רוב המשיחיסטים לא נוסעים לאהל. בחורים הם מבוגרים מדי בכדי שימנעו מהם לנסוע בכפיה. אבל מדברים אתם נגד ובקעמפ המשיחיסטי לילדים מונעים לנסוע!
      ב. חלק מהכסף על מבצע דור דעה הניתן למי שהשתתף בסדרים המשיחיסטיים - החורגים מאכילה ושינה.
      ג. ראשי הישיבות פנו לועד התמימים!
      ד. הנדל רוצה כן. זה שלא עשה כך עד עתה כי חשב אולי להצליח ללכוד ברשתו כמה חב"דניקים. כעת התייאש טוטלית ומייד התגלה פרצופו שכל מטרתו להרבות לו סוסים, ולא לסייע.
      ה. המרכז לענייני חינוך אינו מסייע למי שהולך לאירועים נגד הרבי מליובאוויטש וארגוניו. הוא אינו מתבייש בכך.
      ארגוניו של הנדל מתיימרים לעזור לכל אחד בלי חילוקי השקפה. כעת מתברר שלא.
      אף אחד לא מתחיל לבכות. כולם שמחים מהניתוק הסופי בין הארגון הקיקיוני לישיבות חב"ד. לא נמכור את רבינו דעותינו וילדנו תמורת כובע וחליפה.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.