רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 במרץ 2013

על מה הם בדיוק צועקים? על כסף געלט ומוני

הצד השני של המטבע במחשבה החרדית:

הפתגם הידוע אומר על שלשה דברים העולם עומד על הכסף הגעלט והמוני.
 
זעקות השבר של משה גפני וליצמן ואנשי דרעי, היו על דבר אחד על המאות מיליונים שהם היו מקבלים מכספי הקואליציה. אין במאבק של הנוכלים הללו קמצוץ של אידישקייט. לא גיוס ולא מתווה ולא גיורים. הכל כיסוי למה שקורה במרתפים האפלים של הקואליציה בישראל.
 
גפני ליצמן ודרעי יודעים היטב את הסודות האפלים והם יודעים למה הם זועקים שאסור להחרים עדה קדושה. סיסמא מוכרת שהמציאו מבחירות תשמ"ט כשהחרימו את חב"ד. הפעם הם מוחרמים. את הבית ספר שבנט עשה להם ילמדו עוד בבתי ספר לפוליטיקה. וכמו שכתוב "ועשה להם בנט מה שהם החרדים זממו לעשות לו". כיפה אולי בגודל מחצית השקל יש לבנט, אבל שכל על הכתפיים יש לבחור מהסיירת מטכ"ל.  
 
אז בוא ניתן טיפ מעניין למשה גפני הצדיק המתחסד. אם תמשיך לשחק אותה אידישקייט ותאיים על הרס התנחלויות וסיפורים מהסוג הזה לא רק שתשיג תוצאה הפוכה אלא תגרום נזק כבד לכל המערכת. אם לא תתלהם כמו הפרענקים של ש"ס אלא תתנהג כמו שעבד מוניה שפירא ב-92 עם יצחק רבין תוכל ללקק הרבה מהשאריות שישאיר לך בנט ואורי אריאל. על העצמות אני מבטיח לך ישאירו לך גם חתיכות בשר עם שומן חזיר עסיסי.
 
גפני כפוליטיקאי שנון וחריף, ראית איזה טעות עשית שאיימת בפירוק ההתנחלויות. חשבת שאתה מאיים על מישהו ופתאום קלטת שכל העולם ראה כמה אתם באמת מושחתים. למה באמת החרדים אסור להם לשבת ליד הגה השלטון. אני מקווה שתתעשת. והפעם תבין שאם תתנהג יפה אתה תקבל הכל ואפילו הרבה יותר ממה שמגיע לך.
 
ואתה צריך לזכור מר גפני שהפעם הרב שטיינמן לא דוגל במחאות וזעקות שבר מהסגנון הברוטאלי של נתי גרוסמן. זה נגמר, הפעם רוצים ממך תכלס. בלי איומים ובלי סיפורים של שוויון בנטל. פשוט תלך ללקט את העצמות כמו כלב מהשוק. לשם כך נבחרת אדון גפני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.